Aminosyre


Ali
 Share

Recommended Posts

Hej

Ofte spiser jeg kun fisk, kød eller fjerkrø én gang om dagen, i forbindelse med aftensmad. Det er ofte en stor portion kød, fisk eller fjerkræ, men det er ofte kun én gang om dagen. Er det nok hvis man gerne vil sørge for at få nok af de essentielle aminosyre?

Udover det bruger jeg meget havregryn og nødder som proteinkilde.

Med venlig hilsen

Link to comment
Share on other sites

Dyrker motion og vil gerne være sund og i god form. Det sædvanlige for et forum som motion-online.

Det er ikke for at svine dig på nogen måde, men der er stor forskel på, hvilke mål, brugerne af MOL har. Vi spænder fra begyndere til elite-udøvere. Nogen vil gerne have store muskler (det er typisk bodybuildere), mens andre gerne vil blive gode til at løfte tungere (eksempelvis styrkeløftere og folk med stærkmands-tendenser, samt vægtløftere), nogle vil gerne tabe sig, imens andre gerne vil tage på (i form af muskler). Alle disse ting er udmærkede, men det er svært at sige, hvad der er `sædvanligt´, idet vi er så forskellige.

Det vil derfor være godt, hvis du kan fortælle lidt om, hvad det er, du gerne vil: Vil du tabe dig eller tage på? Satser du på at løfte vægte, eller på kondi-træning?

Link to comment
Share on other sites

Jeg dyrker både cardio og styrketræning. Bruger maskiner og vægte. Jeg vil gerne ligne brad pitt og være lige så stærk som arnold. Have større muskler og lavere fedtprocent. Er det ikke idealet for gennemsnittet? Store muskler og lav fedtprocent. Sixpack og stor brystkasse og biceps folk kigger på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg dyrker både cardio og styrketræning. Bruger maskiner og vægte. Jeg vil gerne ligne brad pitt og være lige så stærk som arnold. Have større muskler og lavere fedtprocent. Er det ikke idealet for gennemsnittet? Store muskler og lav fedtprocent. Sixpack og stor brystkasse og biceps folk kigger på?

undskyld.. men jeg bliver sgu nødt til at....

Hahahahhahaha :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share