Vægttræning og korrekt teknik.


Athlete X
 Share

Recommended Posts

Det er et skulderklap til Rasmus2 - og fordi det er sjovt at være dum og prikke til jeres ømme sår. Skynd jer at lægge nogle nye videoer op - jeg har længe været skuffet over jeres teknik.

Ømme sår? Jeg har ikke nogen ømme sår. Jeg løfter ganske nydeligt.

Jeg undrer mig bare over en dum kommentar uden noget relevans.

Link to comment
Share on other sites

Blackice. Tidligere PR i squat: 140kg og dødløft: 180kg. Vil dog tro at min 1RM ligger 10-15kg under lige pt. Jeg laver max-test i denne uge - skal nok lige opdatere derefter.

De løft i ser i videoerne er tæt på mit maks med den rep-range.

Ok. I så fald er det ikke et specielt godt valg i forhold til at få vejledning. Jeg tænker at det vil være mere formålstjenstligt med en vægt du har helt kontrol over. At din stil ændrer sig når det bliver tungt er der jo ikke noget overraskende i

Link to comment
Share on other sites

Det er et skulderklap til Rasmus2 - og fordi det er sjovt at være dum og prikke til jeres ømme sår. Skynd jer at lægge nogle nye videoer op - jeg har længe været skuffet over jeres teknik.

Fair nok. Jeg synes bare det er super dårlig stil i en tråd hvor jeg bruger tid på at hjælpe nogle andre. Hvis du er uenig i min vejledning er det 100% fair, men så lad mig det vide. Hvordan mine egne tunge serier ser ud har vel ingen relevans for min feedback hvis denne ellers er korrekt.

Noget helt andet er så at jeg vil mene at jeg har ok styr på min teknik. Men de videoer jeg deler er stort set altid RM løft, og i sagens natur er det ikke uden betydning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share