Confessions of a douchebag


Christian B
 Share

Recommended Posts

Det lyder knageme godt. Håber, du huskede at hilse.

Det kan du tro :smile: Han synes det er lidt sjovt at du har fundet interesse for hans succesfulde liv!

Slacker du?

Slet ikke, men vil hellere kanalisere energien jeg bruger på logning, over i at skrive klamme beskeder til piger på internettet :smile:

Gæstelogning!

Jeg er beæret :smile:

I dag trænede jeg ben og skuldre

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Min langvarige skulderskade er i markant bedring, har ikke kunnet presse siden foråret, men nu går det den rette vej :smile:

Tager det stadig stille og roligt og forcerer ikke

Military pres

15x20

15x20

10x40

10x40

10x40

10x40

5x50

5x50

5x50

10x40

Siddende BB pres bag nakken

8x40

8x40

8x40

8x40

Siddende db pres

10x18

6x22

6x22

6x22

CG Pulldowns

20x40

12x60

4x90

4x90

4x90

4x90

4x90

Preacher maskincurls

3x50

3x50

3x50

6x45

6x45

6x45

8x40

8x40

8x40

Hammer curls

8x18

8x18

8x18

8x18

Smith Shrugs

20x40

12x60

12x80

12x100

12x100

12x100

12x100

Link to comment
Share on other sites

Ih du milde - finurlig logtitel :smile:

Det ser ud til at gå den rigtige vej mht. træningen. Mærker du intet til skulderen med de kg du presser, eller kan det stadig mærkes?

Og hvad er skaden kommet sig af?

/Spørge jørgen

Der er anelse ømhed, men jeg varmer godt op og dagen efter presseøvelser er der intet at mærke.

I sommer ku jeg ikke lukke en bildør med venstre arm uden smerter.

Skaden kom på klassisk douchebag manér :smile:

Jeg var træt af at være så pisse slap, så jeg loadede for meget på stangen, failede 3 gange på 110kg i bænk og tog derefter 10x1 rep med 105 som var mit one rep max- Jeg er en rigtig mand :smile:

Et eller andet gik galt i skulderen, min læge sagde at der var noget løshed, men kunne intet se på røntgenbillederne.

Stupid- men forhåbentlig er det ovre nu!

Link to comment
Share on other sites

Der er anelse ømhed, men jeg varmer godt op og dagen efter presseøvelser er der intet at mærke.

I sommer ku jeg ikke lukke en bildør med venstre arm uden smerter.

Skaden kom på klassisk douchebag manér :smile:

Jeg var træt af at være så pisse slap, så jeg loadede for meget på stangen, failede 3 gange på 110kg i bænk og tog derefter 10x1 rep med 105 som var mit one rep max- Jeg er en rigtig mand :smile:

Et eller andet gik galt i skulderen, min læge sagde at der var noget løshed, men kunne intet se på røntgenbillederne.

Stupid- men forhåbentlig er det ovre nu!

Det lyder som en klassisk douche-fejl :laugh:

Men godt at høre at det er i bedring. Giv den nu det nu den tid det tager at komme sig ordentligt. Der er virkelig ikke noget værre end at være skadet - det kan jeg skrive under på!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en klassisk douche-fejl :laugh:

Men godt at høre at det er i bedring. Giv den nu det nu den tid det tager at komme sig ordentligt. Der er virkelig ikke noget værre end at være skadet - det kan jeg skrive under på!

Yearh man :smile: jeg er færdig med low reps- 'Its not about how much you can lift, its about how much pussy can get' eller noget i den stil, har glemt citatet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop laest, at din skulder er i bedring. Derfor finder jeg det passende, at AFMTH snart skal fyre den af i Bangkok, saa vi kan faa nogle skader.

- Kan du ikke lige sende mig dit nye telefonnummer.

- Hvornaar regner I to douche bags med at rejse hjem til DK igen?

(dette er vaesentligt for alle, der laeser med, og derfor tager jeg den her og ikke paa fjasbook).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop laest, at din skulder er i bedring. Derfor finder jeg det passende, at AFMTH snart skal fyre den af i Bangkok, saa vi kan faa nogle skader.

- Kan du ikke lige sende mig dit nye telefonnummer.

- Hvornaar regner I to douche bags med at rejse hjem til DK igen?

(dette er vaesentligt for alle, der laeser med, og derfor tager jeg den her og ikke paa fjasbook).

Hej

1:

Jeg har ikke fået nyt telefonnummer siden folkeskolen/starten af gymnasiet/eller hvornår jeg mon fik det. Desværre. Det' Sverre. Det sidste siger jeg når jeg tager telefonen.

2:

Jeg rejser hjem til DK igen den dag jeg afslutter mit næste ophold i udlandet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop laest, at din skulder er i bedring. Derfor finder jeg det passende, at AFMTH snart skal fyre den af i Bangkok, saa vi kan faa nogle skader.

- Kan du ikke lige sende mig dit nye telefonnummer.

- Hvornaar regner I to douche bags med at rejse hjem til DK igen?

(dette er vaesentligt for alle, der laeser med, og derfor tager jeg den her og ikke paa fjasbook).

Vi skal fyre den af med bodybuilding! Kan man melde sig ind for 14 dage i dit center?

Vi regner med at tage hjem den 14.

Såhænæpågaanigåår

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Prøv det her før dine overkropstræninger - specielt skulderdelen er god. Jeg blev overrasket over hvor lidt fleksibilitet jeg har der og laver derfor disse hver eneste gang overkroppen skal rammes.

Cool det vil jeg prøve senere :smile:

Ingen smerter fra i går, det er bare så sindsygt vigtig for mit mental health at jeg kan træne igennem- Nu blir jeg stor og glad bum!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Med det navn din log har bliver man jo nød til at klikke ind på den hele tiden. Denne gang, vil jeg så også efterlade en kommentar i logse. En intetsigende kommentar, men stadig en der gør loggen bliver holdt på første side, og dermed får masser af klikkekliks!

Link to comment
Share on other sites

Med det navn din log har bliver man jo nød til at klikke ind på den hele tiden. Denne gang, vil jeg så også efterlade en kommentar i logse. En intetsigende kommentar, men stadig en der gør loggen bliver holdt på første side, og dermed får masser af klikkekliks!

Jeg kan afsløre at jeg skal træne patter, triceps, læg og mave senere!

Link to comment
Share on other sites

Technogym Chest Press

Den har en let flye bevægelse og går lige i patterne

20x20

20x20

10x70

10x70

10x70

6x80

6x80

6x80

6x80

6x80

10x70

Incline DB Press

12x20

10x26

10x26

10x26

10x26

10x26

Technogym Chest Press

2 gange down the rack for teh pump!

Scullcrushers

Har ikke kørt den før så det var mest for at få lidt føling med den, tris var godt brændt af allerede.

10x12

10x20

10x20

10x20

OH DB Ext

5x16

6x16

helt brændt af

Pushdowns V Handle

12x25

12x25

12x25

10x30

10x30

10x30

10x30

10x30

Læg i Smith på stepbænk

25x70

20x80

20x80

20x80

20x80

Her overhørte jeg en samtale mellem to amagerdrenge

'Har du set min nye tus? 2Pac har den også'

'Niiiice'

'Og så denne her på underarmen, der står- Jeg kom jeg så jeg sejrede- men det er på Latin for at gøre det lidt specielt'

'Niiiice'

Dragonflags

5

5

5

Hanging legraises

10

10

10

Link to comment
Share on other sites

Her overhørte jeg en samtale mellem to amagerdrenge

'Har du set min nye tus? 2Pac har den også'

'Niiiice'

'Og så denne her på underarmen, der står- Jeg kom jeg så jeg sejrede- men det er på Latin for at gøre det lidt specielt'

'Niiiice'

BWHAHAHA :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share