svangsene


Guest slettet_190112
 Share

Recommended Posts

Hej

Ja, jeg ville høre om nogle af jer har fået gode resultater med ultralyd på svangsenen når i har haft problemer der? Lægen siger at det er inflammation i svangsenen. Jeg har været skadet siden oktober og alle øvelser har simpelthen været forgæves og har desuden heller ikke løbet den mindste tur siden november.. :( så nu prøver jeg ultralyd hos fys. Håber jeg kan høre jeres erfaringer :)

Baaaagster//

Link to comment
Share on other sites

Hej Bagster

Hvad der skete ovenover ved jeg ikke men jeg prøver lige igen.

Jeg har ingen erfaring med ultralyd til gengæld har jeg haft samme problem med svangsene.Forårsaget af hverdagssko med for dårlig stødabsorbering.

Jeg kunne løse mit problem ved hjælp af flere ting.

Jeg ved godt du skriver at du har prøvet en mængde øvelser. Har du prøvet den hvor du står almindeligt op og så trækker dig fremad ved udelukkende at bruge tæerne? Det er en super øvelser som jeg giver den primære kredit for at mit problem blev løst.

Det kan også gøres ved at man står op, lægger et stykke stof foran sig, og derefter krøller det sammen kun ved at bruge tæerne.

At gå på tæer har jeg også gjort en del.

Et lille indlæg til at støtte svangen har jeg gået med. Ikke hver dag, men en gang i mellem for at aflaste senen.

Så bruger jeg balancebræt en del og har en fornemmelse af at det også er en god øvelse for svangen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share