svimmelhed ved at besvime under træning


TrainingDay
 Share

Recommended Posts

Wow havde en virkelig underlig oplevelse idag da jeg trænede!!

var ved at blackéout flere gange i starten da jeg squattede, efter hvert sæt blev jeg svimmel, jeg fortsatte og lavede resten af mit program med flere rep´s, lettere vægt og mindre sæt end jeg plejer.

til sidst var jeg ved at besvime og måtte lægge mig ned midt i centret (ret flovt) var helt svimmel rundtosset og underligt tilpas simrende i kroppen, og siden træningen for 3-4 timer siden har jeg været helt fucked, øm, rundtosset, hovedpine mine led føles lammede og helt fuldstændig energi forladt (og jeg drak massere af vand ca. 2 liter under træningen) ?

(har i en periode prøvet at fokusere på tungere vægte (som også skulle være godt i perioder for at opnå hypertrofi), taget max vægt jeg kunne i alle sæt af 6-8 reps x 3 -4 sæt) cirka. 3-4 gange i ugen delt op i muskelgrupper fra gang til gang og 6-8 øvelser per trænings pas af halvanden time til 2. og mave hver anden dag plus 1 gange cardio.

men har aldrig i de halvanden år jeg har trænet været ude for den slags...

så ved ikke om jeg skal lave en uge engang imellem med lav lav intensitet og få gange træning, men ved ikke hvor lav og sådan... ?

er det overtræning eller ... ?

- god træning, hilsen trainingday

(det skal også siges at jeg havde holdt en helt træningsfri dag igår heeelt uden træning, cardio eller mave faktisk fordi jeg var træt, og var også ldit træt idag så drak en stor kop kaffe inden træningen idag, hvilket jeg ikke gør så tit fordi jeg var ret træt i kroppen ... men tænker da at hvis jeg begynder at restituere så langsomt at jeg ikke engang kan holde til 3-4 gange træningen i ugen så er det da lidt noget ivejen eller jeg træner forkert.. eller for intensivt.)

Edited by TrainingDay
Link to comment
Share on other sites

En mulighed er også en virus i maven, jeg havde en forkølelses virus der slog mig ud nogle dage og jeg havde ingen energi til at træne som normalt.

Når man er syg er det bedst ikke at træne da kroppen har brug for energi til at bekæmpe sygdommen, det er hvad jeg har hørt så hvis det er tilfældet så tag en slapper og glæd dig til du kan igen :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share