Musik til træning


Lateshovel_SS
 Share

Recommended Posts

Det afhænger vel mest af jeres klientel.

Jeg foretrækker personligt at træne til Testament, BoyHitsCar, Rammstein, Behemoth, BoySetsFire, osv i den dur.

Det center jeg træner i spiller dog lystigt Medina, Britney, Robbie Williams, Lady GaGa, Rasmus Seebach ( :crazy: ) og div. gøgl jeg ikke aner hvad er.

Hvis Hr. & Fru Teenager kommer i [jeres] center så er P3/Nova/nobrainer-gøgl vel det bedste bud, men er det folk med en selvstændig musiksmag så var det måske en ide at lave en lille rundspørge iblandt dem der kommer der mest.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Rammstein, Death from Above, Rage Against the Machine - den mest eksplossive blanding du kan finde! :devil:

hell yeah hehe.

- tror det er rigtigt med at kører lidt blandet f.eks DAB-kanaler som der blev anbefalet, den der boogie radio rammer typisk en meget bred målgruppe indenfor "populær-musik".

personligt hader jeg centre hvor der kører ALT for roligt musik, man kan jo fyrer noget lidt uptembo på og så f.eks undgå ekstremer.

hader på den anden side også når de fyrer hardstyle techno af i mit center !!! (men smag og behag skal da være på sin plads, jeg har da luckely min ipod).

off-record (det tråeden handler om) så sværger jeg til min ipod med hardcore hiphop eller rock .. det er fedt at kunne bruge vreden i musikken og sig selv til noget positivt og så vade helt afbalanceret og roligt ud af centret med et smil på læben ;)

Edited by TrainingDay
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share