dårlig erfaring med protein pulver


TrainingDay
 Share

Recommended Posts

"vi er alle samme forskellig bygget sammen som mennseker, både vores psyke og vores krop".

jeg har haft trænet i godt 1 1/2 år og har ikke prøvet protein pulver før, jeg syntes ikke det var nødvændigt, en god diet kost baseret på at spise hver 3 time, med kød og grøntsager, en lille smule frugt syntes fint.

MEN jeg ville gerne være lidt større (muskler) efter jeg havde tabt mig rigtigt meget, så maven var slank.

så jeg prøvede protein pulver efter træning i en uges tid, jeg undrede mig over at min mave føltes som en ballon den første dag sindsygt oppustet (meget synligt), så jeg prøvede at kigge på alt hvad jeg evt. havde spist som jeg ikke plejede og soterede nogle jordnødder, og lidt andet fra, men igen og igen efter træning og protein pulver var jeg oppustet, jeg har nu ikke taget det i 2 dage og min mave ligner noget der er løgn som om jeg har taget FEDT på omkring maven ved den uges protein indtag, som om min mave ikke kan finde ud af at bruge den protein pulver ordentligt.

jeg er ret sur og fucked over det, og skriver lige min erfaring her, og please alle i fuckers og protein selskab suckers der altid kommer med "i har ikke ret, det er let at give protein pulveret skylden, protein pulver er min konge, LUK NU RØVEN - bare en enkelt gang". jeg skriver det her fordi at JA der er sikker mange der kan tåle det og hvor deres/jeres krop bruger det udemærket (selvom meget af den protein pulver der er på markedet er af skod kvalitets proteiner) så er vi sku forskellige og med MIN (ja det er rigtigt min maves og ikke din) maves erfaring og et før/efter foto der ikke er til at tage fejl af, skal jeg ikke røre det igen.

:) god træning

Link to comment
Share on other sites

Vi er meget forskellige! Og der er da også tidligere blevet snakket om at folk løber ind i forskellige problemer, men kun i starten! Nogen får virkelig dårlig mave, render og skider sig selv halvt ihjel, men det er kun indtil du har vænnet maven til det!

Jeg selv havde ingen problemer med at indtage protein pulver, mens min kammerat også blev oppustet, men nu er der ingen problemer.

Hvor længe har du taget det? og hvor meget?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share