Træning til SSR


evilkoala
 Share

Recommended Posts

Så er det ved at være op over!

Jeg var usikker indtil emailen dukkede op i indbakken men efter en dags betænkningstid traf jeg valget.

Jeg deltager i januar testen.

Min form er gået af h.. til pga familieproblemer, men vi gir den en skalle med skinnebensbetændelse og det hele.

(Jeg er kommet frem til den konklusion at hvis man vil det her, så vil man og så skal det også nok gå, men hvis man ikke rigtig har mod på det bliver man ved med at hitte på undskyldninger)

Jer er ikke helt sikker på at jeg kan klare bronzecirklen og coopertesten til fortest weekenden, men jeg tror jeg i det mindste kan vise at jeg kan klare det inden optagelsesugen.

Svømningen og marcherne kan jeg tage på den øvelse jeg har samt lidt vilje.

Jeg håber de kigger mest på attituden og viljen, så skal det nok gå godt. De bliver ihvertfald nødt til at smide mig ud for at komme af med mig, no way jeg giver op!

P.S. Smøgerne er stadig kvittet! (er helt vildt stolt af mig selv)

Edited by evilkoala
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Hej Brugere,

Jeg søger også optagelse sidst på året (2011), så jeg er også interesseret i om Evilkoala har ny status.

Tilsyneladende er der flere end mig som ønsker optagelse, så jeg foreslår at vi tager denne tråd op igen og deler af vores erfaringer og resultater.

Venligst

Rayane

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hej Brugere,

Jeg søger også optagelse sidst på året (2011), så jeg er også interesseret i om Evilkoala har ny status.

Tilsyneladende er der flere end mig som ønsker optagelse, så jeg foreslår at vi tager denne tråd op igen og deler af vores erfaringer og resultater.

Venligst

Rayane

Har du søgt ind Rayane?

Jeg kom selv igennem fortesten.

Til alle andre der ønsker at søge, vil jeg foreslå at gå o-march. Der er rigtig meget o på modulerne

Edited by bloggy
Link to comment
Share on other sites

Hey Bloggy,

Tillykke med det gode resultat på fortesten.

Jeg måtte holde en pause grundet en skade. Jeg havde holdt en 42 dages lang pause med rygsækken, hvilket jeg fejrede med en 17 km tur.

Det ikke overraskende resultat, var en totalt latterlig dummeskade i balden hvor lårbenet hæfter.

Nu tager jeg det lidt mere roligt og søger optagelse i januar 2012.

Jeg forsøger at få alt det O jeg kan ind under huden, og har planlagt at følge SSR`s venlige tilbud om træning i dette op til det bliver alvor, derudover, kører PTRKMP Sjætte noget lignende, så der vil jeg forsøge at nasse mig ombord også inden.

Held og lykke fremadrettet med modulerne, meld endelig tilbage med info, tips og tricks.....

Rayane

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hey Bloggy,

Tillykke med det gode resultat på fortesten.

Jeg måtte holde en pause grundet en skade. Jeg havde holdt en 42 dages lang pause med rygsækken, hvilket jeg fejrede med en 17 km tur.

Det ikke overraskende resultat, var en totalt latterlig dummeskade i balden hvor lårbenet hæfter.

Nu tager jeg det lidt mere roligt og søger optagelse i januar 2012.

Jeg forsøger at få alt det O jeg kan ind under huden, og har planlagt at følge SSR`s venlige tilbud om træning i dette op til det bliver alvor, derudover, kører PTRKMP Sjætte noget lignende, så der vil jeg forsøge at nasse mig ombord også inden.

Held og lykke fremadrettet med modulerne, meld endelig tilbage med info, tips og tricks.....

Rayane

Surt med skaden. Ja, men skal passe på ikke at forcere tingene, det kommer der sjældent noget godt ud af.

Rigtig god ide at tage imod de tilbud SSR har mht til o-march, for det er virkelig der det tæller. Gå nat-o march, det vil du blive glad for i længden.

De går meget op i at man opbygger selvtillid ved at finde de første par poster og tro mig, hvis man render rundt og fumler så er det ik fedt.

Det er en rigtig fed fornemmelse bare at ramme direkte ind i posten og så derud af. Mit bedste råd er nat-o march.

De lærer en resten og ellers er det bare om at klø på selvom det gør ondt, holde hovedet koldt når der er pres..og det kommer både til at gøre ondt og der bliver pres.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share