Super-kick-ass-middel...


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Jeg ved det godt - henvisning til et bestemt kosttilskud er imod reglerne, men jeg håber admin vil bære over med denne her : http://www.teamanr.com/SearchResults.asp?Cat=24 fordi ærlig talt er det så langt ude, at jeg egentlig bare godt kunne tænke mig at vide, hvor lidt af det de siger egentlig er sandt? Og muligvis give mig lidt feedback omkring dette... produkt.

Inderst inde, et eller andet sted i en mørk krog, ville jeg selvfølgelig ønske at det var rigtigt: en Dr. Jekyll Mr Hyde drik. Men ak, frem med øksen, jeg er spændt på at høre.

(Admin, hvis dette strider imod reglerne beklager jeg)

MVH

Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Har lige spildt et par minutter af mit liv på at læse alt hvad der stod derinde...

Kæft en gang bullshit - tjek nederst på siden, der begynder de at blive desperate.

Hurry, Almost Sold Out... Order Now!

If you want to gain pounds of lean muscle with Cis-9-Trans-11, you must order now. Because of the overwhelming popularity of this new supplement, our supplies are selling quickly. As of today, only 455 bottles remain in stock. Tomorrow we expect to be completely sold out.

Link to comment
Share on other sites

Hvis i har set filmen "Bigger, Stronger, Faster" kan i sikkert huske da Chris Bell "afslørede" hvad der sker til sådanne photoshoots. Til de der ikke har set den, kan jeg fortælle, at han i noget af filmen går bagom kosttilskudsindustrien. Han laver sit eget kost-tilskud, som er sukker, men lover en hel masse. Samtidig får han taget billeder til advertising.

Disse billeder blev taget samme dag, efter en gang tan, shaving, ordentlig positur, smil og ikke mindst Photoshop.

biggerstrongerfaster1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share