Er motion-online et trænings forum eller dating portal?


AndersThorup
 Share

Recommended Posts

Er generelt super glad for "MO" og der er relativt mange nyttige information at finde.

Jeg er efterhånden blevet lettere provokeret af folk der smider billeder ind som på ingen måde kan relatere til trænings/kost mm.

F.eks. (Uden at skulle udstille nogen) er der en pige der kaster billeder ind af sine pandekryller? WHY!? Hvilket tilhørsforhold har den billedgruppe "MO" ? At der yderliger er kommenteret på næsten samtlige uploads der er lavet af kvinder, er igen håbløst. Hvis det var kommentar som kunne bruges til viderudvikling eller andet, GREAT men generelt bliver der kommenteret med hoved under foden.

- Hvis man gerne vil vide om man har pænt hår, eller ønsker at få et hurtigt knald, så opret da en profil på en eller anden ligegyldig dating site!

Så kom jeg ud med alt mit opkast, og håber det vil medfølge at "MO" bliver en endnu mere seriøs side, end den er i forvejen.

Ps. Admins kunne evt. være en smugle mere hårde i deres vurdering af saglige emner?

- Er jeg den eneste der har denne opfattelse?

Edited by AndersThorup
Link to comment
Share on other sites

Er motion-online et trænings forum eller dating portal?

Lidt begge dele, forhåbentlig med hovedvægt på det første. :smile:

Det står folk rimelig frit for hvad de vil bruge gallerierne til, sålænge det ikke bryder nogle af vores generelle regler.

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, men mener samtidig ikke at problemet er af en sådan størrelse, at vi ville vinde noget signifikant ved at anligge en hård modereringslinje i gallerierne eller Off Topic. Vi prøver at holde en fornuftig linje i de andre foraer, og det er heller ikke sådan at alt accepteres i OT. Med de nuværende ressourcer til moderering (vi er et par på frivillig basis) er det urealistisk på et objektivt grundlag at skulle ind og fjerne en masse emner fordi de vurderes for usaglige.

Link to comment
Share on other sites

Lidt begge dele, forhåbentlig med hovedvægt på det første. :smile:

Det står folk rimelig frit for hvad de vil bruge gallerierne til, sålænge det ikke bryder nogle af vores generelle regler.

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, men mener samtidig ikke at problemet er af en sådan størrelse, at vi ville vinde noget signifikant ved at anligge en hård modereringslinje i gallerierne eller Off Topic. Vi prøver at holde en fornuftig linje i de andre foraer, og det er heller ikke sådan at alt accepteres i OT. Med de nuværende ressourcer til moderering (vi er et par på frivillig basis) er det urealistisk på et objektivt grundlag at skulle ind og fjerne en masse emner fordi de vurderes for usaglige.

Først tak for det hurtige svar :)

Jeg kan godt følge jer i at det vil kræve en masse arbejdskraft at holde styr på hvilke emner der "høre hjemme" på "MO", muligheden kunne evt. være at tilføje en aplikation der krævet i godkendte indlæget inden det blev postet. Jeg ved ikke om i allerede gør det med billeder, men hvis ikke ville dette også medføre at de billeder som ikke hørte hjemme på "MO" aldrig ville komme frem.

Jeg er klar over i ikke kan godkende samtlige kommentar mm. Men hvis man udelukekt brugte det på Gallerier og evt. nye emner, vil jeg mene det vil have stor effekt.

Ellers tak for en super side... Skal nok begrænse mine sure opstød ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal, skal ikke....

En datingportal?

Nu er jeg ikke super-MOL-oldtimer men jeg synes da ikke der er noget som helst dating/kontaktbureauagtigt over de kommentarer jeg læser til dvs Logs og indlæg.

Og ja det er indimellem billeder som viser andet end velvoksne muskler på nydelige unge og mindre unge mænd, og jeg har også set en nydelig kvinde bagdel i et par jeans og såmænd et par hvide tights. Men jeg tænker sådan om det, at for nogle handler træning om udholdenhed, for nogle om styrke, for nogle om look, ikke mindst hvis man konkurrerer i en sportsgren hvor man bliver bedømt på sit all-over look.

Hvis jeg dyrkede fx bodybuiling så ville jeg da poste de vildeste billeder af mine muskler, for det er jo beviset på hvor hårdt jeg træner.

Dum smarte kommentarer til billeder må, som de altid må, alene stå for afsenderens regning.

Der er masser af indlæg som jeg læser her på sitet som jeg ikke har viden om eller en holdning til, så er sagen jo enkel, hvis man ikke synes det er interessant eller man ikke kan lide den sportsgren som et indlæg repræsentere, så er der jo nok af andre indlæg man kan læse.

Nu har jeg lagt mærke til at nogle debattører har fået en slags straf med at få deres log låst, jeg aner ikke hvorfor, men tænker bare at der vist ikke er brug for mere MOL politi end der allerede er.

Link to comment
Share on other sites

Først tak for det hurtige svar :)

Jeg kan godt følge jer i at det vil kræve en masse arbejdskraft at holde styr på hvilke emner der "høre hjemme" på "MO", muligheden kunne evt. være at tilføje en aplikation der krævet i godkendte indlæget inden det blev postet. J

Nej tak - af to grunde. Den første - og den er egentligt tilstrækkeligt - er at det vil give et dødt board med store forsinkelser! Den anden er at det ville kræv vildt meget tid.. i den uge der ville gå inden alle var forsvundet :)

Tak for at du interssere dig for MOLs ve og vel

Arne

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg lagt mærke til at nogle debattører har fået en slags straf med at få deres log låst, jeg aner ikke hvorfor, men tænker bare at der vist ikke er brug for mere MOL politi end der allerede er.

Lige umiddelbart kan jeg komme på to årsager til at en log er låst.

1. Logejeren har selv bedt om det, da vedkommende enten ikke ønsker at føre log mere, eller har startet en ny log.

2. Logejeren er blevet bortvist og det giver derfor ikke mening af deres log er åben for nye indlæg længere.

Link to comment
Share on other sites

come on, jeg bruger ikke stedet som dating (firdi net dating ikke er mig)

men helt ærligt jeg syntes da forummet blive brugt til SÅ meget andet

end dating, at der så er et par stykker der posere for at virke tiltrækkende

og måske finde en med samme interresse og forfængelighed er ikke mig

noget problem, tværtimod ! hey thats love thats life !! whats the big deal !?

(og at tøserne viser nogle billeder og er gode at se på kan da ikke være det største problem)

Link to comment
Share on other sites

Haha!

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du er så sur.

Hvis du ikke har lyst til at kigge på pandekryllerne, så lad dog være med at klikke på pågældende logbog, tråd, eller hvad det nu bliver postet i.

Det står folk frit for, hvad de vil skrive og hvis du kigger på alle overskrifterne på forsiden, ser hvor mange forskellige tråde der er omkring træning m.m. ville du nok kunne se at procentdelen af pandelokker er ufattelig lille her på sitet.

- Og jeg fandt min dejlige hustru gennem MOL, vi har nu en herlig datter. Når folk har samme interesser, finder man sammen på forskellige planer. Nogle igennem træningssites, andre igennem dating.dk, farmerdating eller hvad man nu finder tiltalende.

Tag en dyb indånding og tæl til ti, det er så sundt :wink:

Link to comment
Share on other sites

hey.

jeg kan ikke helt se hvad problemet er.......

og afligevel men, der er jo heller ikke nogle der direkte skriver: hey her er jeg, og jeg er single, se min fine røv i de her strame jeans<3 vel...? og hvis folk vil date kan man jo skrive en PM så har det ikke noget med andre MOL brugere at gøre.

Edited by pip
Link to comment
Share on other sites

Hvad er "pandekryller"?

(ja, MaxPower- jeg har googlet ordet.

Der jeg læste det første indlæg, troede jeg, at det var billeder af en speciel pande, der befandt på et køkkenbord)

Er det muligt at få linket til de famøse billeder?

Til trådstarter: Øjene finder det de søger.

Jeg vil tro det der henvises til er hår - pandekrøller.

Se galleriet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er problemet ????????? Selvfølgelig er det et sted primært for motion og div, men skulle der være lyst til mere, er det da ok med muligheden.

Mellem opskrifter på havregrød, skinnebensbetændelse og protein, er det da bare fedt hvis nogen finder kone/mand eller bare et godt knald :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share