Min brystmuskel


Roland
 Share

Recommended Posts

Burde man ikke få en professionel til at se på det. Det kan sgu da give alvorlige skader og rygproblemer, at træne "skævt". Igår var der en, som postede noget nær det samme problem. Du kan tjekke linken til emnet.

Jeg har også lagt en bemærkning ;)

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...t=ST&f=3&t=5199

Edited by Basanal
Link to comment
Share on other sites

Jeg kiggede i spejlet idag og jeg kunne se at det var hele højre side der var større en venstre. Bicep, tricep og brystet. Skal jeg bare forsætte med at belaste begge sider lige meget?? Vil musklerne så efterhånden blive ligestore???

Jeg træner med samme kilo på i venstre og højre side...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har cirka trænet i et år. Jeg har trænet mit bryst med bænkpres og incline dumbell pres.

Mit problem er at det højre bryst er større end det venstre og det ser ret kikset ud..

Er der nogen der kan hjælpe????

På forhånd tak :)

Der er uden tvivl nogen, der kan hjælpe. Når der er foreslået proffessionel hjælp, er det nok fordi vi ikke kender dig, din alder og data, eller hvordan det er opstået.

Hvis du går til lægen, kan han jo også se dig, og samtidig spørge dig mere ud.

Der er ihvertfald ikke mangel på proffessionelle her på forumet.

Det er nok et af de steder med mest viden på området på verdensplan vil jeg antage.

Jeg kiggede i spejlet idag og jeg kunne se at det var hele højre side der var større en venstre. Bicep, tricep og brystet. Skal jeg bare forsætte med at belaste begge sider lige meget?? Vil musklerne så efterhånden blive ligestore???

Jeg træner med samme kilo på i venstre og højre side...

Det ved vi ikke i dit tilfælde. I den anden tråd om samme emne, er årsagen til skævheden beskrevet.

Jeg har selv oplevet at en lille ømhed har givet en stor forskel på højre og venstre side.

Der skal ikke meget til og selv om man træner med lige vægt på begge sider, er man måske bare lidt mere forsigtig på den side, der er øm, og det kan ubevidst give en forskel gennem tiden.

Iøvrigt er der næsten altid forskel på venstre og højre side af kroppen.

Hvis du ikke allerede har fået svar nok, vil jeg foreslå at du beskriver det mere detaljeret, og så er der uden tvivl nogle af eksperterne her på forumet, der har kvalificerede svar.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

>Roland

Mit forslag til dig vil være at træne med håndvægte og sørge for at du belaster begge sider lige meget.

Før jeg trænede, var min højre side også mere fremhævet end min venstre side. Det var mest tydlig ved biceps. I dag er der stadigvæk lidt forskel i bicepsstørrelsen men ikke styrken. Der er en cm forskel mellem mine arme, og det ses næsten ikke da de er vokset noget.

Er der forskel i din styrke mellem højre og venstre side?

For hvis det bare er det, så vil det nok ændre sig efter noget tid.

Hilsen M!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share