PROBLEMER igen :(


mig2009
 Share

Recommended Posts

Jeg har gennem længere tid troet at jeg levede sundt spiste frugt og grønt, mælk fuldkornsbrød kylling nødder osv, og smed vægten væk i et par dage nu har jeg så opdaget at jeg er nede på en vægt som betyder jeg er blevet undervægtig 55 kg- 176 cm hvad gør jeg forkert?

junkfood og sukker er usundt men har fundet ud af at så længe jeg spiser sundt taber jeg mig :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gennem længere tid troet at jeg levede sundt spiste frugt og grønt, mælk fuldkornsbrød kylling nødder osv, og smed vægten væk i et par dage nu har jeg så opdaget at jeg er nede på en vægt som betyder jeg er blevet undervægtig 55 kg- 176 cm hvad gør jeg forkert?

junkfood og sukker er usundt men har fundet ud af at så længe jeg spiser sundt taber jeg mig :(

Spis mere af det sunde:D Ihvertfald ikke smart at spise junkfood for ikke at blive undervægtig.

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo supplere med lidt lækkert olie i havregrynene.

Spise lidt mere fed fisk.

Spise lidt flere nødder eller advocadoer / guacamole til nogle gulerodsstænger.

evt. en proteinbar, hvis du er til den slags.

Bare øg mængden af mad en lille smule i samarbejde med vægten, så kommer du da hurtigt på sporet igen.

Link to comment
Share on other sites

hej MIG2009

Du får jo helt tydeligt ikke kalorier nok - så enkelt er det jo

Du skal spise mere fedt - altså den sunde slags, nødder avocadoer og selvfølgelig osse fisk.

Derudover kan du supplere med mørk chokolade - det er koncentreret energi og ganske sundt for både sjæl og krop !

Spis - som en anden osse har nævnt - lidt mere end du plejer, men hold fast i den sunde livsstil

rie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share