Sign in to follow this  
Followers 0
Zero

Cristiano Ronaldo

14 posts in this topic

Ganske simpelt vil jeg gerne vide, hvordan man får en krop som Cristiano Ronaldos. Ikke fordi jeg tænder på ham eller er særlig stor fan af ham, men mere fordi han formår at have en superlav fedtprocent, er lynhurtig på en fodboldbane samtidig med, at han er rimelig muskuløs og fysiskstærk.

Jeg er især imponeret af hans hals og nakke og vil gerne vide, hvordan sådanne trænes større. I det hele taget vil al information om, hvilke øvelser man skal udføre og hvilken mad man skal spise, være til stor hjælp.

Håber i tager emnet seriøst og vil bidrage med noget viden. På forhånd tak.

Edited by Zero
Krumborg likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg tror at bredden af hans nakke er opbygget af masser af bb shrugs.

bredden af selve hans overkrop skyldes en bred ryg. den trænes af pull ups, pulldowns, rows, etc.

mht. hans lave fedtprocent, vil en MASSE fodboldtræning nok være en stor hjælp :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg tror at bredden af hans nakke er opbygget af masser af bb shrugs.

bredden af selve hans overkrop skyldes en bred ryg. den trænes af pull ups, pulldowns, rows, etc.

mht. hans lave fedtprocent, vil en MASSE fodboldtræning nok være en stor hjælp :wink:

Tak for informationen. Fodboldtræningen har jeg på plads, men det andet vil jeg kigge nærmere på.

Forresten har du/i så nogle gode råd til at forbedre ens hurtighed. Jeg vil gerne kunne spurte fra de fleste, hvilket jeg kunne engang, men grundet et næsten 3 år langt fravær har jeg mistet en del af min hurtighed og er nu på niveau med de andre på holdet.

Nogen der har nogle gode råd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganske simpelt vil jeg gerne vide, hvordan man får en krop som Cristiano Ronaldos. Ikke fordi jeg tænder på ham eller er særlig stor fan af ham, men mere fordi han formår at have en superlav fedtprocent, er lynhurtig på en fodboldbane samtidig med, at han er rimelig muskuløs og fysiskstærk.

Jeg er især imponeret af hans hals og nakke og vil gerne vide, hvordan sådanne trænes større. I det hele taget vil al information om, hvilke øvelser man skal udføre og hvilken mad man skal spise, være til stor hjælp.

Håber i tager emnet seriøst og vil bidrage med noget viden. På forhånd tak.

Hvem er det? :4disguise:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:superman:

Tak for informationen. Fodboldtræningen har jeg på plads, men det andet vil jeg kigge nærmere på.

Forresten har du/i så nogle gode råd til at forbedre ens hurtighed. Jeg vil gerne kunne spurte fra de fleste, hvilket jeg kunne engang, men grundet et næsten 3 år langt fravær har jeg mistet en del af min hurtighed og er nu på niveau med de andre på holdet.

Nogen der har nogle gode råd?

mht til hurtighed vil en masse løbetræning gøre dig godt (specielt intervaltræning er helt fænomonalt til dette)..

og når du samtidig siger at du har været hurtig engang, vil du sandsynligvs kunne blive det igen :superman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genetic er ikke uden betydning når det gælder ens udseende.

Emnet omhandler jo ikke Ronaldos udseende, men hans fysiske form. Ved da godt, at det genetiske kan spille en rolle med hensyn til ens kropstype, men mindes samtidig en væver Ronaldo da han først kom til United.

(Jeg er ikke United fan og heller ikke Real M fan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emnet omhandler jo ikke Ronaldos udseende, men hans fysiske form. Ved da godt, at det genetiske kan spille en rolle med hensyn til ens kropstype, men mindes samtidig en væver Ronaldo da han først kom til United.

(Jeg er ikke United fan og heller ikke Real M fan!

Hvis det er læderbøz at strække hip flexors, så er det her ghey!! Ham der Ronaldo er totalt lækker - jeg er izær vild med hans hals. Men altzå det er på grund af hans form, og så er jeg slet ikke fan af hans hold, kun ham er lækker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunne vi ikke lade være med at hive debatten ned på Arto plan.

too late :nonono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:superman:

mht til hurtighed vil en masse løbetræning gøre dig godt (specielt intervaltræning er helt fænomonalt til dette)..

og når du samtidig siger at du har været hurtig engang, vil du sandsynligvs kunne blive det igen :superman:

Intervaltræning er et vidt begreb. I forbindelse med løb er intervaltræning normalvis noget man forbinder med øgning af maksimale iltoptag (kondition) og ikke at blive en hurtigere sprinter.

ZERO:

Hvis du vil være hurtig (eksplosiv), så træn små sprinter. Suplér evt. sprint-træning med forskellige squat-varianter og andre styrkeøvelser for understellet.

Hvis du vitterlig ønsker specifikt at få en bred nakke og ikke så meget andet, ja så må du jo igang med forskellige styrkeøvelser som aktiverer nakkens muskler, fx shrugs. Men det lyder godt nok utroligt hvis det er tilfældet :laugh:

Desuden har genetik vældig stor betydning for ens "fysiske form" (tror nogenlunde jeg ved du mener med dette).

RÅD: Brug nogle timer på at læse de forskellige henvisninger i sticky-tråden "Begynder start her". Herved bliver du i højere grad selv stand til at resonere dig frem til hvordan du skal træne for at opnå specifikke mål (som måske oven i købet nuanceres lidt) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intervaltræning er et vidt begreb. I forbindelse med løb er intervaltræning normalvis noget man forbinder med øgning af maksimale iltoptag (kondition) og ikke at blive en hurtigere sprinter.

ZERO:

Hvis du vil være hurtig (eksplosiv), så træn små sprinter. Suplér evt. sprint-træning med forskellige squat-varianter og andre styrkeøvelser for understellet.

Hvis du vitterlig ønsker specifikt at få en bred nakke og ikke så meget andet, ja så må du jo igang med forskellige styrkeøvelser som aktiverer nakkens muskler, fx shrugs. Men det lyder godt nok utroligt hvis det er tilfældet :laugh:

Desuden har genetik vældig stor betydning for ens "fysiske form" (tror nogenlunde jeg ved du mener med dette).

RÅD: Brug nogle timer på at læse de forskellige henvisninger i sticky-tråden "Begynder start her". Herved bliver du i højere grad selv stand til at resonere dig frem til hvordan du skal træne for at opnå specifikke mål (som måske oven i købet nuanceres lidt) :)

Tak for de gode råd Cucumber.

Selvfølgelig er nakken ikke det eneste punkt jeg vil træne, men synes den er faschinerende, ikke mindst fordi den altid ser spændt ud og kan være en af grundene til hans så kraftfulde hovedstød.

Min træning skal helst være i bedste hensyn til min fodbold og vil dermed ikke blive alt for stor og tung, men jeg vil i første omgang tjekke tråden som du nævner og læse lidt i den. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0