Når jeg nu skal til at cutte


MortenSJ007
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Jeg skal snart til at smide nogle af de ekstra kilo fedt jeg har fået siden jeg startede med at træne sidste sommer. Jeg vil utrolig gerne beholde min muskelmasse, men hvordan gør jeg lige det bedst?

Jeg har tænkt mig at løbe 3 gange om ugen, i ca. 20 min. Skal jeg styrketræne samtidigt med jeg løber for at beholde min masse eller hvordan? Jeg har læst at styrketræning før løb skulle øge forbrænding. Passer det?

Hvis jeg skal styrketræne samtidig med jeg løber skal jeg vel ikke køre lige så hårdt som da jeg bulkede?

Råd og vejledning modtages med kyshånd! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL

Jeg skal snart til at smide nogle af de ekstra kilo fedt jeg har fået siden jeg startede med at træne sidste sommer. Jeg vil utrolig gerne beholde min muskelmasse, men hvordan gør jeg lige det bedst?

Jeg har tænkt mig at løbe 3 gange om ugen, i ca. 20 min. Skal jeg styrketræne samtidigt med jeg løber for at beholde min masse eller hvordan? Jeg har læst at styrketræning før løb skulle øge forbrænding. Passer det?

Hvis jeg skal styrketræne samtidig med jeg løber skal jeg vel ikke køre lige så hårdt som da jeg bulkede?

Råd og vejledning modtages med kyshånd! :)

Jeg vil gerne se dig styrketræne samtidig med at du løber :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: "Just kidding"

God fornøjelse med vægttabs-projektet :smile:

HB

Link to comment
Share on other sites

hvis du holder op med vægttræningen, under din slanke-fase, så ryger mullerne ret hurtigt vil jeg gætte på. Da kroppen ikke får stimuleret musklerne, hvorfor så holde på den når den er i energiunderskud?!!

Så jeg synes du skal løbe hver anden dag, og vægte de andre dage.

Men Løb/cykle noget længere end 20min. helst 1 time eller mere!!!

20min. løb svarer vel til 2-3 glas mælk tror jeg. ikk meget cut over det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share