BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg er frygtelig travl for tiden, men får trænet og diættet den, har bare ikke tid til at skrive ange underholdende indlæg på MOL. :wink:

Fik målt fedprocent imorges med én uge tilbage af UD2.

Vægt: 87,5kg

BF: 9.2%

Håber på 8.5% næste uge og selvom jeg havde håbet på at ende omkring 7% så er jeg fint tilfreds. Jeg har været syg, haft rygbøvl og siiiindsygt travlt.

Je begriber ikke hvordan du formår at være så stærk i DL og så have så tynde ben?! :laugh::w00t:

Jeg mener, jeg kører cleans med to 24kg kettlebells, og jeg har træstamme ben?!

Hvad jeg mangler i masse, teknik og gener, gør jeg op for i viljestyrke, it's THAT simple! :devil:

Hangar wiide swolezors back og snyde sumo stance :devil:

Jeg hapsede 180kg for 6 reps med smal stand sidste uge. Uden bælte. Og efter 3 år med rygproblemer synes jeg egentlig det er ganske flot. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hapsede 180kg for 6 reps med smal stand sidste uge. Uden bælte. Og efter 3 år med rygproblemer synes jeg egentlig det er ganske flot. :cool:

Indeed it is - og endnu federe at du i det hele taget kan gøre det uden bælte osv.

Du må have flair for DL, ligesom DJ og Karim fra le gym.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frygtelig travl for tiden, men får trænet og diættet den, har bare ikke tid til at skrive ange underholdende indlæg på MOL. :wink:

Fik målt fedprocent imorges med én uge tilbage af UD2.

Vægt: 87,5kg

BF: 9.2%

Håber på 8.5% næste uge og selvom jeg havde håbet på at ende omkring 7% så er jeg fint tilfreds. Jeg har været syg, haft rygbøvl og siiiindsygt travlt.

U must look good naked :devil: !

Du er ca 188-190cm høj ik?

Link to comment
Share on other sites

Indeed it is - og endnu federe at du i det hele taget kan gøre det uden bælte osv.

Du må have flair for DL, ligesom DJ og Karim fra le gym.

Jeg har proportionalt meget lange arme hvilket er en fordel i dødløft (også lange nok til at gøre op for, mine meget lange ben! :laugh: ).

Fra fingerspids til fingerspids er jeg 192-194cm (én af de to), hvilket så også burde være min højde, men jeg er "kun" 186cm høj.

Specielt når jeg står i en god bred sumo, så er mit træk ikke så forfærdelig langt. :smile:

U must look good naked :devil: !

Du er ca 188-190cm høj ik?

Well… A girl once told me: "If I could draw, I would draw a picture of the perfect man and I would draw YOU!" (True story, sød tøs).

Så ja, det vil jeg faktisk mene at jeg gør! :4thumbup:

…og jeg fik lige elegant humlet min højde ind i det foregående svar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Der er en god grund til at der ingen opdateringer er i loggen, da jeg helt er holdt op med at træne.

Jeg er start på RFL med det mål at komme ned på 80kg og så gå stærkt efter modelkarrieren!

So long MOL, we had fun! And I hardly ever cheated on you!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share