tobiaslau14 0 Report post Posted October 3, 2009 hej jeg laver et trænings program for mave musklerne, som ca. varer 8 min her er linket: men skal jeg lave dette program hver dag eller hvad ? jeg er 14 år. ca. 165 cm. hvis det har noget at sige. det var bare det, håber i kan hjælpe mig. Share this post Link to post Share on other sites
tobiaslau14 0 Report post Posted October 3, 2009 hej jeg laver et trænings program for mave musklerne, som ca. varer 8 min her er linket: men skal jeg lave dette program hver dag eller hvad ? jeg er 14 år. ca. 165 cm. hvis det har noget at sige. det var bare det, håber i kan hjælpe mig.linket er: Share this post Link to post Share on other sites
Hera 0 Report post Posted October 3, 2009 Nej, du skal endelig ikke lave det hver dag! Musklerne skal have tid nok til at restituere, hvilket vil sige, at du aldrig skal træne samme muskelgruppe to dage i træk. Udfør evt. programmet hveranden dag (nu har jeg ikke lige set programmet, men princippet gælder stadig).Du supplerer vel også med træning af andre muskler går jeg ud fra? Share this post Link to post Share on other sites
tobiaslau14 0 Report post Posted October 3, 2009 ja det gør jeg Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Durden 204 Report post Posted October 3, 2009 3 gange om ugen... Share this post Link to post Share on other sites