Confessions of a douchebag


Christian B
 Share

Recommended Posts

Da vi squattede 2 gange ugentligt i et år, i reprange 5-10, synes jeg ikke mine ben voksede en skid, de er vokset mere de sidste 2 måneder på denne måde.

De 15 reps er lige så meget for at undgå skader, som for hypertrofien og jeg tænker at når vi når et plateau på de 15 reps, er alternativerne enten at sænke reps og smide mere vægt på, eller at starte forfra og så forhåbentlig stagnere 10 kg tungere næste cyklus etc. men vi er, som du påpeger, jo idioter på Amager :smile:

Jeg husker desuden at du, da vi besøgte dig på BANGNATRAADSIPSIIII at du sagde-

Ulle: 'Jeg syns din vastus medialis er vokset, er du bøssekarl?'

Og det var resultatet af en måned med et ugentligt squatpas kun med 15'ere.

Hvilken fremgangsmetode anbefaler du i stedet?

Hoer nu, stop en halv og vent lige. 15'ere for mange saet er helt klart sagen. Ingen tvivl, helt sikkert! Men at droppe til 50 hver gang man naar et plateau er ikke sagen. Forestil dig, at du er naaet op paa 85 kilo for 15'ere. Bare som eksempel. Saa er det forfra paa 50? Det vil ikke give dig saerlig meget hypertrofirespons. Og hvad saa naeste gang. Saa er du oppe paa 95 for 15'ere, og saa ned paa 50 igen, hvilket vil medfoere endnu mindre hypertrofirespons.

Brug Klaus Jensens procentabel i stedet, og start forfra paa en eller anden procent af det nye max. saa den bliver 15-20 kilo lavere maaske. Men ikke helt ned paa 50 hver gang. Som jeg plejer at sige til folk, der starter forfra paa 50 efter, at de har naaet et plateau: Er du boesseryster for Folkekirkens Noedhjaelp eller hvad?

Mvh

Jim Stoppani Ph.D.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

BUM! Gode delts, yoke og bisps. Det er jo ren bodybuildings.

Tak :smile:

BUM!

Nice trapz og gunz :smile:

Tak :smile:

Nice work!

Hvad måler gunz, Hr.BB? Så vil jeg drille Pauli...

Tak :smile:

Længe siden jeg har målt dem, men Paulis har det med at være lidt større :laugh:

Skuldre og biceps er A+

Pecs og triceps skal have tæsk

Tak :smile:

Pecs er vidst noget bedre end bis, så tror det er billedet.

post-11455-012041700 1302367572_thumb.jp post-11455-026476200 1302367589_thumb.jp

Det er billedet der snyder. ABBMH-manden har gode pecs!

Oh you :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fed log. Man ser straks at du er kandidat i sprogpsykologi. Den er virkelig modtagerorienteret. Den maade du goer den interessant, ved at man selv skal gaette sig til - eller regne ud - at der er tale om skulderpres ved at saette oevelsen i sammenhaeng med hvilke muskelgrupper, der ellers bliver aktivereti i netop det traeningspas, som opdtaeringen vedroerer. Staerkt. Din brug af godt og flydende sprog, goer det ogsaa spaendende at foelge med i traeningslogningen.

Naah ja, og godt at se, at du ikke bukker under for det der hipster pis med at bruge fed til overskrifter. Det ryger samme vej som automobilet og indernettet inden laenge er jeg sikker paa.

edit: Til gengaeld har du traening!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Fed log. Man ser straks at du er kandidat i sprogpsykologi. Den er virkelig modtagerorienteret. Den maade du goer den interessant, ved at man selv skal gaette sig til - eller regne ud - at der er tale om skulderpres ved at saette oevelsen i sammenhaeng med hvilke muskelgrupper, der ellers bliver aktivereti i netop det traeningspas, som opdtaeringen vedroerer. Staerkt. Din brug af godt og flydende sprog, goer det ogsaa spaendende at foelge med i traeningslogningen.

Naah ja, og godt at se, at du ikke bukker under for det der hipster pis med at bruge fed til overskrifter. Det ryger samme vej som automobilet og indernettet inden laenge er jeg sikker paa.

edit: Til gengaeld har du traening!

:laugh:

Enig med Ulle - meget spændende læsning i denne log!

Link to comment
Share on other sites

Fed log. Man ser straks at du er kandidat i sprogpsykologi. Den er virkelig modtagerorienteret. Den maade du goer den interessant, ved at man selv skal gaette sig til - eller regne ud - at der er tale om skulderpres ved at saette oevelsen i sammenhaeng med hvilke muskelgrupper, der ellers bliver aktivereti i netop det traeningspas, som opdtaeringen vedroerer. Staerkt. Din brug af godt og flydende sprog, goer det ogsaa spaendende at foelge med i traeningslogningen.

Naah ja, og godt at se, at du ikke bukker under for det der hipster pis med at bruge fed til overskrifter. Det ryger samme vej som automobilet og indernettet inden laenge er jeg sikker paa.

edit: Til gengaeld har du traening!

He he, jeg havde kun lige 5 min inden jeg skulle på arbejde.

Nu er jeg på arbejde og har derfor rigeligt tid til at pimpe dagens logning og der skete faktisk noget ganske morsomt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i Fitness World Lyongade med Manden Miggeren AKA Da Freaky Peak

I dag var der fint besøg :smile: Popsensationen Joey Moe havde indfundet sig, med cappen på sned, til lidt pattræning!

joeyMoe.jpg

Det var skuldrene der skulle trænes- min søvn havde været yderst abrubt, så jeg snuppede to scoop NOxplode til morgenmad.

Military pres for opvarmning

20x18

15x18

Siddende DB-pres

6x26

6x26

3x28

7x26

5x26

6x26

6x26

8x24

8x24

8x24

12x20

11x20

10x20

Popstjernen Joey Moe sad og kørte Peck Deck ved siden af min bænk, da hans hit 'Skakmat' pludselig strømmede ud af højttaleren :smile: Han smilede kækt til sig selv og lavede en lille trutmund.

Jeg sagde henkastet til ham 'De spiller sgu altid sådan noget lortemusik hernede'

Han vidste dog at jeg selvfølgelig havde genkendt ham og svarede ganske morsomt 'Det er noget bøssemusik'

Latraises

12x14

12x14

12x14

Det vil more jer at jeg måske har fået podagra, har haft smerter i højre storetås grundled siden fredags.

Godt det ikke er i udsagnsleddet!

I aften skulle der trænes pat og tris, men har lige fundet ud af at vi har et aftenmøde.

Røv&nøgler :mad:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

De der mandagsmøder hvor der skal diskuteres personlig udvikling i samspillet med andre og yada yada yada..

Ha ha something like that :laugh:

Da jeg vågnede gjorde min tå ikke så ondt, men nu halter jeg rundt som en idiot igen- det er seriøst fucked up i skalle hvis jeg har fået podagra som 33 årig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share