Spinderellas strøtanker og lejlighedsvise træning


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Nå men vi havde nok begge forventet at være lidt mere medtagede af vores tur - særligt i lyset af at vi ikke havde fået lagt den store indsats i at træne op til den. Men efter en hviledag, hvor vi tog bus og tog tilbage til Thusis og herfra videre til Chur, var vi klar på en tur mere inden vi kørte hjem.

Onsdag d. 2. august: Dreibündenstein Panoramaweg

12,9 km, effektivt 3t47. Stigning 722

Det føltes næsten som at snyde, men vi startede med at tage lift fra Chur op til Brambrüesh, hvorfra vi gik op til en top ved Fürggarbüel, og herfra over til Mutta, hvor vi tog stolelift ned til Feldis (pausen på Strava ses vist tydeligt :laugh:), hvor vi havde tid til at sidde et sted og nyde et måltid varm mad og en kold øl, inden vi blev transporteret videre ned til Rhäzüns, hvor vi kunne tage et tog tilbage til Chur.

Fantastisk afslutning på en helt igennem fantastisk vandreferie! :bigsmile:

Dreibunden.jpg

Dreib elevation.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vel hjemme igen var det tid til at snørre løbeskoene igen

Fredag d. 4. august: Løb

4,5 km på ca. 35 min (elevation gain= 0, max elevation =4 :laugh::laugh:)

Min puls havde det med at stikke fra mig, så måtte ned og nå nogle gange. Men gav mig selv point for at komme af sted i det hele taget.

Lørdag hvile- og spadag. :bigsmile: Skulle lige teste det der Float, og fik købt en pakke, hvor der også var Cryobehandling og infrarød sauna med. Float skal jeg helt sikkert prøve igen, men kan ikke rigtig se at Cryo skulle kunne gøre noget, som vinterbadning ikke kan. I klubben er der i øvrigt også en infrarød sauna, så ingen grund til at betale for at bruge det et andet sted...

Søndag ved jeg ikke om tæller som egentlig træning, men havde min næstmindste niece (12 år) med i klatrepark hele dagen. Hun er virkelig sej og klarede alle banerne. Jeg var lidt mere udfordret, og måtte bakke på den sværeste (hylder jo altid mottoet om at hvis man skal give op, så gælder det om at gøre det tidligt :laugh:), men var ellers med på det meste. Og er efterfølgende gul og blå over det hele...

Havde i weekenden en idé om at jeg skulle ud at løbe i går eller i dag. Men kombinationen af rædselsfuldt vejr og træthed fra at starte på arbejde efter ferie var for meget for min viljestyrke. Ser om det går bedre i morgen - og ellers er der under alle omstændigheder svøm på torsdag.

 

Link to comment
Share on other sites

På 8/8/2023 at 21:39 , Spinderella skrev:

Vel hjemme igen var det tid til at snørre løbeskoene igen

Fredag d. 4. august: Løb

4,5 km på ca. 35 min (elevation gain= 0, max elevation =4 :laugh::laugh:)

Min puls havde det med at stikke fra mig, så måtte ned og nå nogle gange. Men gav mig selv point for at komme af sted i det hele taget.

Lørdag hvile- og spadag. :bigsmile: Skulle lige teste det der Float, og fik købt en pakke, hvor der også var Cryobehandling og infrarød sauna med. Float skal jeg helt sikkert prøve igen, men kan ikke rigtig se at Cryo skulle kunne gøre noget, som vinterbadning ikke kan. I klubben er der i øvrigt også en infrarød sauna, så ingen grund til at betale for at bruge det et andet sted...

Søndag ved jeg ikke om tæller som egentlig træning, men havde min næstmindste niece (12 år) med i klatrepark hele dagen. Hun er virkelig sej og klarede alle banerne. Jeg var lidt mere udfordret, og måtte bakke på den sværeste (hylder jo altid mottoet om at hvis man skal give op, så gælder det om at gøre det tidligt :laugh:), men var ellers med på det meste. Og er efterfølgende gul og blå over det hele...

Havde i weekenden en idé om at jeg skulle ud at løbe i går eller i dag. Men kombinationen af rædselsfuldt vejr og træthed fra at starte på arbejde efter ferie var for meget for min viljestyrke. Ser om det går bedre i morgen - og ellers er der under alle omstændigheder svøm på torsdag.

 

Så meget velkommen tilbage søde :hippy: skønt at have dig tilbage i logland, inkl at læse om den fantastiske tur. Allerbedst at vi har vores gode svømmeklub. C U soon :hippy: 

Link to comment
Share on other sites

På 10.8.2023 at 11:57 , vestjyden skrev:

Velkommen tilbage og tak for sommerferie beretningen.

Mange tak. :bigsmile:

På 11.8.2023 at 06:18 , Bjergtrold skrev:

Så meget velkommen tilbage søde :hippy: skønt at have dig tilbage i logland, inkl at læse om den fantastiske tur. Allerbedst at vi har vores gode svømmeklub. C U soon :hippy: 

Yes, det er altid de bedste pas. :bubblebath:

 

Men jeg skal da lige ind i rytmen igen med at opdatere...

Onsdag d. 9. august:

Løb 4,6 km @ 7:54

Blæsevejr og tunge ben, men kunne nøjes med at skulle ned at gå to gange. Har købt adgang til Yogavivo, så derefter:

13 min core

 

Torsdag d. 10. august:

Svøm 1000 m uden pause (100 bryst - 800 fri - 100 bryst)

godt nok på den korte kortbane, men stadig! :cooldance:

Meldingen er at bommen endnu ikke er repareret, så udsigt til at skulle svømme på kortbane (minimum) indtil uge 42.

Vel hjemme igen:

10 min core

 

Fredag d. 11. august:

Løb 2 km @ 6:54

Har fået mere kontrol over puls/vejrtrækning, men synes stadig benene er tunge! Havde også gang i Yogavivo igen, men det blev noget underligt noget, som slet ikke motiverede mig, og jeg derfor kun gjorde halvt...

Morgenvægt: 76,6 kg

Havde intention om at jeg dagligt skulle have et lille pas med appen core/yoga/whatever, men allerede i weekenden røg den plan... Skulle ordne en masse med at gøre klar til gæster lørdag - hyggelig aften, der blev nærmest teen-kæk ift. mængde af drinks og vågen til sent. Så søndag var også noget amputeret, men fik en dejlig gåtur langs vandet (ca. 5-6 km).

 

Mandag d. 14. august:

Løb 3 km @ 7:08

Testede at løbe med merino t-shirt, som jeg havde været glad for at vandre i, samt merino sokker. I kombination med lummert vejr betød det, at jeg fik det ALT for varmt, og kunne ikke overskue at sejle rundt på måtten. Men motiverede mig selv til:

3x10 inverse rows

Bruger markering i gulvet til at justere hvor hårdt det bliver - men kan vist ikke overføres til log. :laugh:

Tirsdag aftale lige efter arbejde og til tæt på sengetid, så derfor 0-dag. Morgenvægt 76,4 kg, så er fortrøstningsfuld i forhold til weekendens udskejelser. (det har dog ikke hjulpet at det blev til burger og fritter i går - må lige stramme lidt op igen)

 

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16. august:

Løb 5,4 km @ 7:24

Startede roligt, og holdt plan om først at komme ned og gå efter 2½ km. Derefter gik det ned af bakke med udholdenheden, så besluttede at lægge nogle lidt hurtigere intervaller ind i slutningen af passet. Er egentlig ikke så overrasket, da det er længere end jeg har løbet i over et år, men tænkte at hvis jeg skulle nå at ramme distancen inden DHL i næste uge, så skulle det nok være nu. Men perfekt løbevejr - solskin og lunt med en god brise. Yoga app kom frem igen, men stadig i indkøringsfase, så bare

13 min begyndervinyasa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu kom jeg pludselig længe væk fra loggen igen. Må se om jeg kan huske det hele...

Torsdag d. 17. august

Svøm, kortbane

100 m bryst + 400 fri

500 fri

Derefter hyggeligt sushipas. :4eat: Feriebarnet insisterede på at skulle have is, og det må man jo føje. :innocent:

Jeg var sløj hele weekenden, og endte også med at måtte melde mig syg om mandagen. De næste par dage var også uden energi, men jeg mandede mig op til at holde fast i min aftale om DHL torsdag. I en kombination af realistisk vurdering af trafik- og parkeringsforhold og urealistisk vurdering af hvor lidt jeg har tilbage af min cykelform, nu hvor jeg er blevet pendler, valgte jeg at cykle frem og tilbage.

Torsdag d. 24. august

Transportcykling

2x 9,5 km

Løb (DHL) 5,1 km @ 6:55

Var selvfølgelig slet ikke i form til bakkerne derude, så det blev en rædselsfuld tur, hvor jeg hele tiden blev overhalet af en fra LEGO. :laugh: Aftenen blev dog reddet af at mange kolleger led lige så meget som mig - stemningen var god, og pølserne var sprøde.

Lørdag d. 26. august

20 min morgenyoga

Dejlig start på dagen med roligt program til modne kvinder. :bigsmile: Var i København resten af weekenden - fik så rigeligt mine daglige 10000 skridt, men derudover ingen træning.

Derefter travl uge med en del møder, herunder også i København og sent hjemme, så først fredag fik jeg udnyttet hjemmearbejde til en løbetur midt på dagen.

Fredag d. 1. september

Løb 4,7 km @ 7:26

God start, men min udholdenhed er stadig ikke opbygget (får lyst til at skrive surprise pikachu med den træningsmængde jeg lægger for dagen!), så ret død den sidste tredjedel.

Lørdag aften begyndte jeg at føle mig skidt tilpas igen, og søndag vågnede jeg med snot, feber og knaldende hovedpine. Har været ramt hele ugen (heldigvis minus hovedpine), hvor feberen først var helt væk tirsdag eller onsdag. Ikke den bedste forberedelse til weekendens tri-planer med Lone. Herunder at jeg på ingen måde havde overskud til at støve min racer af, og se om den stadig kan køre. Det var først fredag at jeg endelig besluttede at stille til start - og også her at jeg fik efterprøvet hvad jeg reelt godt vidste: Jeg kan ikke længere passe min våddragt. :dry:

Lørdag d. 9. september

Mini-tri:

Svøm ca 10 min

Cykling ca. 30 min

Løb ca. 19 min

Nok et tilfælde af "blissful ignorance". Da jeg købte startnummer, havde jeg et mentalt billede af motionstri stævner for 10-12 år siden, hvor masser af glade motionister kastede sig ud i sporten på gamle havelåger og uden nærmere forudsætninger - så jeg havde lidt en forestilling om at kunne gemme mig i mængderne. Allerede da vi kom ned på Tangkrogen kunne jeg se at det ikke var en specielt stor skiftezone, og budskab om "uanset udstyr" til trods, var det primært fine racercykler, der stod opmarcheret. Vi var også kun 20 der stillede til start til motionsdelen (ved samme stævne blev afviklet mesterskaber for unge etc.). Er ikke i tvivl om at Lone kunne have taget turen mindst et kvarter hurtigere uden mig på slæb, men det søde tålmodige menneske fulgte mig hele vejen rundt. :heartpump: Og dét, mine venner, er opskriften på at gå fra at føle sig totalt malplaceret til at have sin helt egen fest uden at skamme sig over at stille til start i dårlig form. Vi hyggede og grinede hele vejen (godt blandet med mine beklagelser over hvor hårdt det var, selvfølgelig :laugh:) - og så var det i øvrigt en sand fornøjelse at genopleve den gejst som tri-officials lægger for dagen. Alt i alt en dejlig dag i solen.

Søndag d. 10. september

Var blevet noget overrasket over hvor dårlig jeg er blevet til at sidde på en cykel, så tog en lille tur i nabolaget:

cykling 9,7 km @ 19,2 km/t.

Et par trafiklys, rundkørsler og strækninger med løst underlag - men også nogle lange, flade stræk. Ud over det selvfølgelig er tungere på citybike, kunne jeg fornemme at det kun er forsiden af lår, der arbejder, når man ikke har kliksko på - så må se om ikke jeg kan tage mig sammen til at kigge på min racer inden efteråret for alvor sætter ind.

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13. september

Løb 4,6 km @ 7:30

Helt rolig tur, hvor jeg gjorde mig umage for at kunne holde hele turen uden at skulle ned at gå -hvilket også lykkedes. :cooldance:

Dejlig varmt i solen, med en snert af kulde i brisen. Den rytmiske lyd af grus under fødderne og den svage fornemmelse af salt i luften særligt tydeligt der, hvor kitesurferne var på vej ud. Vel hjemme skulle jeg lige hoste godt igennem, og derefter

3x10 inverse rows

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 14. september

Svøm på kortbane

2x(100 bryst + 100 fri)

2x(200 fri + 100 bryst) - i alt 1000

Hoster stadig så meget, at jeg er vågen hver nat, så havde ikke forventet det store af dagens pas. Lagde mere brystsvømning ind end jeg plejer, da jeg der ikke bøvler så meget med vejrtrækning - men bortset fra det, gik det over al forventning. Selskabet var selvfølgelig også helt i top! :bigsmile:

Vægten kom i øvrigt ned på 75,3 kg i weekenden - og har her midt på ugen været ca. 76. Det går langsomt, men stadig den rette vej. :smile:

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

På 11/9/2023 at 21:53 , Spinderella skrev:

 Lørdag d. 9. september

  Og dét, mine venner, er opskriften på at gå fra at føle sig totalt malplaceret til at have sin helt egen fest uden at skamme sig over at stille til start i dårlig form. Vi hyggede og grinede hele vejen (godt blandet med mine beklagelser over hvor hårdt det var, selvfølgelig :laugh:) - og så var det i øvrigt en sand fornøjelse at genopleve den gejst som tri-officials lægger for dagen. Alt i alt en dejlig dag i solen.

:hippy: Nemlig søde tak for de skønne dage både til vores tri fest og din dejlige dag i går :hippy: 

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 16. september

Løb 2,2 km @ 6:33

Superfin tur, hvor det lykkedes at presse mig selv, men ikke mere end at jeg nogenlunde kunne holde tempoet hele turen (undtagen midten, hvor det går opad i løst sand), og endda kunne sætte ekstra tempo på de sidste 100 meter. Derefter

3x6 inverse rows

Resten af dagen gik med at fejre at jeg for nylig kunne markere halvvejen til 100 - superdejlig dag, som blev lige som jeg havde ønsket. :wub: Søndagen forsvundet i tømmermændståger, der dog inkluderede en dejlig lang gåtur ved vandet. I dag er jeg godt tilfreds med at have taget fri, og dermed givet mig selv lidt ekstra tid til at komme mig - samt kigge nærmere på alle de gode gaver. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det tog noget tid at komme over sidste weekends udskejelser - så ingen træning før svømmepas torsdag.

Torsdag d. 21. september

Svøm på kortbane

100 bryst + 450 fri

500 fri

500 fri

100 bryst

Følte jeg havde en fin rytme, og kunne godt være fortsat - men blev irritereret over 3. mand på banen, som kom til de sidste par 100 meter, så besluttede at stige op inden det påvirkede mit humør. :innocent: Bortset fra det, så er der gået lidt nørd i mig mht. målinger på mit ur. Svømmestadion er jo et 50 m bassin, og med en "bro" på omkring en meter, der går fra distancen på den ende af bassinet der er til offentlig svømning. Jeg har længe haft sat mit ur til at måle i yards frem for meter, fordi jeg ikke vil "snyde". For nylig kom vi så til at snakke herhjemme om ikke jeg snød mig selv i den anden retning på den måde - så nu har jeg ændret til "custom" og med en banelængde på 24 m. :blush: Dvs. ovenstående, som ellers vil tælle som 1650 m reelt kun er 1584 m (ville kun være 1500 m, hvis jeg målte som yards). Det gør det lidt sværere at følge med på uret, men så er der orden i universet igen. :laugh:

Lørdag d. 23. september

Løb 5,4 km @ 7:33

Dejlig morgentur med fugt i luften. Holdt stabilt tempo det meste af vejen - lidt langsommere på 4. kilometer (mere sand, mere modvind), men satte spurt på de sidste 100 m. Selv om det stadig går meget langsomt, kan jeg glæde mig over, at der er mindre lidelse i at komme af sted. :bigsmile: Derefter:

3x8 inverse rows

Har lidt svært ved at få hul på mere styrke, men tænker da på det... :rolleyes:

Morgenvægt 76 kg.

Link to comment
Share on other sites

13 timer siden, Spinderella skrev:

Det tog noget tid at komme over sidste weekends udskejelser - så ingen træning før svømmepas torsdag.

Torsdag d. 21. september

Svøm på kortbane

100 bryst + 450 fri

500 fri

500 fri

100 bryst

Følte jeg havde en fin rytme, og kunne godt være fortsat - men blev irritereret over 3. mand på banen, som kom til de sidste par 100 meter, så besluttede at stige op inden det påvirkede mit humør. :innocent: Bortset fra det, så er der gået lidt nørd i mig mht. målinger på mit ur. Svømmestadion er jo et 50 m bassin, og med en "bro" på omkring en meter, der går fra distancen på den ende af bassinet der er til offentlig svømning. Jeg har længe haft sat mit ur til at måle i yards frem for meter, fordi jeg ikke vil "snyde". For nylig kom vi så til at snakke herhjemme om ikke jeg snød mig selv i den anden retning på den måde - så nu har jeg ændret til "custom" og med en banelængde på 24 m. :blush: Dvs. ovenstående, som ellers vil tælle som 1650 m reelt kun er 1584 m (ville kun være 1500 m, hvis jeg målte som yards). Det gør det lidt sværere at følge med på uret, men så er der orden i universet igen. :laugh:

Lørdag d. 23. september

Løb 5,4 km @ 7:33

Dejlig morgentur med fugt i luften. Holdt stabilt tempo det meste af vejen - lidt langsommere på 4. kilometer (mere sand, mere modvind), men satte spurt på de sidste 100 m. Selv om det stadig går meget langsomt, kan jeg glæde mig over, at der er mindre lidelse i at komme af sted. :bigsmile: Derefter:

3x8 inverse rows

Har lidt svært ved at få hul på mere styrke, men tænker da på det... :rolleyes:

Morgenvægt 76 kg.

:bubblebath::hippy::wub:

Ihhh hvor er du sej smukke. Og jeg er tryg ved at vende tilbage til, at der er styr på distancen + måske langbane igen. Glæder mig til vi fortsætter plaskeriet :hippy: 

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 24. september

Løb 1,9 km @ 6:17

Besluttede at gentage succesen fra i går, men med en kort tempotur. Kan godt se at det på ingen måde kan betegnes som hurtigt (heller ikke i sammenligning med hvad jeg tidligere har løbet), men svært tilfreds med endelig at være et sted, hvor jeg kan presse mig selv lidt. Havde planer om yoga med fokus på core, men endte med i stedet at lave

15 min vinyasa

Link to comment
Share on other sites

Tak, Vestjyden! :bigsmile:

Nå men hvis det ikke er det ene, der er galt, så er det det andet. :please:

Efter løbeturen i søndags røg jeg i haven, hvor jeg fik lavet en masse. Om det var en forkert bevægelse eller for meget på for kort tid, ved jeg ikke, men det gik helt galt med min lænd. Den har drillet mig hele ugen, så jeg har undladt både løb og svømning. Til gengæld har jeg haft 3 pas med blid yoga, og har også fået lidt mere transportcykling på programmet (15 km tirsdag, 10 km fredag og 15 km i går).

Har nogle praktiske ting der skal ordnes i dag, men vil se om jeg kan nå en lille luntetur, og se hvad ryggen siger til det.

Edit: har også fået taget hul på vinterbadersæsonen med et dejligt (ikke ret vinteragtigt) dyp i torsdags. :cooldance:

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Spinderella skrev:

Tak, Vestjyden! :bigsmile:

Nå men hvis det ikke er det ene, der er galt, så er det det andet. :please:

Efter løbeturen i søndags røg jeg i haven, hvor jeg fik lavet en masse. Om det var en forkert bevægelse eller for meget på for kort tid, ved jeg ikke, men det gik helt galt med min lænd. Den har drillet mig hele ugen, så jeg har undladt både løb og svømning. Til gengæld har jeg haft 3 pas med blid yoga, og har også fået lidt mere transportcykling på programmet (15 km tirsdag, 10 km fredag og 15 km i går).

Har nogle praktiske ting der skal ordnes i dag, men vil se om jeg kan nå en lille luntetur, og se hvad ryggen siger til det.

Edit: har også fået taget hul på vinterbadersæsonen med et dejligt (ikke ret vinteragtigt) dyp i torsdags. :cooldance:

God bedring søde med ryggen men lyder godt med yoga, cykling og havbad :hippy:

Link to comment
Share on other sites

På 1.10.2023 at 15:22 , Bjergtrold skrev:

God bedring søde med ryggen men lyder godt med yoga, cykling og havbad :hippy:

Tak smukke - som i disse dage lever mere op til dit MOL-navn end på de fleste dage. :bigsmile:

Nåede ikke at komme ud at løbe i går, og synes ikke ryggen er bedre i dag. :dry: Men henlagde dagens aktivitet til Risskov:

Mandag d. 2. oktober

Løb 2,5 km @ 7:29

Jeg følte mig ærligt talt slået meget tilbage til start, selv om det kun er en god uge, jeg har holdt pause - men det er nok mere at det føltes hårdt end at det gik dårligere. Men derudover virkelig dejligt at løbe i skoven igen, i mange år var det jo der jeg løb mest. Selv om det er hårdere, kan jeg faktisk også godt lide at der er bare en lille smule kuperet (i dag holdt jeg god afstand til Djævlebakken :laugh:).

Efter løb, var det direkte ud i bølgen og et par dejlige saunature. Det er klart en vinderkombination! Logistikken kan dog godt forbedres lidt - havde ikke lige fået taget skiftetøj med, og der var ikke meget fornøjelse i at skulle have halvvådt løbetøj på igen.

Link to comment
Share on other sites

Havde egentlig tænkt at jeg skulle gentage succesen med skovløb og vinterbadning i dag, men synes det blev lidt for presset for tid, da jeg endelig kom hjem fra arbejde. Fandt så også ud til at badevandskvaliteten stadig ikke er kommet i orden efter alt det vand, der kom i går. Så valgte en af mine sædvanlige ture ved vandet i stedet for.

Onsdag d. 4. oktober

Løb 4,7 km @ 7:22

Havde virkelig tunge ben, og endte også med lige at være nede og gå lidt efter ca. 3 km. Har en følelse af at jeg ikke rigtig rykker mig, men når jeg ser tilbage i loggen, kan jeg godt se at det alligevel går fremad - bare ikke så hurtigt. Kan godt genkende et mønster med at jeg gerne vil have at hver tur er længere eller hurtigere end de foregående, og det er bare ikke altid dagsformen lige er til det. Så tror jeg skal have sat mig et distancemål, så jeg kan fokusere på at uanset hvordan det går på turen, så tæller hver kilometer frem mod det samlede mål. Det har i hvert fald fungeret godt for mig før.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 5. oktober

Svøm på kortbane

500 fri

1500 fri

50 fri (vejrtrækning på hver 5.)

JA TAK!!! Plejer altid at starte med lidt brystsvømning for lige at få vandføling, men havde sat mig for at se hvordan det gik uden. Det gik faktisk ok - og efter et par baner var jeg kørende. Bøvlede lidt med brillerne, så pause efter 500 m. Havde sat mig for at svømme 1000 mere, men der gik ged i tællingerne (ulempen ved at have præcis banelængde :laugh:), så da jeg troede jeg var færdig, var jeg kommet forbi - så da besluttede jeg mig for at fortsætte til 1500. Det går stadig ikke specielt hurtigt, men jeg havde en god rytme hele vejen. Havde mere overskud til sidst, så sluttede lige af med et par baner, hvor jeg kun trak luft ved hver 5. rotation - begyndte først at føle det anstrengende ved sidste halvdel af 2. bane. Alt i alt totalt opturspas (på trods af at jeg manglede min makker).

 

Søndag d. 8. oktober

Løb 4,1 @ 7:27

Havde sat mig for at løbe den gule rute i Risskov, men kunne ikke finde parkering oppe ved ishuset. Hoppede så på ruten på midten (der hvor man krydser Salonvejen) - det skulle jeg aldrig have gjort! Startede med ret stejlt nedad og ramte Djævlebakken inden jeg var blevet varm. Jeg har ikke nogen illusioner om at jeg ville kunne tage den i løb på nuværende tidspunkt, men det fuckede mig helt op, og jeg fandt aldrig ind i et flow. Var desuden meget generet af min astma - tænker det må være fordi der er så meget fugt i luften for tiden, og det er mere udtalt i skoven, end når jeg løber nede ved stranden. Efterfølgende et par ture i baljen + sauna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share