Sundt vægttab


mig2009
 Share

Recommended Posts

hmm jeg tror ellers majsgrød ikke er så kaloriefattigt, der er bedre og mere kaloriefattigt mad

Alså du må virkelig undskylde, men jeg kan virkelig ikke forstå hvordan du ikke kan se at der er noget galt når du skriver at du gerne vil veje 50 kg eller mindre..... Du er 176 cm høj???

Jeg er 173 cm høj, og må ikke veje under 55 kg?

Den måde du prøver at tabe dig på, ødelægger bare din krop i stedet for, du har brug for meget mere næring end det du får, desuden bliver dit stofskifte bare endu mere langsomt da det intet har at arbejde med..

Jeg håber at du kommer på bedre tanker, og indser at dette ikke er vejen til et "sundt" vægttab.

Link to comment
Share on other sites

Alså du må virkelig undskylde, men jeg kan virkelig ikke forstå hvordan du ikke kan se at der er noget galt når du skriver at du gerne vil veje 50 kg eller mindre..... Du er 176 cm høj???

Jeg er 173 cm høj, og må ikke veje under 55 kg?

Den måde du prøver at tabe dig på, ødelægger bare din krop i stedet for, du har brug for meget mere næring end det du får, desuden bliver dit stofskifte bare endu mere langsomt da det intet har at arbejde med..

Jeg håber at du kommer på bedre tanker, og indser at dette ikke er vejen til et "sundt" vægttab.

hej miss, der er jo ikke en lov der siger man ikke må veje mindre end det man burde, desuden hvem siger det er usundt? Det kunne jo lige så godt være sundt :) , jeg hopper altså ikke på den med at "stofskiftet falder" jeg har tabt mig på den måde uden stofskiftet er faldet, og hvis den gør ja så øger jeg bare motionen og ryger nogle flere smøger :D

Link to comment
Share on other sites

Det er kun 5 kcal, du skal ryge meget mere.

Imorgen vil jeg gå en tur på 28 km, der får jeg nok mulighed for at ryge lidt mere :D håber bare ik snestormen bliver slem, ja jeg ved godt at det er bedre at løbe men gider ik for så bliver jeg lidt sulten, men når jeg går føler jeg ingen sult , så kan jeg nøjes med at belønne mig selv med en pepsi max :D nam

Link to comment
Share on other sites

Imorgen vil jeg gå en tur på 28 km, der får jeg nok mulighed for at ryge lidt mere :D håber bare ik snestormen bliver slem, ja jeg ved godt at det er bedre at løbe men gider ik for så bliver jeg lidt sulten, men når jeg går føler jeg ingen sult , så kan jeg nøjes med at belønne mig selv med en pepsi max :D nam

Hvis du lader være med at sove, stiger dine stress-hormoner helt vildt og du vil tabe dig meget mere. Så rundt med en kande kaffe. Kaffe har også den fordel at det er vadnledende og kan give lidt diarré, som også hjælper på vægttabet.

Kaffe, smøger, Nupo-barer og opkast, så er du kørende.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lader være med at sove, stiger dine stress-hormoner helt vildt og du vil tabe dig meget mere. Så rundt med en kande kaffe. Kaffe har også den fordel at det er vadnledende og kan give lidt diarré, som også hjælper på vægttabet.

Kaffe, smøger, Nupo-barer og opkast, så er du kørende.

Jeg sover faktisk næsten ik alligevel plejer at sove 3-4 timer om dagen , kaffe kan jeg ikke lide desværre.

Link to comment
Share on other sites

Nogen der kender kaloriefattig produkter ??? Tør næsten ikke spise grøntsager og andre ting med fibre da jeg har læst at fiber alligevel giver lidt energi :( .. Hmm tænkte det nok, så de nupo bar indholder altså mere end 99 kcal de indholder jo fiber, jeg tror jeg ville bytte det ud med agurker der er vist ik fiber i

Link to comment
Share on other sites

Nogen der kender kaloriefattig produkter ??? Tør næsten ikke spise grøntsager og andre ting med fibre da jeg har læst at fiber alligevel giver lidt energi :( .. Hmm tænkte det nok, så de nupo bar indholder altså mere end 99 kcal de indholder jo fiber, jeg tror jeg ville bytte det ud med agurker der er vist ik fiber i

Husk at skrælle agurken - så er det faktisk ligesom at spise vand.

Hvis du forresten sørger for at drikke iskoldt vand, evt. altid have en isterning i munden, forbrænder du også lidt, da kroppen skal bruge energi på at smelte isen/varme vandet op til 37 grader.

kaffe kan jeg ikke lide desværre.

Er du seriøs omkring dit vægttab eller vil du bare lalle rundt som en amatør? DRIK SÅ DEN KAFFE!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Nu må jeg se hvordan vejret er imorgen hvis det er koldt er det jo endnu bedre :) for forbrændingen. Ja jeg er seriøs om mit vægttab, men tror ikke kaffen vil gøre det store hvis jeg undlader at spise andet end en agurk eller lignende er min krop jo tvunget til at få energi fra sig selv :D = vægttab

Link to comment
Share on other sites

Imorgen vil jeg gå en tur på 28 km, der får jeg nok mulighed for at ryge lidt mere :D

[...]

så kan jeg nøjes med at belønne mig selv med en pepsi max :D nam

Troll.

[billede]Do not feed the troll[/billede]

Selvom Nicks profilbillede godt kan give indtryk af det modsatte, har han faktisk ret nogen gange.

Link to comment
Share on other sites

Troll.

Selvom Nicks profilbillede godt kan give indtryk af det modsatte, har han faktisk ret nogen gange.

Jeg er ret ligeglad med hvad i tror , det er op til jer, men for at være ærlig gad jeg ikke bruge tid på noget som ikke passede. Bare fordi nogle ikke kan holde 10 min ud uden mad er der andre der godt kan :D

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Det er de her tråde der gør Mol til et utrolig morsomt site at surfe på. Man kan gå og grine af det her hele dagen!!!

:laugh: :laugh: :laugh:

Og når kæresten der før i tiden har kæmpet med spiseforstyrrelser begynder at fable om de forkerte løsninger, så er det jo bare at klikke herind og vise hende hvordan man ikke skal gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Det er de her tråde der gør Mol til et utrolig morsomt site at surfe på. Man kan gå og grine af det her hele dagen!!!

:laugh: :laugh: :laugh:

Og når kæresten der før i tiden har kæmpet med spiseforstyrrelser begynder at fable om de forkerte løsninger, så er det jo bare at klikke herind og vise hende hvordan man ikke skal gøre det.

Hvorfor skal man ikke gøre det på den her måde? Jeg har prøvet jeres måde med 500 kcal underskud der skete næsten ingen ting jeg har ikke tålmodighed til så langsom en kur det kan tage evigheder, det er jo kun 5 kg jeg skal tabe om med jeres råd taber jeg mig 2 gram om dagen så 5 kg vil nok tage flere uger . Med min kur taber jeg mig 1 kg om dagen kan godt være det meste er væske men det er jo bedre end ingenting, desuden er ingen kroppe ens hvad der ik virker for jer virker for andre og min krop reagere ikke imod det så den må jo nyde det :D , ej okay bliver af og til svimmel men det forsvinder hurtigt igen når jeg bevæger mig

Edited by mig2009
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal man ikke gøre det på den her måde? Jeg har prøvet jeres måde med 500 kcal underskud der skete næsten ingen ting jeg har ikke tålmodighed til så langsom en kur det kan tage evigheder, det er jo kun 5 kg jeg skal tabe om med jeres råd taber jeg mig 2 gram om dagen så 5 kg vil nok tage flere uger . Med min kur taber jeg mig 1 kg om dagen kan godt være det meste er væske men det er jo bedre end ingenting

Problemet med dig er at du kun er fokuseret på vægttab og ikke kvaliteten af det. Vi andre derimod er interesseret i FEDTTAB hvilket nu engang er bedst at gøre så langsomt som muligt med mindre man er ekstrem fed

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share