Sign in to follow this  
Lundiq

S: Iron door gym

Recommended Posts

Jeg har netop lige fået dette indad døren, men det passer ikke i mine dørkarme.

Udstyret er magen til dette: http://www.amazon.co.uk/Iron-Total-Upper-Body-Workout/dp/B002GHBRWA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=sports&qid=1252772647&sr=8-1

Nypris 350 kr.

Jeg kan have interesse i at bytte til nogle bøger fra dragondoor eller lignende, ellers må der bydes.

Jeg byder gerne kr.300inkl. forsendelse.

hvis du da stadig har den??

Jeg har den stadig. Havde ikke set, der var nogle der havde skrevet i tråden, sorry.

Jeg ville gerne spares besværet med, at skulle til at sende den. Vi kan sige 300 kr, også betaler du porto.

Jeg har den stadig. Havde ikke set, der var nogle der havde skrevet i tråden, sorry.

Jeg ville gerne spares besværet med, at skulle til at sende den. Vi kan sige 300 kr, også betaler du porto.

Hvad med kr. 250 og så kommer jeg selv og henter den.

Hvad med kr. 250 og så kommer jeg selv og henter den.

Det kan vi godt sige.

Skriv lige til mig over PM, så vi kan finde ud af afhentning og det.

Uden i øvrigt at skulle blande mig i noget, så fik jeg min tilsendt fra Amazon til min hoveddør for 237 kr. incl. forsendelse...

Jeg skulle slippe 22,xx pund nu, med forsendelse. Der er vist også tilbud lige nu.

Tak :smile:

I modsætning til de andre vil de gerne sende til DK, så nu er den bestilt.

Bare lige så du er på samme side som andre, så kan du sagtens få tilsendt via amazon.com

Jeg har bestilt min for under 2 uger siden, og har nu haft den i en uges tid. Du skal være opmærksom på at amazon ikke er en stor butik. Så der er jo forskellige leverandører der inde. Der er ikke kun en leverandør af Irongym

Bremshey er dog præcis samme produkt, så der er ikke gået noget tabt ved at købe den der

Edited by BLACKICE