dianabol


johnslot
 Share

Recommended Posts

hej.

jeg er 15år jeg har aldri rigtigt trænet før jeg vejer ca. 67kg og er ca. 172cm høj(fedtprocent endnu ikke målt).

mit spørgsmål er følgene: jeg vil vide om det kan betale sig at købe dianabol til ca. 1 måned for en fyr som mig

der stort set aldrig har trænet før.

mit henblik er at få en 6-pack og jeg er ret ligeglad med alt det andet.

in case jeg køber pillerne vil jeg købe protein pulver samt kreatin.

jeg ved intet om hele procesen, men jeg har tænkt at gøre det sammen med en ven som har trænet i en del år

og derfor også ved hvor vi skal få det rigtige.

ALTSÅ:

1. kan jeg opnå en 6-pack?

2. er det for farligt?

3. er det usundt for en utrænet krop som min?

hilsen john.

P.S:

det er ikke diskutabelt at opnå en 6-pack på andre måder da min tålmodighed

er noget lort og jeg ikke har lyst til at hænge ud i et trænings center heletiden.

på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Folk der doper sig er tabere, de har ikke styrken til at få en flot krop af sig selv, istedet snyder de og skyder en farlig genvej som ofte ender med at de får pige bryster.

Vil du gerne have pige bryster ?

PS. de forsvinder ikke igen !

haha nej ellers tak du :) men jeg gidder somsagt ikke træne i flere måneder-år.

fra min synsvinkel er det: enten æder jeg dianabol eller også må jeg forholde mig som en slap lille dude.

Link to comment
Share on other sites

haha nej ellers tak du :) men jeg gidder somsagt ikke træne i flere måneder-år.

fra min synsvinkel er det: enten æder jeg dianabol eller også må jeg forholde mig som en slap lille dude.

Du bliver jo rent faktisk nød til at træne hårdt for at opnå resultater af nogen art. Ingen er nogensinde kommet til gode resultater uden at slidt for det.

Jeg tror desuden at du hurtigt vil finde ud af, at de fysiske og psykiske bivirkninger der er ved brug af AS, slet ikke er det værd. Hjertebanken, svedture, krympenosser, leverskader osv. er sgu ikke noget der er værd at satse på.

Link to comment
Share on other sites

haha nej ellers tak du :) men jeg gidder somsagt ikke træne i flere måneder-år.

fra min synsvinkel er det: enten æder jeg dianabol eller også må jeg forholde mig som en slap lille dude.

That's the spirit! :superman:

Den indstilling kan med fordel bruges i andre af livets forhold. "Jeg gider ikke arbejde hårdt i flere måneder og år for at tjene penge. Enten røver jeg en bank eller også må jeg forholde mig til at være fattig" :violin:

Link to comment
Share on other sites

Du er ung, og i voksealderen. Der er allerede nok væksthormoner og testosterone i dit system i din alder, der er ingen grund til at gøre det. Når man begynder at træne for første gang opnår man resultater meget nemmere end man gør efter fx 1. års træning, hvor kroppen har vænnet sig til det. Det vil virkelig være synd at miste det, og der er ingen grund til at tage dianabol, før du har lært at træne og spise. Og du vil alligevel ikke være stolt af dine resultater hvis du snyder dig til dem. Men hvis du har lyst til at få noget uden at arbejde for det, så er det en tendens i livet som kommer til at bide dig hårdt i røven på et eller andet tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

haha nej ellers tak du :) men jeg gidder somsagt ikke træne i flere måneder-år.

fra min synsvinkel er det: enten æder jeg dianabol eller også må jeg forholde mig som en slap lille dude.

Min syns vinkel er at du er en idiot hvis du vælger at tage dianabol.

Hvad ved du overhovedet om lortet ?

Største delen af den danske motions befolkning fraråder folk at tage doping, men alligvel så lytter du til din "ven" som allerede er misbruger af det og samtidig prøver at få dig med på vognen.

God ven du har dig der !

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Du ville spilde både tid og penge.

Nej, du får ikke 6-pack af at tage d-bol i en måned.

Ja, det er farligt at supplere din krop med eksterne hormoner i din alder.

Ja, det kan være usundt for led/knogler hvis din styrke og musklermasse stiger hurtigere end led/knogler kan følge med til.

Alt i alt: Tag dig sammen.

Link to comment
Share on other sites

Hold dig fra det djævelskab. Det skader dine organer (og vel også meget andet), og som andre siger, så er der mange doping-brugere, som bliver skuffede over resultaterne.

Hvis du allerede i din unge alder begynder at bruge ulovlige metoder for at opnå resultater, så er du, efter min mening, ude på et skråplan.

Ja, det kan være hårdt at træne. Det tror jeg nok, at jeg kan tale med om. Men så er det, at du skal sige til dig selv: Jeg er ikke en svagpisser, som opgiver træningen. Og jeg er langt mindre en kriminel snydetamp, som doper sig!

Mht. `venner´ som lokker med vilde resultater gennem doping, så skal du i øvrigt heller ikke tro, at doping-pushere er flinkere end eksempelvis coke-pushere, hvis du en dag ikke kan betale. Det er hård business, som ofte drives af forhærdede kriminelle.

Jeg ved godt, at det her måske er lidt store ord, men lige nu har du faktisk chance for at skabe et fantastisk live for dig selv! Træn igennem, spis sundt, og nyd din ungdom. Det vil styrke dit selvværd, og i sidste ende også give dig respekt fra andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du forveksler Motion-online med bodyhouse!!! Derinde er der masser af tabere, der ikke kan skabe resultater uden farlig kemi. De kan sikkert rådgive dig bedre end nogen herinde har lyst til...

Kan ikke mindes at en 15 årig nogen sinde (dog længe siden jeg har læst der inde), er blevet rådet til at begynde med AAS på BH.

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det diskutabelt medmindre du er totalt hjernelam, og retarderet - og det er du vel ikke, er du? - du har fundet herind, det betyder vel at du har en hvis intelligens, brug den!

For det første er der ikke tale om nogen KUR, du kurere ikke noget, - ikke at være i den form du ønsker, er ikke en sygdom. - Det du overvejer er derimod misbrug af noget der potentielt kan få betydning for dig resten af dit liv - tænk lige over det engang, du fylder dig med piller i få mder, og det kan følge dig RESTEN AF DIT LIV - og det er selvfølgelig ikke noget du kan være villig til, eller tage stilling til nu, hvor voksen og ansvarlig du end føler dig!

For det andet, så vil du højst sandsynligt INTET få ud af det! - Du er lige nu i en alder hvor du er sprit fuld af TEST-OS-TERON naturligt - det giver dig mulighed for at komme i super god form rigtig hurtigt naturlig (hvis du har brug for hjælp, så skriv til mig, så skal jeg hjælpe dig helt gratis) - når du propper hormoner i din krop, så vil du derimod i en lang periode efterfølgende, have et testosteron niveau som en 12 årig pige, forestil dig lige et splitsekund, hvordan det vil være, kan du huske hvordan det var inden du fik hår på pilleren? Velkommen tilbage før puperteten dog MED 10x så mange bumser! - Når testosteron bliver tilført din krop igennem piller, så har kroppen ikke brug for selv at lave testosteron mere, testosteron bliver produceret i dine nosser, derfor er der ikke samme behov for dine nosser, og du riskikere derfor at de midlertidigt skrumper, - du har sikkert hørt om de såkaldte rosin nosser, hvor nosserne efter lang tids brug, bliver på størrelse med rosiner - forestil dig lige et sekund, hvordan det bliver at stå i omklædnings rummet, med nosser på størrelse med rosiner!

Nogle af de rissici du virkelig løber er: gynokomasti(ja du kan udvikle pige patter), mandlig skaldethed(du kan tabe håret på hovdet), øget kropsbehåring(får hår alle mulig andre steder end på hovedet), acne(få bumser så store som bylder over det hele), testikel atrofi(dine boller bliver mindre), øget aggressivitet(du kan blive en værre hidsigprop, på en måde du slet ikke kan styre det -hvor populær tror du det vil gøre dig?), øget risiko for skader under træningen, nedsat sexualdrift og potens efter kur(du får svært ved at få den op at stå i en periode bagefter, osv), dårligt humør, depression(der er forhøjet selvmord iblandt dem der tager steroider, i forhold til dem der ikke gør) og du vil højstsandsynligvis opleve en ugidelighed og manglende motivation efter dit misbrug. - Og så er det de færeste der ikke ender i et længere varende misbrug (når du får det adhelvede til bagefter, og det hele, eller mere end det du har opbygget imens du har dopet dig, - tror du så selv at du kan lade være med at gøre det igen? - det bliver hurtigt en ond cirkel), - og så er det hamrende ulovligt, du rissikere altså at få en dom, hvis nogen finde ud af det!

Du vil hele tiden gå og være bange for om de andre i din klasse finder ud af det (de vil selvfølgelig kunne se det på dig - tænk på det ry du får - tror du det er populært blandt pigerne, eller vennerne, at ville være en narko-klumpedumpe? tror du det ry forsviner, blot fordi du stopper igen?), du vil måske altid gå med tankerne om du senere får kræft, hjerte problemer, lever skader, om din lever nu er som en gammel alkoholikers, og alt muligt andet, måske vil den frygt følge dig resten af dit liv.

OG som sagt, så gode resultater vil du slet ikke få ud af det i din situation, - over lad os sige et halvt år, vil sikkert få langt bedre resulater af at spise og træne rigtigt - og så slipper du for at skulle ha det elendigt i de 4 af månederne fordi du har proppet dig med noget du SLET INTET VED NOGET SOM HELST OM!

Altså:

1. Muligvis, - men i dit tilfælde ikke mere end du kan uden - og du får selvfølgelig ikke vaskebræt af at være på steroider nogle få uger - du skal naturligvis også træne mindst lige så meget, og spise lige så sundt, - endda meget, meget, mere end elleres bagefter, - ellers forsvinder det hele igen (og det gør det højstsandsynligt alligevel!)

2. JA!

3. JA!

Kort sagt: - TÆNK DIG DOG OM KNÆGT!

- Helio

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved er der én måde at få en six-pack på på en måned: Gør som Peter Andre (ja ham pop klovnen der var fremme for nogle år siden). Få dem lavet i silikone! :4thumbup: Så kan du også få lavet bryst og arme samtidig... De er "perfekte", de skulle gerne holde i ca 10 år og koster nok omkring det samme som et misbrug + psykologbehandling i samme periode vil gøre. Hvis du føler det er en nærig løsning så kom i sving i træningscenteret! Det kunne jo faktisk være at du synes det var fedt når du først kom i gang...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share