Lejen af badmintonbaner


Orca
 Share

Recommended Posts

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan leje badmintonbaner på timebasis i Københavnsområdet eller nord for Kbh. (Lyngby, Gladsaxe, Herlev, Farum, etc.)?

hey

prøv DGI huset, hvis man kan i århus kan man vel også i kbh......

jeg ved også at der er... hvad hedder det... farum stadion måske... men der er jeg rimelig sikker på at der er badmintonbaner:) heh meget udførligt beskrevet af mig hva;)

Edited by pip
Link to comment
Share on other sites

http://www.badmintonbanen.dk/portal.asp

Grøndalcentret har fine baner, trickset deroppe er at booke under faste banetider, så kan man booke 4 uger eller mere ad gangen, og på den måde får man fingre i de lidt bedre tider, ofte når man bare booker en enkelt time, så er det kun kl 16-17 og igen 22-23 som er ledige, og det duer jo ikke altid hvis man også skal jobbe lidt :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan leje badmintonbaner på timebasis i Københavnsområdet eller nord for Kbh. (Lyngby, Gladsaxe, Herlev, Farum, etc.)?

Lyngy, Herlev, Gentofte, KBK, Drive, Værløse og Farum har i hvert fald egen badmintonklub og så plejer man også at kunne leje bane. Det kan normalt ses hvordan eller hvem man skal kontakte, hvis man går ind på deres hjemmeside. Og ellers er der grøndalscentret som flere nævner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share