Pisk og gulerod


Mai Fynbo
 Share

Recommended Posts

I dag var det faktisk planen at træne tungt, primært ben, men det blev til en halvlet omgang da jeg faldt i snak med en af den andre i centeret.

Træningen:

-Benpres:

10 x 60kg

10 x 65kg

10 x 70kg

8 x 75kg

-Dødløft:

10 x 30kg

10 x 40kg

Og så var der pludseligt 1000 mennesker som skulle bruge skiver og jeg fandt mig selv stående ved siden af et stativ med 2 x 1,25kg :blink: På med dem...

2 x 10 x 42,5kg

-Squat - måtte dele stativet...

10 x 40kg

10 x 45kg

15 x 45kg

ved faktisk ikke om der var 4 sæt...

-Løb:

12 min 11,5km/t

-Benpres (maskine for "tøserne" :tongue: )

10 x 80kg sæde 3

10 x 80kg sæde 2

-Leg curl:

3 sæt ukendt vægt

-Maveøvelse med vægt

-pull down 35kg 2 sæt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Laaaang update..... Kæresten stillede det intilligente spørgsmål "tror du det gør noget at du ikke træner i dag? Mon ikke din krop har brug for en pause?" Det spørgsmål tog jeg op til overvejelse og holdt derefter (næsten) pause i en uge. Ingen træning man-tors + pause lørdag. Resultatet var i øvrigt super!

Træning fredag d 12.

Kan ikke huske hele træningen da det meste var standart, men havde dog et par små succces oplevelser:

-Dødløft, stille og roligt:

3 x 10 x 40 (tror jeg det var...)

Squat:

10 x 45

10 x 50

10 x 55

10 x 60 Første gang det er sket... :superman:

6 x 65kg Jeg løfte nu officielt mig selv :laugh::tongue: :4thumbup:

Sluttede af med 12 min løb, 11,5km/t

Træning søndag d. 14:

Ikke så meget at nævne... stadig lette doms i rygmusklerne efter fredag. Blid styrketræning + 12 min løb

Træning mandag d. 15:

Cirkeltræning:

-kropshævning x 20

-mavebøjninger x 20 (evt også lidt rygbøjninger, planken o.lign coreøvelser)

-boxjumps x 20

-dødløft 38kg x 10

-arme 5 kg vægte (curls, sideløft, triceps) x 10

-airsquats med boldkast x 20

5 cirkler, tempoet var ret lavt...

Træning onsdag d. 17:

Crossfit!!

i mangel af en kettlebell brugte vi vægtskiver på 10 og 15kg. Kropshævning var byttet ud med omvendte pushups og strækkerne var for mig på knæenen... Pinligt, men sådan er det.

28 sving med 15kg, mellem ben, hoften skupper op, til lodret.

1 pull up,

1 push up

26 sving, 2 pull ups, 2 pushups. Her blev vægten for os begge skiftet fra 15kg til 10kg. Underarmene brændte allerede af at holde fast i skidtet.

24 sving, 3 pull, 3 push.

fortsatte med dette indtil vi nåede til

10 sving, 10 pull, 10 push.

Synes jeg manglede lidt efter at have kølet af så jeg tog 100kacl løb + 100 kacl roning. Det er sjovere end at altid sætte en fast tid/distance. Så kan man i stedet prøve hvor hurtigt man kan komme på 100 ved at ændre hastighed og stigning. Der var i øvrigt meget lidt energi under roningen...

Resultat: ONDE doms i dag!! :4thumbup:

I dag:

Crossfit!!

400 meter løb (det blev til 10 gange frem og tilbage i en idrætssal pga sneen)

75 walking lunges

50 mavebøjninger med foden under ribben

10 gange løb

50 walking lunges

40 rygbøjninger

10 gange løb

75 walking lunges

50 mavebøjninger

10 gange løb

50 lunges

40 rygbøjninger

Så er den træning vist også overstået for i dag :cool:

Link to comment
Share on other sites

Har fået kat... og den jager om natten = efter kl 4 er nattesøvn mere undtagelsen end reglen. Normalt er det tåleligt da jeg ofte selv vågner på dette tidspunkt, men når man går i seng lidt i 3 er det bare noget skidt. Er helt til rotterne i dag og havde lovet mig selv at træne da jeg skulkede i går :blush:

Motivationen var 0 og humøret ligeså, men i min arrigskab fik jeg da startet bilen og trillede til træning. Heldigvis viste det sig at kroppen var mere udhvilet end hjerne :smile: :

Dagens træning:

-opvarmning med let løb

-Squat:

10 x 40kg

10 x 50kg

2 x 10 x 60kg :4thumbup: (går i øjeblikket op hver uge - om ikke i vægt så antal gentagelser)

10 x 65kg :superman:

5 x 65kg

-Bænk: var her ret presset, men har også kun taget ét sæt bænk i 2 uger.

2 x 10 x 35kg

8 x 35kg

-Benpres:

10 x 65kg (+ slæde af ukendt vægt. Formodet 15kg)

10 x 70kg

-Leg extentions:

3 x 10 x 35kg

-Standing calf raises:

2 x 10 x 40kg

-Skulderpres:

3 x 10 x 30kg

-Mavebøjninger, 90 grader ben

25 stk

Er steget i antal gentagelser igen så humøret er i top :w00t: Tid til LOTRO :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ovenpå gårsdagens nye maxløft er jeg pænt øm - ben og bryst skulle ikke trænes i dag... og det blev de så!!

Eleverne var delt op i 3 hold af 5. 2 hold skulle spille volleyball og det sidste skulle selv finde på 15 min fut. Her gik jeg med for at sikre mig at der blev lavet noget! Tog lige 15 min hurtig bakkegang inden eleverne kom for at være super klar til træningen.

Hold 1:

Opvarmning og diskussion = 6 min

1 min standing calfraises

30 sek pause

1 min burpees

30 sek pause

1 min mavebøjninger

30 sek pause

1 min frøgang/gang i lav squat

30 sek pause

1 min lunges

30 sek pause

Resten af tiden? ingen anelse. Skulle tælle antal samlede reps. Igen ingen anelse.

Samlet tid 15 min

Hold 2

Crossfit. Opvarmningen blev droppet

6 gange frem og tilbage i hallen

35 dybe airsquats

15 strækkere

repeat until fail!

Er ikke sikker på hvor mange sæt jeg nåede, men det var flere end 4 og færre end 7. Var i øvrigt den der fik flest omgange :4thumbup: :superman:

Tid: 15 min

Hold 3

Var nu ret flad, men give op? Aldrig!

Ligeledes crossfit...

1 spurt frem og tilbage i hallen - for mig blev det hurtigt løb, men aldrig spurt :nonono::blush:

5 lunges til hvert ben

5 mave

5 ryg

5 strækkere

Gentag så mange gange som muligt. Byttede et par gange strækkerne ud med 15 sek planke, men ellers holdt jeg mig til cirkelen.

Tid: igen 15 min

Tilstand lige nu? Jeg går lidt som en gammel dame med startbesvær. Skal lige op i fart inden "smerten" forsvinder. Uha hvor har jeg ØMME lår!

Link to comment
Share on other sites

Åh gud jeg synes der er langt mellem mine træningspas. Søndag blev det ikke til noget og mandag fik jeg gået små 20 min på et løbebånd. Havde og har lidt ondt i ryggen og over lænden pga. et hjulskift. Dårlige arbejdsstillinger FTW.

En af eleverne havde teten som instruktør til fut. Her er resultatet:

Opvarmning - løb frem og tilbage i hallen mens man skulle undgå at blive ramt af bolde. Blev man ramt = så er man selv kaster. Gennemført 2 gange.

Crossfit:

5 chin ups - mulighed for at hoppe op og lave dem negativt.

5 knees to elbows

10 sving med kettle bells 12kg

5 push press (squat + press), curl stang med 5? - 10? kg

10 boxjumps

5 runder

Leg 1:

Alle står i en rundkreds og har flettet armene sammen. En skal prøve at slippe ud. Tror jeg tog længest tid som pige og SG, men det var sku spas :laugh:

Leg 2:

Alle skulle ligge på maven og flette armene sammen så albuerne låste. En skulle trække personer fri. Når man var fri = så skulle man selv være med til at trække i de andres fødder. Igen var jeg et let offer, hvilket resulterede i at hvert træk fik mig over gulvhøjde og tilbage igen = flade og ømme bryster af gentagende kontakt med gulvet :dry::sneaky2:

Det at skulle trække to unge stærke soldater fra hinanden viste sig at være umådeligt hårdt, men igen super spas :w00t:

Status nu: ømme underarme og rygmuskler. Begge er svage steder år de virkelig kommer under pres.

Sluttede af med 15 min gang, 5 min løb, 2 sæt kropshævninger 25kg hjælp, 3 sæt pilét squat med 28 kg og slutteligt 2 x 40kg løft af sandsæk :smile::superman:

Link to comment
Share on other sites

Røv dag. En af mine gode kollegaer kom forbi og vi snakkede lidt om prøven til politiet. Han spurgte om jeg ikke kunne vise den teknik der skal bruges til løftet og jeg viste den på ham da han sad på gulvet. " Kom nu, prøv at løfte." - mig:" nej jeg trænede relativt hårdt i går og er ret smadret". "prøv nu alligevel". Og jeg prøvede. Ikke 100% med alt hvad jeg har, men jg testede vægten og fandt den for tung. Så nu er datoen for at sende min ansøgning rykket :unhappy::cry::unhappy: Hvis den skide ansøgning da nogensinde bliver sendt. Overvejer stadig at sende den d. 1 april, men sandsynligheden er at jeg går til prøven og dumper med et brag. Er sgu bange for at det vil sende mig langt langt ned i et hul hvis det sker. :unhappy: Ved ærlig talt ikke helt hvad jeg skal gøre lige pt. Kan kun fortsætte med at træne som jeg gør, evt. med lidt ekstra løft sat ind i hvert træningspas, men problemet med at mangle en egnet person/dukke er stadig det samme. Aner ikke om jeg vil få noget ud af at prøve at løfte min 91kg kæreste, eller om jeg bare vil smadre min ryg i forsøget. Jeg mener, bare det at spænde op i de rigtige muskler kan måske hjælpe lidt selv om jeg ikke udfører hele løftet.

dagens træning:

100 kacl bakkegang/løb

ganske få kropshævninger, et halvt gennemløb af den bane jeg regner med at skulle lave til eleverne torsdag.

Ynkeligt

Link to comment
Share on other sites

Motivationen erlidt død i øjeblikket, men det kan jo ikke nytte noget at give totalt op og miste det jeg har nået. Så lidt let træning er det da blevet til.

Onsdag: Lidt gang/løb og gennemførsel af en lille idrætsbane til eleverne. Hvis vi da får det sidste udstyr.

Her er den:

-Situps med fødderne i ribberne

-balancebom

-Sving i tove

-Armgang

-Hop over skamler

-Boksning på sandsæk

-kolbøtter :tongue:

-Boxjumps

-Sprint

-Walking lunges

Rinse and repeat x 3-5 alt efter hvad vi skal lave bagefter. Dette er bare ment som sjov og spas.

Torsdag:

Cirkeltræning og motivation på minus. Udvandrede til selvstændig træning efter 1 omgang da jeg synes det er blevet kedeligt og de fleste af øvelserne ikke giver noget resultat hverken styrke eller koordination. Har i øvrigt diskuteret dette med den anden instruktør og fik vist næsten fortalt ham at han er et dræn og at hans undervisning er kedelig, uinspirerende og for halvdelen af eleverne direkte ubrugelig. Han svarede tilbage med at nægte at ændre noget da han mener at alle har god gavn af øvelserne. 1 min med kropshævninger = ja, 1 min med liggende balleøvelser, airsquats, 1½kg curls = nej. Jeg kom med mere end en håndfuld forslag til lege, crossfit øvelser, små forhindringbaner, konkurrencer og udendørs fitnessbaner, men intet faldt i herrens smag. Desuden fik jeg the silent treatment restan af dagen - velkommen til 3 klasse. Nu må vi se til næste gang - har planer om at give ham min lille bane og så se om han forkaster den og laver cirkeltræning igen. :sneaky2::mad::dry:

Egen træning:

-Frontsquat med elendig stang + stativ, 27kg

-Dødløft 37kg

-Sandsækløft 40kg x 3

Lidt af hvert derudover. let løb + roning

Fredag:

Crossfit: 12 min med max gentagelser af henholdsvis burpees og clean & press. Jeg havde 17kg stang, makkeren 27. Mine strækkere endte på knæeene, hans var (for det meste) på tæerne. Mig = 130 reps, ham = 87

Cool nok øvelse - og så er benene klar til søndag :smile:

Link to comment
Share on other sites

2 gange selvopfundet træning med lette vægte - bedre end ingenting...

12min med max gentagelser:

-push press 18kg

-frontsquat med 20kg sandsæk

-sving med 10kg vægtskive (max 20 gange pr runde)

Antal gentagelser = 160.

10 min hurtig gang på løbebånd

12 min, max runder af:

-strækkere (10 stk)

-bent over rowing (15-20stk)

-dybe airsquats

+ 100 mavebøjninger.

Nå ja og så prøvede jeg at løfte kæresten. Ved ikke om det er ændret teknik, om jeg kan løfte mere, forskelle på dukken og kærestens opbygning eller andre faktorer, men op kom han uden de store problemer!!! 2 gange i træk! :4thumbup: Han vejer 91kg mod dukkens 78kg så jeg er lidt stolt lige pt. Og lidt mere fortrøstningsfuld mhb. på prøven til poitiet. Og dog frygter jeg at jeg ender med at stå knaldrød i kammen til prøven, med en dukke der sidder som boltet til gulvet. Åh gud jeg frygter det. Men prøve det skal jeg sku!!! Og i dag vil jeg nyde mit løft :4thumbup: :superman: :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Så lige at du meldte dig klar til optagelsesprøven ved politiet ude på forsiden.

Tillykke - det er sejt! :smile:

Hvornår skal du til prøve - var det maj måned?

Tak :smile: Jeg har stadig ikke sendt ansøgningen, men den kommer afsted som planlagt d. 1 april. Håber så bare at der ikke er alt for lang ventetid til prøverne - også selvom en måned ekstra måske giver et 4 tal i stedet for 3 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - i spisepausen!

Opvarmning = 5 min løb

Havde kun omkring 15 min så det blev til:

-5 dukkeløft med 40kg sandsæk,

5 cirkler med 10 dødløft, 3 kropshævninger, 20 mave eller rygbøjninger, 20 armøvelser

Der var desuden optagelsesprøver til, tror jeg, protection team. De kørte med bronzecirkler og legede med dukkeløft. Så jeg måtte da lige hen og være med. Formodet vægt dukke = 70kg. Løftet 5 gange uden problemer - ved bare ikke om jeg må løfte som jeg gør. Men det må tiden vise. Ryggen er i hvert fald ret og dukken kommer op.

Så i øvrigt på politiets side at sendte ansøgninger i dag = prøve efter sommerferien med mindre man er med på et afbud. Uha det er lang tid. Tror den skal sendes snart.

Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning:

Først i fitness world:

- Squat:

10 x 40kg

10 x 50kg

10 x 60kg

10 x 65kg

8 x 65kg

10 x 60kg

- Bænkpres:

10 x 30kg

10 x 35kg

10 x 37,5kg

7 x 40kg :4thumbup:

- Dødløft:

10 x 30kg

2 x 10 x 40kg ? Eller var det 50kg?

Og så på kasernen:

- Crossfit:

20 kast med 3 kg medicin ball

20 box jumps, lige over knæhøjde

20 deadlift high pull, 10kg på tynd stang. Samlet 15kg? (burde vist have været sumo deadlift, men det har jeg først lige læst mig til...)

20 power clean + front squat, 15kg?

20 kcal på romaskinen.

1 min pause

4 cirkler....

Ville kun tage 3 da den første var overstået, men min makker insisterede på ikke at kunne tælle til 3 så jeg fik også taget den sidste. Rækkefølgen blev dog lidt rodet, med 10 jumps, 10 squat, 10 high pull x 2. Nøj den her var hård! Måske på grund af træningen før, men jeg var svimmel og rundtosset efter en cirkel og døden nær på tredje. Det er længe siden jeg sidst har siddet gispende foran en håndvask og væltet iskoldt vand i hovedet på mig selv. Er da også ØM dagen derpå, primært i de skulder og nakkemuskler jeg aldrig træner :blink::w00t:

Makkeren startede med på 20kg på stangen, men måtte droppe dem inden første cirkel var overstået. Han tog desuden alm. squat, dog af og til kombineret med et overhead press. En lille sejr til mig - dog var han suveren til at presse sig selv i romaskinen. Der tog jeg vist en slapper :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lidt crossfit idag - ikke så hårdt da jeg har undervisning i bla. slæbning af spineboard og udtagning fra køretøjer i morgen og overmorgen. Magter ikke at være totalt øm :smile:

Cirklen så sådan ud:

- "kropshævninger" med fødderne på en skammel

- strækkere

- situps

- squat m. 7kg sandsæk

Der blev kørt 32 intervaller af 20 sek arbejde - 10 sek pause. Da det var hyggetræning indlagde vi dog en 1 min pause efter 4 cirkel/ 16 interval.

Jeg kørte med mindst 10-12 som mit tal pr. interval, et tal som kun var højere i de første to intervaller. Endeligt resultat var noget i stil med (+ det løse):

8 x 12 kropshævninger

8 x 13 strækkere

8 x 11 situps

8 x 13 squats

= 392 gentalgelser. :4thumbup:

Følte derefter at vi manglede lidt så makkeren og jeg tog 10-15 jumping chinups med langsom nedgang + 4 cirkler af 20 kettlebell swings (12kg), 2 x 20 brede strækkere og 2 x 20 rygbøjere.

Link to comment
Share on other sites

Crossfit igen igen - det er jo super når tiden er knap :)

400m løb på løbebånd 14.5km/t

21 x dødløft 37kg

400m løb 14,5 km/t

15 x dødløft 37kg

400m løb 14-14.5km/t

9 x dødløft 37kg

400m løb 13,5-14.3 km/t

Desuden 5 x kropshævninger og 2 x 67km dødløft bare for at prøve :smile: Så har pulsen også været oppe i dag.

Link to comment
Share on other sites

Igen i dag en ultra kort træning - næsten ligegyldig, hvis det ikke var for det energispark jeg fik af det.

8 min løb 11,5km/t

-Bænkpres.

10 x 35kg

7 x 37,5kg

-Benpres (squatrack var optaget :unhappy: ):

2 x 10 x 65kg

-Situps:

20 + 10

-Behind neck lateral pulldowns:

10 x 20kg

10 x 25kg

10 x 30kg - anede ikke hvor min vægt lå i denne men nu er 30kg hvis mindste startpunkt. Hestehalen var i øvrigt super meget i vejen. Pull - bump- pull :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens fut:

1 omgang cirkeltræning 1 min pr. øvelse, 20? stationer.

Crossfit:

400m løb 13,5km/t

50 lunges (2 sæt kørt som walking lunges)

25 armbøjninger

x 4

Tid 19.30 - Har nu ingen makker som pacer mig og det kan mærkes. Dog skriver vi tider og programmer til hinanden så der stadig er lidt konkurrence. Tror hans tid var 23.00

Edited by Mai Fynbo
Link to comment
Share on other sites

Har ondt i maven i dag - meget! :unhappy: Fik dog trænet lidt og kunne da også distraheres.

Forsvarets sundhedstjeneste kører i øvrigt fra i dag en "motivationskampagne" kaldet "Jorden rundt på 80 dage". Det går i al sin enkelthed ud på at samtlige medarbejdere kan gå ind på den lokale side og taste dagens gang, løb eller cykling ind. Deres udregninger siger at målet er nået hvis alle tilbagelægger 5-10 km om ugen. Der vil så være delmål undervejs. Det er dog ikke på nogen måde en konkurrence, andet end at man kan se de andres indtastninger for de enkelte dag. Ingen præmier udover øget velvære og sammenhold. Der er da også startet en "marchgruppe" af bla. sekretærene som to gange om ugen går 5 km. Desværre lige midt i arbejdstiden så jeg sikkert ikke kan gå med :mad: Måske skulle jeg istedet melde mig til mine elevers træning på 10-15km march med oppakning. Det giver lidt mere.

Et minus ved konceptet er dog at der kun er fokus på cardiotræning - absolut ingen point for styrke,alternativ fut eller boldspil. :sneaky2:

Dagens træning:

Startede med 800m gang, efterfuldt af 2.2 km løb

Derefter noget crossfit agtig træning, dog totalt uden tempo da jeg skulle lære øvelserne:

2 cirkler

5 x bear complex 10kg + lang tynd stang(dødløft, frontsquat, thruster, back squat, thruster, tilbage til gulvet uden at hvile stangen på gulvet)

5 x jumping pullups med lang negativ fase

5 x bear complex

5 x toes to bar/knees to elbows

3 cirkler:

10 broad jumps/frøhop

15 "atomic" situps (jeg har hænderne på brystet i stedet for over hovedet)

10 dødløft til uprigt row (samme stang som før)

5 x jumping pullups

5 x knees to elbows

200 m gang + 800 m løb

Link to comment
Share on other sites

Købte et års træning i dag - kan jo ligeså godt udnytte rabatten fra forsvaret :)

Løb 7 min tror jeg - havde overraskende gode ben på trods af løbeturen i går. Der var dog ikke så meget tid så det blev kun til opvarmningsløb.

Styrketræningen:

- Startede blidt i kø ved maskinern med 2 x 10 x 50kg benpres. Ren opvarmning.

-Bænkpres:

10 x 30kg

10 x 35kg

2 x 7 x 37,5kg

10 x 30kg

-Squat: Her var det faktisk planen at blive ved 55kg, men der føltes godt så jeg gik til 60kg. Kunne sikkert sagtens have smidt 5kg mere på, men der var mange mennesker (jeg var eneste pige ved de tunge vægte) og mit fokus var vist ikke 100% på vægtene. Til gengæld var der 100% focus på mig :tongue::blush:

10 x 40kg

10 x 50kg

10 x 55kg

2 x 10 x 60kg

-Rowing:

2 x 10 x 35kg. Meget let, men det er også nærmest år siden denne har været i gang.

Link to comment
Share on other sites

WOD:

Mr. Spectacular

1 round

10x Deadlifts - 50kg for mig

20x Ball slams - jeg tog en lille sandsæk og kylede den i jorden :)

30x Pull-ups - jumping pullups i barren

40x Push press - 19,5 kg

50x Sit-ups - foden under ribben og armene over hovedet

10x Power clean - igen 19,5kg

20x Ring dips - blev bare til dips på en skammel

30x Sumo deadlift high pull - igen de 19,5kg

40x Burpees - puha!

50x KB swings - 12kg KettleBell

Derudover 1.5 km løb + et par ekstra øvelser bare for at få teknikken ind inden jeg gik i gang. Tid - ikke imponerende 30.15 min. Det skal også siges at jeg havde fordelt udstyret på to steder med 100m mellemrum så jeg fik 7 gang hvor jeg måtte flytte mig rundt i salen. Har nu, ca 8 timer efter enormt ondt i min venstre skulder uden dog overhovedet at have haft ondt under træningen. Håber det er væk inden påskeferien.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - rigtig styrketræning for en gangs skyld. Det er alt alt for længe siden jeg har trænet igennem og det kan desværre også mærkes på formen :unhappy: Har måttet tage lidt kg af, men det er hvad man kan forvente. Pyt - de skal nok komme igen.

Startede med løb - planlagt tid 5 min, men det blev lige pludseligt til en 3km i stedet. Fedt nok, hvis det da ikke havde været for mine ultra billige, jeg-har-glemt-de-rigtige-løbesko-hjemme, sko. Havde lidt ondt på siden af skinnebenet efter løbeturen. Tror faktisk et par strømper ville støtte bedre end de sko....

Gik videre til styrkedelen:

Bænkpres:

10 x 30kg (døjede lidt med ondt i skulderen i weekenden, så denne var overraskende hård i dag. Tror jeg har kompenceret en del i de andre muskler)

2 x 10 x 35kg Eller var det 3 sæt? Tror det var 3

Squat:

10 x 40kg

10 x 50kg

10 x 55kg

10 x 60kg - kan faktisk ikke huske om jeg tog et eller to sæt her, men jeg følte 60kg var nok.

Dødløft:

10 x 35kg

10 x 40kg

2 x 10 x 45kg

Kørte herefter lidt thrusters med 15kg uden at skulderen brokkede sig. Det blev til 3 x 10stk og også lidt upright rowing.

Havde det super da jeg kravlede i bad - har klart løftet mest af damerne i dag, klart løbet hurtigst og var tilsyneladende også den som havde det bedst i sit eget skind da jeg stod i omklædningen. Aftenen står på fødselsdag med andesteg og 2 x kage + varm chokolade. Så meget for at prøve at cutte over påsken :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Indbegrebet af en spildt dag - kunne ikke printe min ansøgning til høkerne, kunne ikke bruge de træningsmaskiner jeg ønskede og min tattovør havde fri da jeg kom for at skulle bestille tid. Sådan kan man da også bruge 4 timer :unhappy:

Ultra kort træning i dag:

Havde desværre de forkerte løbesko med så jeg kunne stadig mærke de 3 km fra løbeturen i "sokkerne" --> løb blev skåret ned til 5 min opvarmning :unhappy:

Bænk:

15 x 30kg

10 x 35kg

7 x 37,5kg

5 x 37,5kg

Ynkeligt

Squat:

10 x 40kg

10 x 50kg Her kom der kø til stativet så ejg følte mig lidt presset

10 x 55kg

10 x 60kg Ville gerne have fortsat, men følte igen presset

Ville så have taget lidt dødløft, men hende som skulle bruge squatstativet skulle bruge den lille stang som jeg bruger til dødløft,thrusters og BOR. Så opgav alle de dele

Tog et enkelt sæt mavebøjninger, 20stk og skred så i bad. Spilt tid FTW :unhappy:

Edit:

Synes jeg manglede lidt aktivitet oven på aftenens pizza så det blev til 50min Zumba basic steps i stuen. Måtte opgive inden timen var ovre pga. skinnebenssmerter - GRRR det gider jeg ikke bøvle med igen!! :mad: Men Zumben var faktisk sjov :blush:

Edited by Mai Fynbo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share