TAPOUT's LOG!


TAPOUT
 Share

Recommended Posts

Ja så synes jeg lige jeg skulle have en log :cool:

Lidt info.

Køn - mand

Alder - 20

By - Herning

Interesser - Træning, kæresten, familien, venner, xbox.

Skal starte til MMA imorgen, og startede til Cross fit idag..

Har før dyrket styrketræning, men er blevet lidt træt af det, så det blir på lyst basis fra nu af :P

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aktivitet Tirsdag D.11 August 2009

1xCross fit..

Tough omgang..

Bla. 3 maveøvelser a 3 omgange. ( crunches med skiftevis ben oppe nede 2x10rep, russian twist med 5kg bold 20rep, evil wheel on knees 10rep. = 1 omgang)

5 stationer a 1 min pr station x 2 runder.

Stationerne var : squat/push pres ball, Sumo deadlift/face pulls, jump over ball, shoulder pushpres, burpees/ hop op og klap.

skulle ha haft 3 runder istedet for 2, men damn, jeg kunne sleeet ikk hænge sammen, så stoppede der :crazy:

MMA imorgen fra 17-19 :w00t:

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

Aktivitet Onsdag D.12 August

90min MMA træning.

bl.a : armstrækkere, sjip, skyggeboks, sandsæk slag'knæ'spark, sparring, mavebøjninger, rygbøjninger, 5kg boldkast til makker og retur, mavehelved på ryg og ben i luften eller lige overgulvet og pedale og saks.

osv.

12min cross fit.

kettlebell squat/facepull , shoulderbarbel pres , 5kg lunges , hammer på dæk , 5kg bold over hovedet og smadres ned i gulvet.

1min hver sted uden pause, og så 1 min pause. 2 runder.

Link to comment
Share on other sites

smider da lige en oversigt over træningsplanen for næste uge og frem :smile:

Mandag : MMA 17-19 + Cross fit

Tirsdag : Pause

Onsdag : MMA 17-19

Torsdag : Cross fit

Fredag : Pause

Lørdag : Løb + måske vægte.

Søndag : pause

repeat.

-----------

Startede til Cross fit tirsdag og til MMA i forgårs (onsdag) og det gik super, hårdt, men kom igennem :devil:

Starter op på programmet øverst i dette indlæg, men med tiden skal jeg også ha Thai boksning med tirsdag og torsdag :devil:

idag står den på løb :cool: (ved godt det ikk stemmer med programmet for oven i indlægget, men det er fordi det program først er fra næste uge) :smile:

Link to comment
Share on other sites

4.2km gåtur ind til mamma for at låne min lillebrors cykel :smile:

4.2km cykeltur hjem igen :smile:

fik lige at vide der er træning imorgen kl 11.00, så løb blev droppet idag, da jeg ikk vil risikere noget med mine knæ :crazy:

de fuckers har det med at piwe :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hej TAPOUT

Godt at se andre mma-fans herinde. Har du nogen mening om Carano vs. Cyborg i nat? Og er der en særlig grund til, at du ikke logger sæt og gentagelser? Det gør det alt andet lige nemmere at følge en udvikling.

/Lasse

Hej Lasse :smile:

Jeg er ret ny indenfor MMA, så indtil jeg lige får det kørt ind, så blir det bare lige det jeg kan huske og sårn :cool:

Jeg kender ikke de 2 du nævner :blush:¨

Har ikk set dem alle endnu, mest de store som : Chuck Lidell, Rampage jackson og Anderson Silva :devil:

Men det kommer nok, der er jo desværre ikke vildt meget UFC at finde her i DK :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

MMA kl 11.00 (105min) .

F.eks : Sjip, Skyggeboks, Sandsæk slag og spark, sparring slag og spark + parade og plet pude kombo slag og spark :w00t:

+

Tyre flip stort dæk - 4 flip + hop igennem + 50 slag hammer skiftevis højre/venstre

4 flip + hop igennem + 25 slag hammer skiftevis højre/venstre

4 flip + hop igennem + 12 slag hammer skiftevis højre/venstre

4 flip + hop igennem + 6 slag hammer skiftevis højre/venstre

Daaaamn, den trak tænder ud den omgang tyre flip der!!! :devil:

cyklede derud og hjem igen :smile:

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

Vægte kl 15.00 - med storm

Bænkpres - 6x60kg , 6x100kg, 6x120kg , 6x120kg , 6x120kg , 6x120kg , 6x100kg.

OH Pull ups - 5 , 5 , 5 , 5 , 5.

Military pres - 6x50kg , 6x60kg, 6x60kg.

Bænkpres og Oh pull ups blev kørt mellem hinanden.

Stille og roligt, da jeg ikke ville smadre mig selv :smile: var rimelig kvæstet efter mma træningen tidligere på dagen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

17 August 2009

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev bl.a trænet : Clinch, takedowns (dog skulle vi holde igen, da der ikke er måtter på endnu), sparring med slag og spark og parader, slag på sandsæk (både hurtige slag og hårde tunge slag, knæ på sandsæk, skyggeboks, osv osv.. dejligt hårdt og med noget power.. masser fokus på brydning og takedowns :w00t:

Cross fit - 19.00-19.20ca.

3 runder a 1 min ved hver station uden pause og så 1 min pause.

Stationerne var : Russian twist a 5kg bold, kettlebell i strækt arm og ned på ryggen og rejse sig op med den i stadig strækt arm, dødløft/vend/barbel skulderpres, knæ sandsæk, reb om et rør og så svinger man rebet op og ned med hver arm i bølger.

------------

Sindssyg go træning idag.. fik kampsvedt ekstremt! især da jeg skulle bryde med Brian aka "Flotte" :devil: Han er en mean motherfucker!

Havde første skoledag på HF idag :smile: Dejligt at komme igang igen efter en meget lang sommerferie :cool:

------------

Resten af aftenen står på hygge med damen med tv og det sidste mad jeg mangler idag :wub:

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

19 August 2009

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev bl.a trænet : Clinch, pommel? (du kæmper om at få double underhook), brydning fuld skral (kæmpe om takedown), Mave drills (sit ups over for hinanden aflevere 5kg bold og så ned og op og aflevere igen, side til side aflevere til hinanden med 5kg bold med ryggen til hinanden), 10sek/10 sek hvor vi skiftede om at slå hurtige slag på sandsæk og den anden lavede armbøjninger/rygbøjninger/mavebøjninger, 10sek/10sek hvor vi slog tunge langsomme slag og den anden lavede armbøjninger/rygbøjninger/mavebøjninger, sparring.

Cross fit 30min.

5 runder a:

Fullsquat med 5kg bold/kaste bolden over hovedet.

Barbel skulderpres.

Kettlebell swing mellem ben og op foran.

10kg lunges.

Evil wheel.

1min hver sted uden pause, og så 1min pause.

Så på cyklen hjem i godt tempo :smile:

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share