"Hardcore" kosttilskud.


lassah
 Share

Recommended Posts

Godaften.

Målet med denne tråd er at starte en debat vedr. kostilskud i den lidt mere hardcore ende.

De produkter jeg taler om er Preworkout stacks, Workout stacks, Postworkout stacks, forskellige varianter af aminosyrer(Beta-Alanine, Isoleucine, Leucine, Valine etc.), Glutamin tilskud og hvad der ellers findes.

Der er jo ingen tvivl om at noget er mere brugbart end andet. Samtlige produkter har en bestemt effekt, der er dog produkter som er mere væsentlige end andre. Derfor vil jeg gerne hører hvilke produkter du bruger/har brugt, en beskrivelse af produktet og din mening om effekten. Hvad har det givet dig, er det pengene værd?

Jeg håber I alle vil være med at gøre rede på junglen indenfor disse produkter. Tråden kan så i sidste ende samles sammen, som en ledetråd for begyndere, som vil forsøge at bevæge sig udenfor deres valleprotein og ud i den store tilskudsverden, hvor amerikansk markedsføring ofte forvirrer mere end det gavner.

På forhånd tak.

Edited by lassah
Link to comment
Share on other sites

Godaften.

Målet med denne tråd er at starte en debat vedr. kostilskud i den lidt mere hardcore ende.

De produkter jeg taler om er Preworkout stacks, Workout stacks, Postworkout stacks, forskellige varianter af aminosyrer(Beta-Alanine, Isoleucine, Leucine, Valine etc.), Glutamin tilskud og hvad der ellers findes.

Der er jo ingen tvivl om at noget er mere brugbart end andet. Samtlige produkter har en bestemt effekt, der er dog produkter som er mere væsentlige end andre. Derfor vil jeg gerne hører hvilke produkter du bruger/har brugt, en beskrivelse af produktet og din mening om effekten. Hvad har det givet dig, er det pengene værd?

Jeg håber I alle vil være med at gøre rede på junglen indenfor disse produkter. Tråden kan så i sidste ende samles sammen, som en ledetråd for begyndere, som vil forsøge at bevæge sig udenfor deres valleprotein og ud i den store tilskudsverden, hvor amerikansk markedsføring ofte forvirrer mere end det gavner.

På forhånd tak.

Har prøvet rigtig mange pre/post workout produkter og de har alle sammen været noget lort... det eneste virksomme stof, man kan mærke i disse produkter er koffein (prøvede for nylig nogle pre-workout proteinpiller med 400 mg. koffein og det var ikke noget specielt heller!). Det er bl.a. de kendte testosteron-booster piller og N.O. produkter fra de store firmaer jeg skriver om - penge ud af vinduet. Intet hardcore over dem overhovedet... vil du have hardcore skal det være væksthormoner.

Jeg tager selv BCAA, glutamin og chromium udover kreatin og proteinpulver, som er ganske kendte kosttilskud.

Edited by 2ethadon
Link to comment
Share on other sites

Er lige begyndt på ZMA - så jeg kan ikke rigtig sige noget om dets virkning endnu, men jeg tager det for at kunne sove bedre.

Derudover har kreatin og koffein sat godt skub i mine træninger - men det er der jo ikke så meget hokus-pokus over.

Mod virker Koffein ikke Kreatin længere det har det da gjrot engang!!??

Edited by karsten6623
Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet Nano Vapor, det kunne jeg ikke mærke nogen forandring ved, hvilket er lidt skuffende den relativt høje pris taget i betragtning. Dog har en af mine bekendte mærket en styrkefremgang efter indtagelse.

NO Xplode gav mig et stort kick - om det var rent psykisk eftersom det var det første produkt jeg prøvede skal være usagt - men det fik mig helt op i gear, hvilket resulterede i kortere pauser i centeret. Men igen så synes jeg ikke det er pengene værd.

Kreatin gjorde ingen forskel for mit vedkommende.

Kaffe lige inden træning derimod, det har været min "hemmelighed" til at komme op i gear. Og jeg har ikke noget ønske om at forsøge mig med andre produkter.

Efter min mening er langt den vigtigste faktor at man psyker sig op til træningen inden man rammer centeret.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share