Se hvad jeg har spist idag!..


xJosh
 Share

Recommended Posts

Morgen: en skål allbrains, og en lille grovbolle med tunsalat.

Middag: På Mac D. En mac chicken, mellem pomfritter, hamburger, mac flurry med smarties og en cola light.

Aften: 3 hamburgere fra Burgerking...

Og det sker ALDRIG igen! Det er også første gang i over et år at jeg har spist så meget fastfood på en dag. Jeg har ikke spist andet en det jeg har skrevet.

Jeg vejer 52kg og er 184cm. Jeg er en dreng på 16år.

Hvad synes i? Tror i at jeg vil tage meget fedt på?

Link to comment
Share on other sites

Morgen: en skål allbrains, og en lille grovbolle med tunsalat.

Middag: På Mac D. En mac chicken, mellem pomfritter, hamburger, mac flurry med smarties og en cola light.

Aften: 3 hamburgere fra Burgerking...

Og det sker ALDRIG igen! Det er også første gang i over et år at jeg har spist så meget fastfood på en dag. Jeg har ikke spist andet en det jeg har skrevet.

Jeg vejer 52kg og er 184cm. Jeg er en dreng på 16år.

Hvad synes i? Tror i at jeg vil tage meget fedt på?

Det er lorteæde, alt undtagen din morgenmad. Hvis din kost ikke er sådan til daglig tror jeg nu ikke har noget at bekymre dig om, og nej du har nok ikke taget ret meget fedt på i løbet af sådan en dag, hvis noget overhovedet.

Hvorfor spørger du? Vil du gerne tage på?

Link to comment
Share on other sites

Morgen: en skål allbrains, og en lille grovbolle med tunsalat.

Middag: På Mac D. En mac chicken, mellem pomfritter, hamburger, mac flurry med smarties og en cola light.

Aften: 3 hamburgere fra Burgerking...

Og det sker ALDRIG igen! Det er også første gang i over et år at jeg har spist så meget fastfood på en dag. Jeg har ikke spist andet en det jeg har skrevet.

Jeg vejer 52kg og er 184cm. Jeg er en dreng på 16år.

Hvad synes i? Tror i at jeg vil tage meget fedt på?

Det havde vaeret sjovere, hvis du havde taget et billede af indholdet efter det havde vaeret processeret...

Link to comment
Share on other sites

Det er lorteæde, alt undtagen din morgenmad. Hvis din kost ikke er sådan til daglig tror jeg nu ikke har noget at bekymre dig om, og nej du har nok ikke taget ret meget fedt på i løbet af sådan en dag, hvis noget overhovedet.

Hvorfor spørger du? Vil du gerne tage på?

Ja jeg vil tage på. Bare ikke fedt.

Link to comment
Share on other sites

Er du en troll?

BMI: 52 / (1.84^2) = 15.3591682

Sagt på en anden måde - du er ikke bare undervægtig, du er sygeligt undervægtig.

Jeg vil påpege én fejl ved din kost den pågældende dag - der var ikke nok burgere i din morgenmad!

Spøg til side. Hvis du med et BMI på 15 spiser lidt junkfood en enkelt dag, og frygter at du tager på, så er det nogle helt andre problemer du roder med. Jeg går ud fra at du stadigvæk bor hjemme, så du burde have adgang til et køleskab fyldt med mad - tag for dig.

Spis mere. Spis oftere. Du behøver ikke at bekymre dig synderligt om at spise sundt. Spis 6 måltider om dagen, spis groft, frugt, grønt, vær IKKE bange for vegetabilske olier - brug gerne ekstra meget af dem i salater, til stegning osv.

Prøv at skrive hvad du spiser på en normal dag. Hvis du bare siger at du spiser meget, eller at dine venner/familie siger, at du spiser meget; så tager du fejl. Frem med køkkenvægten, vej din mad på en "normal dag", noter det og skriv herinde. Lyv ikke overfor dig selv eller os.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes i? Tror i at jeg vil tage meget fedt på?

Du kan ret sikkert mærke det på sidebenene, dvs. bildækket. Det er nok det sted på kroppen der først responderer, på sådant et ædegilde, i det fedtreceptorene her er ekstra følsomme, og derfor straks vil anvende det store kalorie-indtag til at lagre fedt. Du skal nok regne med at det vil kunne ses, ikke så meget, men en lille smule. Prøv at tjekke spejlet, og mærk efter.

Jeg foreslår at du tager en dag (eller måske to), helt i den modsatte grøft, hvor du f.eks. kun spiser grøntsager og drikker masser af vand. Så burde regnskabet gå i nul.

Link to comment
Share on other sites

Morgen: en skål allbrains, og en lille grovbolle med tunsalat.

Middag: På Mac D. En mac chicken, mellem pomfritter, hamburger, mac flurry med smarties og en cola light.

Aften: 3 hamburgere fra Burgerking...

Og det sker ALDRIG igen! Det er også første gang i over et år at jeg har spist så meget fastfood på en dag. Jeg har ikke spist andet en det jeg har skrevet.

Jeg vejer 52kg og er 184cm. Jeg er en dreng på 16år.

Hvad synes i? Tror i at jeg vil tage meget fedt på?

fy for sa... hvordan f kan du indtage det?

men tror ikk at det er på den måde du skal fodre din krop.... hvilket du jo oss selv sir...

og ja men det er ski aldeles ikk godt!

og med den vægt må man jo kunne tælle alle dine ribben, du skal spise meget men, a god mad! ikk fastfood!

Edited by pip
Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen... Ved godt at jeg vejer for lidt, og at mine arme og ben er tynde. Men underligt nok har jeg stadig en del fedt på maven? Altså et lille bildæk.

Jeg styrketræner / konditræner 2-3 gange om ugen og har skoleidræt 1 gang om ugen, så jeg er ikke fysisk inaktiv.

Men her er min madplan normalt. Jeg kan veje maden fra næste uge...

Morgenmad: En skål allbrains med skummetmælk, og en lille grovbolle med tunsalat ELLER 2 halve rugbrøder med kamsteg og rødkål.

Frokost kl 11.30: Normalt hvad der bliver slogt på skolen, de meste er rimeligt sundt, som en sandwich, lasange eller noget kylling og ris. Måske en enkelt dag hvor der bliver serveret lidt usundt, som pøsehorn osv..

Mad efter skole ved 14 tiden: en lille yoghurt, og en grovbolle med tunsalat.

Aftensmad: Alt hvad der bliver serveret i hjemmet, normalt rimelig sundt og spiser normalt 2 portioner.

Aften: Måske lidt slik men KUN hvis det er i weekenden..

Jeg drikker juice om morgen, vand i skolen, og coca cola zero der hjemme..

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var 16 var jeg på en Seefood diet.. det vil sige at alt mad jeg så og som ikke var boltet fast det røg i skuffen. Og den gang løb jeg også og trænede en del og lå omkring de 65-67 kg med 192 med en ALT for lav muskelmasse...

men jeg spiste bare ikke nok til at træningen gav muskelmasse for alvor.

Nu træner jeg en del knægte mellem 15 og 17 for tiden, og min erfaring er at der skal grove mængder mad til for at opbygge muskelmasse, især hvis der dyrkes en del idræt ved siden af. Jeg må næsten true nogen af dem til måltiderne til at tage nogen flere kartofler og noget mere kød (efter de har taget 3 portioner), hvis de vil øge muskelmassen..

Link to comment
Share on other sites

Sådan en ung mand som dig bør kunne styrketræne 2-3 gange om ugen + dyrke en form for idræt ved siden af. Og du bør simpelthen spise mere, det er en mental barriere du skal over, for at tage på. Du skal ikke spise når du er sulten, du skal spise før du bliver sulten og du må aldrig blive sulten i løbet af dagen.

Link to comment
Share on other sites

Sådan en ung mand som dig bør kunne styrketræne 2-3 gange om ugen + dyrke en form for idræt ved siden af. Og du bør simpelthen spise mere, det er en mental barriere du skal over, for at tage på. Du skal ikke spise når du er sulten, du skal spise før du bliver sulten og du må aldrig blive sulten i løbet af dagen.

Jeg hverken KAN eller VIL dyrke en form for idræt udover... Det jeg jeg ikke overskud til.. både fysisk og mentalt. Men jeg kunne da rigtig godt tænke mig at starte til boxetræning.

Men ja, det er virkelig svært for mig at spise... jeg har været meget buttet engang og er derfor bange for at tage på igen. i kan evt se min tråd med billeder.. brugeren hedder "Jegertyk".

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var 16 var jeg på en Seefood diet.. det vil sige at alt mad jeg så og som ikke var boltet fast det røg i skuffen. Og den gang løb jeg også og trænede en del og lå omkring de 65-67 kg med 192 med en ALT for lav muskelmasse...

men jeg spiste bare ikke nok til at træningen gav muskelmasse for alvor.

Nu træner jeg en del knægte mellem 15 og 17 for tiden, og min erfaring er at der skal grove mængder mad til for at opbygge muskelmasse, især hvis der dyrkes en del idræt ved siden af. Jeg må næsten true nogen af dem til måltiderne til at tage nogen flere kartofler og noget mere kød (efter de har taget 3 portioner), hvis de vil øge muskelmassen..

Tak skal du ha, jeg skal nok prøve på at spise mere, men det er virkeligt svært!

Link to comment
Share on other sites

Lad nu være. Måske tror han/hun på det, du siger (:

Ja, det var selvfølgelig ikke reelt ment. Ideen var at få trådstarteren til at tro det var seriøst, for se efterfølgende at kunne understrege, at man ikke altid skal tro på hvad man læser, selvom det er hvad man gerne vil høre.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kan fortælle mig om man kan få lignende produkter som Allbrain?

Det lyder til at være et rigtigt interessant produkt;)

Jeg har set det i Indiana jones og Templets forbandelse. Jeg tror det var i indien. Det så yderst delikat ud :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

fy for sa... hvordan f kan du indtage det?

men tror ikk at det er på den måde du skal fodre din krop.... hvilket du jo oss selv sir...

og ja men det er ski aldeles ikk godt!

og med den vægt må man jo kunne tælle alle dine ribben, du skal spise meget men, a god mad! ikk fastfood!

"Fy for sa..."? Jesus christ, jeg skal da være den første til at pointere, at en diæt bestående af McDonalds og Burger King er en fuldstændig fremragende smagsoplevelse. Jeg kan indtage det i meget, meget store mængder og jeg er en glad, veltrænet person!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share