Optagelses Prøve Til Politiet.


jelle
 Share

Recommended Posts

Hej alle MOL'er

Det ligger såen nu at jeg gerne vil søge ind til politiet.

Men jeg har desværre astma, med måde, det vil sige jeg har ikke taget min medicin siden jeg var 16 år og er nu 20.

Jeg har været lidt over et år i forsvaret som konstabel, men grundet familiære problemer, stoppet jeg inden min enhed sgu til afghanistan.

I Hæren havde jeg ingen problemer med astma, på trods af hårde fysiske belastninger?

Nogle der ved hvordan politiet har det med sådan noget ?

De siger nemlig selv at man hvis man ikke har haft det siden før pubertet så kan man godt søge ind, men det kan da ikke være rigtigt hvis man har været medicin fri og ikke mærker noget til det, at det skal være udslagsgivende for ens optagelse?

Er der nogle smutveje eller skal man bede sin læge om ikke at skrive det på når man skal udfylde helbredsoplysningerne?

MVH Jelle

Link to comment
Share on other sites

Hej Jelle

Jeg ville kontakte personaleafdelingen for at høre dem. Det er jo unægtelig dem, der bestemmer i sidste ende.

Eller også tjek beredskabsforum.dk, hvor der er flere tråde om dette emne, bl.a. http://www.beredskabsforum.dk/uddannelse-o...-og-politi.html

Men kig selv rundt derinde, der er flere gode hints derinde.

Held og lykke.

Vh.

Z

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share