Lejlighed i Århus søges.....


Luciferase
 Share

Recommended Posts

Jeg er efterhånden ved at være ret desperat efter at finde en lejlighed, så derfor prøver jeg også lige herinde. :)

Jeg læser på Århus Universitet så derfor vil jeg ikke bo alt for langt fra midtbyen....gerne indenfor den yndre ringvej.

Det skal være en lejlighed som er min helt egen, og altså ikke et værelse. Jeg er villig til at give op til 3500 kr/md alt efter hvilken lejlighed der er tale om....også gerne fremleje.

Hvis du kender til et eller andet eller har et godt råd må du meget gerne skrive til mig..... på forhånd tak.

Utroligt hvad man kan finde herinde efterhånden når man tænker over det.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet en af de "små" lejligheder herude i Bistanbul (jeg bor selv i Bispehaven) . de er ikke så pokkers dyre. Skod område, men lejlighederne er OK.

Jepper...dem har jeg overvejet :)

De falder desværre for mit afstandskriterie :( Jeg leder og leder men det er så småt ved at gå op for mig at man skal kende nogen for at finde et ordentligt sted.....

Ellers tak for forslaget :)

Link to comment
Share on other sites

nu ved jeg godt du skrev at det skulle være dit eget, men har du overvejet kollegie ?

jeg troede ikke det var noget for mig, men jeg sprang ud i det, og blev glædeligt overrasket.

Jeg gir knap 1600 om måneden og der er alt med. Selv internet. Hvis du kan leve med nogle smarte kommentare angående ens spisevaner, er fællens køkken faktisk ganske hyggeligt.

Nårja jeg glemte du er powerlifter, så du fråder nok shawarma og pizza ligesom alle de andre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nu ved jeg godt du skrev at det skulle være dit eget, men har du overvejet kollegie ?

jeg troede ikke det var noget for mig, men jeg sprang ud i det, og blev glædeligt overrasket.

Jeg gir knap 1600 om måneden og der er alt med. Selv internet. Hvis du kan leve med nogle smarte kommentare angående ens spisevaner, er fællens køkken faktisk ganske hyggeligt.

Nårja jeg glemte du er powerlifter, så du fråder nok shawarma og pizza ligesom alle de andre  

Glimrende forslag....og du har ret.....jeg elsker pizza og sharwarma. Nu er det bare sådan at jeg allerede bor på kollegie....og ikke bare på kollegie...på kollegiet i Universitetsparken, så tættere kan jeg ikke rigtig komme min uddannelse. Jeg er bare ret træt af det, så nu skal det være mit eget.....ellers godt forslag :)

Link to comment
Share on other sites

På cykel tager det altså under 15 min fra Bispehaven til Uni... gellerup lidt længere. Og det er nok der det er nemmest at få et værelse hurtigt... andre boligforeninger er tæt på det umulige!

Men problemet med mange lejligheder er, at de ligesom, i hvert tilfælde betalingsmæssigt, næsten kræver man er 2. Men jeg skal nok prøve at holde øjnene åbne hvis der dukker noget op.

Unikollegiet er altså også det mest skrabede kollegie i århus (bortset fra KFUM's)..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share