MortenSJ007 Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 (edited) Jeg bliver nød til at komme ud med min frustration og håber lidt at der er nogle der få øjnene op!Historien er som følger.Jeg anbefaler i slutningen af juni 2 kammerater med det henblik at få 60 dages gratis træning som de jo så fint reklamere med. Jeg ville få august og septemper gratis og planen var så at stoppe fra 1 oktober. Jeg gør ovenikøbet medarbejderen opmærksom på at det er 60 dages gratis træning jeg ønsker og han bruger lang tid på at taste information osv. ind i computeren.D. 30 august kan jeg se på min netbank at jeg står til at skulle betale for august måned. Det undre jeg mig selvfølgelig over og kontakter Fitnessdk for at høre hvorfor de trækker for august når jeg nu har fået 60 dages gratis træning. Til min store overaskelse får jeg at vide at PBS'en er gået igennem og at jeg på ingen måde kan få pengene igen. Jeg spørger så om de ikke bare kan betale beløbet tilbage når de er trukket, men det kan det under ingen omstændigheder. Jeg kunne hverken få pengene tilbage betalt eller få en check. Det var bare ærgeligt. Jeg gør igen opmærksom på at jeg havde henvist mine to kammerater og så siger medarbejden at ham der har oprettet dem desværre har lavet en fejl.Det kan virkelig ikke være rigtig at en fejl som fitnessdk laver skal gå ud over mig som kunde. Jeg føler mig rigtig dårlig behandlet af fitnessdk og føler ærligtalt at de har stjålet mine penge. Enhver virksomhed i Danmark har da mulighed for at betale penge tilbage de ikke skulle have haft. Jeg synes det er under al kritik den måde fitnessdk håndtere sagen på. Jeg har mistet 419 kr. som de gladeligt kan stoppe i deres million omsætning og samtidig være fuldstændig lige glade.Mvh en meget utilfreds fitnessdk kunde!P.S. Folk må gerne skrive hvis de har omlevet lign. sager hvor de rent faktisk har fået tilbagebetalt penge. Edited August 6, 2009 by MortenSJ007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JISI Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Selvfølgelig kan de betale dig tilbage. Det er vist ikke første gang en fitnesskæde fucker op.Forbrugerstyrelsen har en hotline du kan ringe til, hvis du vil have lidt råd:Telefon 70 13 13 30 alle hverdage kl. 9-12 og torsdag desuden kl. 15-19. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rod Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Var ude for noget lignende hvor Equinox prøvede at bonge mig for en måned selvom jeg havde været der som jeg skulle. Den var de nu fine nok til at slette min gæld for, men under alle omstændigheder så ringer du bare til din bank og siger at de skal slette pbs betalingen, så er du da i hvert fald fri for at skulle af med pengene. Om Fitness.dk så opkræver dem på et andet tidspunkt, det kan jeg ikke garantere for, men ellers så prøv at få fat i en anden medarbejder. - Rod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JISI Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Få fat i en medarbejder/chef der bestemmer fremfor en menig medarbejder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenSJ007 Posted August 6, 2009 Author Report Share Posted August 6, 2009 (edited) Jeg har haft fat i centerchefen som siger hun har kontaktet hovedkontoret og at der stadig ikke var noget at gøre. Det eneste de kan gøre er at skrive "Vi beklager meget" Når man så kontakter hovedkontoret og forklar problemet så siger de man skal kontakte centeret. Det er simpelthen for åndsvagt.Sletter jeg PBS sender de bare rykkere. Betaler jeg ikke dem så skal jeg til at diskutere med et inkasso firma og det gider jeg heller ikke. Edited August 6, 2009 by MortenSJ007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JISI Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Jeg har haft fat i centerchefen som siger hun har kontaktet hovedkontoret og at der stadig ikke var noget at gøre. Det eneste de kan gøre er at skrive "Vi beklager meget" Når man så kontakter hovedkontoret og forklar problemet så siger de man skal kontakte centeret. Det er simpelthen for åndsvagt.Sletter jeg PBS sender de bare rykkere. Betaler jeg ikke dem så skal jeg til at diskutere med et inkasso firma og det gider jeg heller ikke.De kan ikke sende dig til RKI såfrem der er tvist i sagen - og det skal desuden også være minimum 500 kr.Selvfølgelig kan de betale pengene tilbage.. de er bare ligeglade med dig (populært sagt). Sig til dem du vil tage sagen videre, og ring til Forbrugerstyrelsen som jeg gav dig nummeret til. De kan sikkert hurtigt svare dig.Med hensyn til rykkere, så ville jeg være kold i røven så længe de skylder dig penge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JISI Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Ellers skriver du bare til Ekstra Bladet eller lignende. Når først der kommer medieopmærksomhed, så begynder firmaerne pludselig at være mere behjælpsomme. Det er ulækkert men sådan er det efterhånden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.