Ømmeled varmecreme


conelly
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for lidt akut hjælp. Jeg skal ud og løbe imorgen og har lidt ømme led, så jeg har brug for noget varmecreme eller andet, der kan tage den værste ømhed i mine muskler. Hvad kan I anbefale? Det skal være noget, der virker indenfor forholdsvis kort tid og samtidig er yderst effektiv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brug for lidt akut hjælp. Jeg skal ud og løbe imorgen og har lidt ømme led, så jeg har brug for noget varmecreme eller andet, der kan tage den værste ømhed i mine muskler. Hvad kan I anbefale? Det skal være noget, der virker indenfor forholdsvis kort tid og samtidig er yderst effektiv.

Du skulle da vist have postet under "spøg og skæmt". Hvis dine MUSKLER er ømme, så skyldes det højest sandsynligt at du indenfor de sidste 1-2 døgn har udsat dem for noget arbejde de ikke er vant til. Eks. løbet en lille tur efter at have tilbragt de sidste 5 år i sofaen med en cola og en pose chips i hånden. Den smerte forsvinder af sig selv indenfor et par dage, men du kan evt. få masseret musklerne så ømheden hurtigere går væk.

Er dine led virkeligt ømme? Det plejer at komme af lidt mere end en lille løbetur. Men har du ømme led af en smule aktivitet har du måske en gigtsygdom. Det er straks mere alvorligt.

Glem alt om at smøre dig ind i alskens vidundercremer. De findes ikke, men din krop skal nok restituere sig hvis den får den tid den kræver (bl.a. udtrykt ved de smerter du oplever). Skal du performe i morgen tror jeg ikke der er anden udvej end en gang god massage givet af en kyndig person.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share