Lundiq 4 Report post Posted November 13, 2009 Jeg har netop lige fået dette indad døren, men det passer ikke i mine dørkarme.Udstyret er magen til dette: http://www.amazon.co.uk/Iron-Total-Upper-Body-Workout/dp/B002GHBRWA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=sports&qid=1252772647&sr=8-1Nypris 350 kr.Jeg kan have interesse i at bytte til nogle bøger fra dragondoor eller lignende, ellers må der bydes. Share this post Link to post Share on other sites
Gregers TF 1,241 Report post Posted November 14, 2009 Hvordan skal dørbredden da være (går ud fra at det var det som gik galt??) før den passer? Share this post Link to post Share on other sites
Lundiq 4 Report post Posted November 14, 2009 Mere tykkelsen på væggen, det andet er knap så stort et problem. Share this post Link to post Share on other sites
clayman 1 Report post Posted November 19, 2009 Hvor bor du henne? Share this post Link to post Share on other sites
Lundiq 4 Report post Posted November 22, 2009 Hvor bor du henne?Aalborg, den kan evt sendes. Share this post Link to post Share on other sites
Gregers TF 1,241 Report post Posted November 24, 2009 275 incl. porto er budt hvis du besværer dig med at få den sendt med posten - der er dælme langt til Aalborg herfra. Share this post Link to post Share on other sites
Verdelin 0 Report post Posted February 26, 2010 Jeg byder gerne kr.300inkl. forsendelse.hvis du da stadig har den?? Share this post Link to post Share on other sites
Lundiq 4 Report post Posted February 27, 2010 Jeg byder gerne kr.300inkl. forsendelse.hvis du da stadig har den??Jeg har den stadig. Havde ikke set, der var nogle der havde skrevet i tråden, sorry.Jeg ville gerne spares besværet med, at skulle til at sende den. Vi kan sige 300 kr, også betaler du porto. Share this post Link to post Share on other sites
Verdelin 0 Report post Posted February 27, 2010 Jeg har den stadig. Havde ikke set, der var nogle der havde skrevet i tråden, sorry.Jeg ville gerne spares besværet med, at skulle til at sende den. Vi kan sige 300 kr, også betaler du porto.Hvad med kr. 250 og så kommer jeg selv og henter den. Share this post Link to post Share on other sites
Lundiq 4 Report post Posted February 28, 2010 Hvad med kr. 250 og så kommer jeg selv og henter den.Det kan vi godt sige.Skriv lige til mig over PM, så vi kan finde ud af afhentning og det. Share this post Link to post Share on other sites
romand 0 Report post Posted March 1, 2010 Det kan vi godt sige.Skriv lige til mig over PM, så vi kan finde ud af afhentning og det.350 kr er budt. smid en mail, vis vi har en aftale. [email protected] Share this post Link to post Share on other sites
Clark Kent 62 Report post Posted March 1, 2010 Uden i øvrigt at skulle blande mig i noget, så fik jeg min tilsendt fra Amazon til min hoveddør for 237 kr. incl. forsendelse... Share this post Link to post Share on other sites
cookie_sq 132 Report post Posted March 1, 2010 Uden i øvrigt at skulle blande mig i noget, så fik jeg min tilsendt fra Amazon til min hoveddør for 237 kr. incl. forsendelse...Jeg skulle slippe 22,xx pund nu, med forsendelse. Der er vist også tilbud lige nu. Share this post Link to post Share on other sites
Torben F. 78 Report post Posted March 1, 2010 Varmeste anbefalinger herfra! :4thumbup: Share this post Link to post Share on other sites
LawsAnator 0 Report post Posted June 11, 2010 Øv der kom jeg lige for sent.. Hvad skal målene være jeg har en dør med B=90cm D=17-18cm Share this post Link to post Share on other sites
Gregers TF 1,241 Report post Posted June 19, 2010 Jer, som har fået sendt fra Amazon.comHvad gjorde I for at omgå at de ikke sender til Danmark? Share this post Link to post Share on other sites
AndreasH 38 Report post Posted June 21, 2010 Tror ikke det er noget problem at få den sendt til DK.Prøv at se hvad der siges ved bestilling.Mvh Andreas Share this post Link to post Share on other sites
cookie_sq 132 Report post Posted June 21, 2010 Jer, som har fået sendt fra Amazon.comHvad gjorde I for at omgå at de ikke sender til Danmark?De sendte til DK da jeg bestilte.men amazon.co.uk Share this post Link to post Share on other sites
Andy 4 Report post Posted June 21, 2010 Jeg købte en ved ebay.co.uk... Var ikke særligt dyrt.. Share this post Link to post Share on other sites
Tobias 2 Report post Posted July 1, 2010 sport-tiedje.dk sælger en tilsvarende med armhooks til 227 + 30 fragt.bremshey hedder den...blot til info... Share this post Link to post Share on other sites
Gregers TF 1,241 Report post Posted July 2, 2010 sport-tiedje.dk sælger en tilsvarende med armhooks til 227 + 30 fragt.bremshey hedder den...blot til info...Tak I modsætning til de andre vil de gerne sende til DK, så nu er den bestilt. Share this post Link to post Share on other sites
BLACKICE 4,913 Report post Posted July 2, 2010 (edited) Tak I modsætning til de andre vil de gerne sende til DK, så nu er den bestilt.Bare lige så du er på samme side som andre, så kan du sagtens få tilsendt via amazon.comJeg har bestilt min for under 2 uger siden, og har nu haft den i en uges tid. Du skal være opmærksom på at amazon ikke er en stor butik. Så der er jo forskellige leverandører der inde. Der er ikke kun en leverandør af Irongym Bremshey er dog præcis samme produkt, så der er ikke gået noget tabt ved at købe den der Edited July 2, 2010 by BLACKICE Share this post Link to post Share on other sites