Løbeprogram til børn


Lynet
 Share

Recommended Posts

Hej:)

Skal det nødvendigvis være et program? Jeg tænker at det da må være totalt unødvendigt for en 8-årig. Er lysten der, så tag ham/hende med ud og løbe, det skal bare være sjovt. Bliver det for hårdt er det formodentlig heller ikke sjovt:)

Held og lykke

Link to comment
Share on other sites

jeg viste ikke lige hvad skulle kalde det men det var mere hvorden en gut i den alder skulle starte jeg har fundet en masse til voksne men ikke til børn

Med den aldre må man ikke løbe intervaller eller tempo ture (fks. 2x10min omkring AT). haller ikke for lang (ved ikke helt hvad max ca. er, men mere en 30-40min tro jeg ikke er godt). lidt sprinter og nogle løbeteknik øvelser kan sagtens bruges.

Hvis de søn er glad for at løbe, har du så overvejet at melde ham til atletik? Der løber de aldersrelateret

Her i starten er et normalt begynder program fint til jer begge, så held og lykke med løbet.

Edited by pentatlet
Link to comment
Share on other sites

Med den aldre må man ikke løbe intervaller eller tempo ture (fks. 2x10min omkring AT). haller ikke for lang (ved ikke helt hvad max ca. er, men mere en 30-40min tro jeg ikke er godt). lidt sprinter og nogle løbeteknik øvelser kan sagtens bruges.

Hvis de søn er glad for at løbe, har du så overvejet at melde ham til atletik? Der løber de aldersrelateret

Her i starten er et normalt begynder program fint til jer begge, så held og lykke med løbet.

Jeg er også enig i at melde ham til atletik hvis at han er glad for at løbe er en god ide. Har selv gjort det og er i hvert fald ikke blevet skuffet:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share