Erfaringer med Sport-Tiedje.dk


Jakob
 Share

Recommended Posts

Tænker på, at købe denne her vægtstang (Link) og de her gummierede vægtskiver (2 af hver naturligvis) (Link) til min hjemmegym.

Jeg er erfaren indenfor styrketræning og har trænet i 10 år.

Vil gerne høre jeres mening om vægtstang og skiver (er det god kvalitet, godt at træne med, etc.) samt ikke mindst jeres evt. erfaringer med at handle med Sport-Tiedje. Her tænker jeg især på pris (er de billige, rimelige, dyre) og kvalitet af deres varer samt om de leverer som lovet og behandler en fornuftigt ved evt. efterfølgende problemer.

Alternativt tænker jeg på at købe via sportkraft.net i Finland, men umiddelbart virker det dyrere.

På forhånd tak.

Edited by Jakob
Link to comment
Share on other sites

Tænker på, at købe denne her vægtstang (Link) og de her gummierede vægtskiver (2 af hver naturligvis) (Link) til min hjemmegym.

Jeg er erfaren indenfor styrketræning og har trænet i 10 år.

Vil gerne høre jeres mening om vægtstang og skiver (er det god kvalitet, godt at træne med, etc.) samt ikke mindst jeres evt. erfaringer med at handle med Sport-Tiedje. Her tænker jeg især på pris (er de billige, rimelige, dyre) og kvalitet af deres varer samt om de leverer som lovet og behandler en fornuftigt ved evt. efterfølgende problemer.

Alternativt tænker jeg på at købe via sportkraft.net i Finland, men umiddelbart virker det dyrere.

På forhånd tak.

Har handlet hos dem to gange, første gang en chin-up bar til dørkarmen, anden gang en træningsbænk. Første levering var med UPS, en værre gang bix, hvor det var svært at aftale noget. Anden gang blev jeg ringet op nogle dage forvejen og adspurgt, hvilken dag der passede bedst. Kvaliteten af begge produkter var fin ift. pris. Vægtstang og skiver tør jeg dog ikke udtale mig om...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share