Kan ikke sluge piller :(


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt at tage de her piller hver morgen http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?ac...&vare_id=172298 da jeg havde læst en masse godt om dem, men har så fundet ud af at jeg bare har et stort problem. Jeg kan simpelhen ikke sluge de piller. Troede det var noget jeg kunne lære, men nu har jeg tykket dem hver morgen i en uge og jeg er virkelig ved at brække mig af dem. De smager virkelig dårligt! Jeg ville så høre om der var nogle der havde nogen idere til hvad jeg så skulle gøre? Kan man få fat i noget i stil med det som man kan opløse i vand eller et eller andet? Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre?

Link to comment
Share on other sites

De er vel ca på størelse med en panodil og har prøvet at knække dem over med det kan man ikke. Jeg har så skåret en af dem over, men så løber der en masse pulver ud af den og synes ikke jeg kan sluge den nemmere alligevel, så der er vel ikke nogle der kender til nogle produkter som giver det samme som dem her bare de kan opløses i vand?

Link to comment
Share on other sites

Prøv noget andet... Mine multivtamin-piller er også nogle mega-ulækre skiderikker, der smager RÆDSOMT og er svære at få ned, hvis man ikke brækker sig allerede når man åbner glasset...

Men tag dem når du spiser, så går det som en leg! Tyg noget mad... Når du er klar til at synke... Ind med pille-skidtet og så "UUUNNGGGHHH"... Vupti!

Link to comment
Share on other sites

scorpi -> det kræver bare lidt øvelse, jeg var på en kur mod bumser hvor jeg skulle spise 6 piller 3 gange om dagen = 18 piller om dagen, de var godt nok ikke så store, men efter en uge tog jeg 3 af gangen og så bare ned. Tag en pille drik noget vand lig pillen på den bageste del af tungen og synk!!! og så tænk at ned det skal den sku. Have fun ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share