Vejle MMA


VejleMMA
 Share

Recommended Posts

Hejsa Motion-online!

Jeg tillader mig lige, at reklamere for den nystartede forening Vejle MMA.

Vi træner i øjeblikket fredagen fra 16-18. Alle er velkomne uanset størrelse, alder eller tidligere kendskab til kampsport.

Træningen foregår som sagt om fredagen fra 16-18, i Multihus Højen, Jenlevej, 7100 Vejle.

Hvis du ønsker at tjekke det ud, så stop forbi til en uforpligtende træning! :)

Spørgsmål er meget velkomne.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Motion-online!

Jeg tillader mig lige, at reklamere for den nystartede forening Vejle MMA.

Vi træner i øjeblikket fredagen fra 16-18. Alle er velkomne uanset størrelse, alder eller tidligere kendskab til kampsport.

Træningen foregår som sagt om fredagen fra 16-18, i Multihus Højen, Jenlevej, 7100 Vejle.

Hvis du ønsker at tjekke det ud, så stop forbi til en uforpligtende træning! :)

Spørgsmål er meget velkomne.

Er det bodybuilding?

Link to comment
Share on other sites

Quantanamo: Nej det er ikke bodybuilding :) MMA er en kampsport som kombinerer alle former for kampsport som er ubevæbnede. Der er mange, som kalder det en af de hårdeste sporte i verden, bl.a. fordi man skal have en stor viljestyrke og selvfølgelig også fordi det også er fysisk hårdt :)

hulck: Det kommer helt an på, hvordan man træner. Man kan sagtens blive "stor" af MMA selvom det er et ret vidt begreb at være "stor".

Jeg kan kun opfordre til, at komme til en træning (gratis selvfølgelig), så finder man langt hurtigere ud af, om det er noget man har lyst til.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share