BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Træk struktur / Ryg Fokus

Bulgarian Split Squat

6s x 10r @ BW

Jeg bliver nødt til at lave et eller andet for benene. Så jeg tænkte hvad har Low Impact/High Output = Bulgarian Split Squat. De kørte godt og de føltes som om det strakte ud alle de rigtige steder. :smile:

Neutral Grip Pullups

10s x 3r @ BW+10kg

Hvis ikke jeg havde været total carb depleted havde jeg været HUGE efter den her omgang!

One Arm Plateloaded HS Row (ss)

6s x 6r @ 70kg

Straight Arm Pulldown (ss)

6s x 20r @ 2x13,75kg

Urimeligt nem! Meget mod forventning!

Seated DB Curl

4s x 8r @ 22kg

Urimeligt tung! Meget mod forventning!

Excentric Unilateral Calf Press

4s x 8x @ 180kg

TUNG FOR €*!

Super god træning! God energi, godt fokus! Mumsfilibabba!

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Incline BB Press

10s x 3r @ 100kg

Ville gerne have kørt tungere og kunne sikkert også, men Cilius lå og sov og der var ingen fra morgenholdet jeg stolede på kunne give mig et godt spot.

Overhead Lockout (ss)

3s x 6r @ 90kg

3s x 5r @ 90kg

Overhead Rope Extension (ss)

3s x 20r @ 35,5kg

3s x 10r @ 35,5kg

Efter tre sæt var min triceps ristede, som i HELT ristede. Mine arme ryster stadig lidt, mens jeg skriver dette.

Machine Cable-X

4s x 8r @ 21kg

Cable Laterals (ss)

4s x 8r @ 12,5kg

Scarecrows (ss)

4s x 8r @ 12,5kg

Træning med højt tempo megen vrede. Jeg er et arrogant, sociopatisk møgsvin til morgentræning og jeg forbeholder mig al ret til at blive tøsesur, når mødetiden om morgenen ikke bliver overholdt.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotexfætter

40min @ lvl 15

Total nedtur cardio! Havde ingen energi! Og af en eller anden grund begyndte min krop at flushe som en sindsyg igår! Var ud og pisse i omegnen af 20 gange, da jeg kom hjem fra arbejde kl 22 igår aftes, havde jeg cottonmouth og tonserhovedpine! Det var ikke fordi jeg vågnede op, magisk rehydreret i løbet af natten. Anygays, jeg bli'r CÅT til sommer!

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / Biceps Fokus

Udstrækning

Mens Cilius dødløftede brugte jeg tiden på at strække min besatte ryg og hofter. Det føltes godt, det føltes rigtig, mere af det. Derudover fortalte Cilius mig, at trods min kraftige benhårvækst, blev han erotisk opstemt af at se mig strække ud. wub.gif Så kunne jeg ikke rigtig være sur over han IGEN kom for sent…

Pulldown to neck

4s x 8r @ 96kg

Den var nem! Blev kørt ren Fonda med total mind-muscle connection!

Hammer Curl

10s x 3r @ 32kg

Det er fedt at curle det samme som idealvægten på min næste kærste!

Close Grip Pulldown(ss)

6s x 6r @ 105kg

Cable Shoulder Press Machine CURLS (ss)

6s x 20r @ 10kg

FUCK MAAAYN! Det var crazy!

100 Reps Calf pres

30r - 60r - 87r - 100r @ 125kg

Rigtig, rigtig, RIGTIG fornuftig træning igen idag! Styrken brager igennem, til trods for at jeg er max carbdepleted! Jeg er begyndt at fantasere heftigt om brød i nærmest alle afskygninger (Jeg stopper dog ved øllebrød, føj for pokker). Så imorgen efter træning bliver der carbloadet, før min craving går over i frenzy. Frenzymode bliver nemlig ikke pæne kalorier og det bliver ikke i velovervejede mængder! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Benchpress

10s x 3r @ 130kg

Nu er jeg snart ligeså stærk som Blackice på en dårlig uge, hvilket vil sige 90% af året! tongue.gif

Upright Row (ss)

6s x 6r @ 60kg

Fonda Laterals (ss)

6s x 20r @ 10kg

Nøj, hvor var skuldrene store bagefter! RUUUHL! RUUUUUUHL!

Cable-X

4s x 8r @ 24kg

Nem som én i helvede, så den blev kørt back-2-back.

DB Triceps Extension

4s x 8r @ 22kg

Piv nem!

Face Pull

4s x 8r @ 42kg

Niceness!!!

Super, super fed træning! God energi! Cilius kom til tiden! Der blev kørt godt tempo og gode kilo! Ligenu sidder jeg og carbloader med stort velbehag og en følelse af at jeg klart har fortjent det! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotexfætter

1000kcal @ lvl 15 = 51m30

Jeg har besluttet at tage en lidt anden tilgang til min cardio. Jeg ved godt at kalorieberegnerne ikke er præcise, men målet er nu at kunne aflæse 1000 forbrændte kalorier, på mindst mulig tid. Jeg havde max fart over feltet idag efter min "carb-up" igår (Carb-up betød at jeg fik 275g kulhydrat indenbords, hvilket næppe kan betegnes som en ægte carb-up).

Benene kørte af sted som besat og de 1000 kcal blev ramt efter kun 51 minutter og nogen sekunder (30 sekunder er et guestimate, for jeg kan ikke huske det).

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / Ryg Fokus

Bulgarian Split Squat

6s x 10r @ BW

Neutral Grip Pullups

10s x 3r @ BW+15kg

One Arm Plateloaded HS Row (ss)

6s x 6r @ 80kg

Straight Arm Pulldown (ss)

6s x 20r @ 2x16,25kg

Machine Curl

4s x 8r @ 50kg

100 reps Calf Press

40 / 75 /100 @ 180kg

Jeg drak en flakse rødvin lørdag aften i selskab med gode venner. Gik tidligt iseng, da jeg skulle op og lave cardio og på arbejde. Jeg vågnede op med de sindsygeste tømmermænd, var ude og knække mig og hele dagen var OFF! Jeg var stadig off til træningen idag. Lærdommen må være at når man arbejder 13 timer, hver dag og er på diæt, så skal man holde sig fra selv den mindste smule alkohol! Føj for satan! Det var på min top 5 over værste tømmermænd i mit liv. I samme forbindelse har jeg aflyst min fødselsdag. Det passer simpelthen ikke ind i mit liv pt at have bare en enkelt off dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg drak en flakse rødvin lørdag aften i selskab med gode venner. Gik tidligt iseng, da jeg skulle op og lave cardio og på arbejde. Jeg vågnede op med de sindsygeste tømmermænd, var ude og knække mig og hele dagen var OFF! Jeg var stadig off til træningen idag. Lærdommen må være at når man arbejder 13 timer, hver dag og er på diæt, så skal man holde sig fra selv den mindste smule alkohol! Føj for satan! Det var på min top 5 over værste tømmermænd i mit liv. I samme forbindelse har jeg aflyst min fødselsdag. Det passer simpelthen ikke ind i mit liv pt at have bare en enkelt off dag.

Det er jo klart når man drikker papvin og ikke Amarone eller Barolo :nonono:

Nå men til det seriøse, enhver god/effektiv diæt har et element af opkast over sig. Godt at se min ven, om 3 uger er du mindst ligeså pæn og muskeldefineret som Paris Hilton

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Det er jo klart når man drikker papvin og ikke Amarone eller Barolo :nonono:

Nå men til det seriøse, enhver god/effektiv diæt har et element af opkast over sig. Godt at se min ven, om 3 uger er du mindst ligeså pæn og muskeldefineret som Paris Hilton

Jeg anbefaler klart at droppe den bøssedrik og overgå til den bedste mandedrik efter snaps: ROM!

Jeg drak 3/4 flaske Plantation 20 års i lørdags, sov 3,5 time, knækkede mig 1 gang om morgenen og var ON resten af dagen!

Bræk skal altid indgå i en god diæt! Ind med Crap - bliv stiv, bræk det op og spar kroppen for yderligere besudling!

Link to comment
Share on other sites

Jeg anbefaler klart at droppe den bøssedrik og overgå til den bedste mandedrik efter snaps: ROM!

Jeg drak 3/4 flaske Plantation 20 års i lørdags, sov 3,5 time, knækkede mig 1 gang om morgenen og var ON resten af dagen!

Bræk skal altid indgå i en god diæt! Ind med Crap - bliv stiv, bræk det op og spar kroppen for yderligere besudling!

Er 20eren god? Jeg smagte 5eren for første gang i torsdags, og det var en ganske fin, sødlig rom. God til sip for en nybegynder tænkte jeg :smile:

Og Anders - Kommer der snart en ny musikvideo, siden du har så travlt på work?

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Incline BB Press

10s x 3r @ 105kg

Ain't no thaaang! Cilius fik dog et anfald af narkolepsi på det 4-5 sæt. Det var ret sejt! Specielt fordi jeg slet ikke var opmærksom, så han fik lige et par sekunders blackout med stangen på patten! blush.gif

Overhead Lockout (ss)

6s x 6r @ 90kg

Overhead Rope Extension (ss)

6s x 20r @ 35,5kg

SÅ blev det supersæt på den vægt gennemført med alle reps! Kæft jeg var basket bagefter!

Cable-X

4s x 8r @ 28kg

Cable Laterals (ss)

4s x 8r @ 12,5kg

Scarecrows (ss)

4s x 8r @ 12,5kg

Rigtig god træning! Tempoet var i en langsomme ende, men der var spark i os når vi fik fat i vægtene! Mine delts var forøvrigt i håndbolde-ligaen, fremfor den sædvanlige sørgelige baseball-liga, efter træning idag! BOOM sagde det! w00t.gif

Det er jo klart når man drikker papvin og ikke Amarone eller Barolo :nonono:

Nå men til det seriøse, enhver god/effektiv diæt har et element af opkast over sig. Godt at se min ven, om 3 uger er du mindst ligeså pæn og muskeldefineret som Paris Hilton

Jeg drikker stort set kun Amarone eller Ripasso. Jeg har dog forkærlighed for Sydafrikanske og Australske Shiraz druer også. Jeg skal bare ikke drikke noget som helst, med det tempo mit liv har pt. Såre simpelt.

Jeg anbefaler klart at droppe den bøssedrik og overgå til den bedste mandedrik efter snaps: ROM!

Jeg drak 3/4 flaske Plantation 20 års i lørdags, sov 3,5 time, knækkede mig 1 gang om morgenen og var ON resten af dagen!

Bræk skal altid indgå i en god diæt! Ind med Crap - bliv stiv, bræk det op og spar kroppen for yderligere besudling!

Rom er godt, ingen tvivl! I spiritus afdelingen ligger min kærlighed dog mest til god Vodka og Gin.

Er 20eren god? Jeg smagte 5eren for første gang i torsdags, og det var en ganske fin, sødlig rom. God til sip for en nybegynder tænkte jeg :smile:

Og Anders - Kommer der snart en ny musikvideo, siden du har så travlt på work?

Ingen musikvideoer på bedingen pt. Jeg holder mig helst til arbejde, hvor jeg rent faktisk kan tjene nogen penge. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Er 20eren god? Jeg smagte 5eren for første gang i torsdags, og det var en ganske fin, sødlig rom. God til sip for en nybegynder tænkte jeg :smile:

Når du først får læberne omkring en 20 års, vil du ikke drikke andet!

Til vores bryllup havde vi Rom bord med 14 forskellige rom - heraf 5 til rom og cola og resten som sippers.

Der var bla. El dorado 12, Angostura 8 og 1824, Maltecoron 10, Ron millionare, Ron Zacappa 23 og Plantation 20 som sippers og mixers.

Ron Zacappaen scorede rigtigt højt hos alle, som var begyndere på zippingen, men Plantation tog også mange point hos både vante rom ganer, som "ikke rom-drikkere". Den har en blødhed, som er helt fantastisk og dens nærmest cognac-agtige sammensætning (uden spritten) er helt fantastisk.

Jeg er stadig glad for Ron Zacappa, men Plantation vinder i mine øjne klart over den!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Der er intet fokus mistet! :devil: Jeg må bare overleve at mine ben atrofere heftigt igen, det kommer til at se fjollet ud, men jeg har en god undskyldning: "Mine ben er små, fordi ellers ser min minimale penis endnu mindre ud!" :tongue:

Kender det godt. Jeg blev opereret i mit en knæ, for at huske mig på ikke at træne ben.

Link to comment
Share on other sites

Rødvin er bare crap. For noget tid siden sad jeg alene hjemme og havde lavet god mad og skulle chille med the interwebz. Stik mod sædvane - dvs. jeg har aldrig gjort det før - åbnede jeg en flaske god rødvin for at få et glas - det glas blev til lidt under 3/4 af flasken i løbet af aftenen og jeg kunne godt mærke et lille buzz, men jeg var på ingen måde fuld. Dagen efter havde jeg de ONDESTE tømmermænd, de var helt disproportionelle med graden af beruselse aftenen før. Rødvin er bare ikke det værd.

"Drik dig ikke fuld i noget, der er produceret af vindruer"

- Morten Bach

Og tak for info, Kauf. Jeg sidder lige og er ved at stykke en rom smagning sammen nemlig :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

lol true.

Plantation 20 års jubilæums skal without doubt med hvis det drejer sig om sipping-rommer. Jeg var også solgt da den kom sidste år.

Den må jeg prøve smile.gif I weekenden stod den for mit vedkommende på Ron Zapacca 23 års, som jeg synes var god - er det bare mig eller har den en lidt olie-agtig konsistens? El Dorado 12 års imponerede mig ikke - og efter prøvesmagningen røg der sgu cola og lime i den. Ron Millionare er dog stadigvæk favoritten .....

Sorry for logspam, Anders!

p.s. Rødvin er stadigvæk win! blush.gif

Link to comment
Share on other sites

Træk struktur / Biceps Fokus

Sumo Dødløft

4s x 20r @ 60kg

Det har ganske rigtig hjulpet at skippe incline løbebåndet. Jeg kørte dog stadig kun super nemt for at få strukket muskulaturen igennem.

Excentric Pullup

10s x 3r @ BW+30kg

Temmelig nem

Close Grip Pulldown(ss)

6s x 6r @ 110kg

Cable Shoulder Press Machine CURLS (ss)

6s x 20r @ 10kg

100 Reps Calf pres

40r - 73r - 100r @ 135kg

God fin træning. Fortsæt endelig logspam, jeg kan altid lære mere om rom. :wink: Nu tilbage til arbejdet.

Link to comment
Share on other sites

OMG læg er en latterlig muskel. Det eneste jeg nogensinde har fået en lille smule respons på er reps, reps og reps. Plejede at køre noget lign. 4-5 x 20-30 reps med så mange kg. på, at jeg måtte cheate de sidste 5-10 reps ud af mig i hvert sæt.

Bagefter ser det ud som om man har skidt i bukserne når man går.

Link to comment
Share on other sites

OMG læg er en latterlig muskel. Det eneste jeg nogensinde har fået en lille smule respons på er reps, reps og reps. Plejede at køre noget lign. 4-5 x 20-30 reps med så mange kg. på, at jeg måtte cheate de sidste 5-10 reps ud af mig i hvert sæt.

Bagefter ser det ud som om man har skidt i bukserne når man går.

hehe jah, det er sgu en muskel der kan klare max tæsk ... den skal ihvertfald have en rimelig voldsom volume.

Link to comment
Share on other sites

Pres struktur / Triceps Fokus

Benchpress

10s x 3r @ 135kg

BOOOOOOOOOOOOOOM! Springhamrende eksplosiv motherfucker! Det eneste der var challenging var dårligt greb på stangen!

Upright Row (ss)

6s x 6r @ 60kg

Fonda Laterals (ss)

6s x 20r @ 13kg

Jeg var huge! Nej… STØRRE END FUCKING HUGE!

Machine Fly

4s x 8r @ 24kg

DB Triceps Extension

4s x 8r @ 24kg

Face Pull

4s x 8r @ 45,5kg

God tung, genial træning!!! Var freaking stærk og freaking huge!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share