L-Glutamine


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

I en bog jeg har med Fred Hatfield Hardcore bodybuilding A science sc....... skriver han at mener det var 0,895-1,1095 g protein pr kropsvægt var det man højeste havde brug for, resten ville leveren bare lave om til fedt!

AST-SS Max ot teamet er helt oppe at køre de mener at et måltid sagtens kan være 300-400 g protein. Også ender protein niveauet dagligt oppe på MANGE!

Ekspert vs Ekspert hvem har ret???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hatfield er videnskabsmand - foruden at være dr. squat - og de tal han opgiver referer til "pounds", hvorfor vi lander midt i det område, jeg selv har refereret fra konklussionen af de mange studier af nitrogen-balance på titusindvis af tungt trænende vægtfolk: 2.0 - 2.2g pr. Kg.

De andre tal du citerer kommer fra AST, - og hvis det som jeg tror er AST, der også sælger proteinpulver, er den naturlige forklaring på dit spørgsmål vel til at få øje på!

Endeligt har AS-narkomanerne - hvis mentale pik som bekendt er alt for lille - sikkert glæde af en større mængde protein og kalorier end os andre mindre intellektuelt udfordrede jerndyr, idet deres muller som bekendt vokser ligesom bare en lille smule hurtigere..................

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

"Onkel" Jørgen - Jeg synes det er herligt den måde du lige får indskudt det omkring bodybuildere og deres mentalt små kønsorganer.... tænk nu hvis der var nogen, som et øjeblik havde glemt det, eller din mening omkring det! Ikke at det er særlig sandsynligt!

Ellers kan jeg kun erklære mig enig - både omkring proteinindtaget, og dopingmisbrugeres mentale problemer!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share