Min træning frem mod La Marmotte 2011


sheriffen
 Share

Recommended Posts

Nu kender jeg ikke set up'et 100% for den simulator-fætter, men ved der er forskellige værdier, der skal tastes ind for den enkelte testrytter. Selvom studieværten thomas kristensen forsikrede om, at alt var gået rigtigt til, kan jeg næsten heller ikke tro andet, end at der må være tale om en fejlmåling. Så sorry Cathrine, selvom jeg principielt er modstander af omvendt bevisførelse, skal jeg simpelthen se sort på hvidt, at alt er gået rigtigt til og at testene er sammenlignlige, før jeg kan tro på resultatet.

Er det tilfældet bukker jeg mig tilgengæld dybt i støvet for en outstanding performance.

Og det gør jeg så.... Bukker mig i støvet altså.

Lektor ved Institut fra Idræt (KU) Nicolai Nordsborg har netop bekræftet at målingen var god nok. Hun havde præsteret 4,2 watt/kg/kropsvægt mod Martin Jensens 3,8. Nordsborg mente nu også, at hun evt. skulle overveje at skifte skøjterne ud med cyklen.

Link to comment
Share on other sites

Og det gør jeg så.... Bukker mig i støvet altså.

Lektor ved Institut fra Idræt (KU) Nicolai Nordsborg har netop bekræftet at målingen var god nok. Hun havde præsteret 4,2 watt/kg/kropsvægt mod Martin Jensens 3,8. Nordsborg mente nu også, at hun evt. skulle overveje at skifte skøjterne ud med cyklen.

Hmm... Jeg synes stadig ikke jeg er overbevist. Kan han også skrive under på, at maskinen virker/simulerer som den skal?

Kan man forestille sig nybegyndere har lettere ved at lave noget godt på maskinen end i virkeligheden?

Bekæftede Nicolai Nordsborg, at målingerne blev lavet ens eller at maskinen simulerer korrekt?

Link to comment
Share on other sites

Måske det bare illustrerer i hvor ekstrem høj grad dine gener afgør hvor stor din præstation i udholdenhedsidrætter kan blive/er.

Har du generne imod dig, er der nothing du kan gøre. Gener 80%, træning 10-15%, kost m.v. 5%...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er, desværre, enig med Spock. Forældre skal vælges med den allerstørste omhu og/eller også skal man prøve at finde en sport som man er programmeret til.

Vi har et irriterende fruentimmer i klubben - hun cykler ikke særligt tit men kører fra mange af de mænd som flittigt har passet træningen i flere år.

Maskinen er næppe mere upræcis lige den dag hun sidder på den, end de andre. Men nu skal man altså heller ikke kimse af skøjteløbere - som cykelryttere bruger de ben, baller og iltforsyning.

Sakset fra Grages hjemmeside:

I sidste uge blev jeg bidt af en gal pedal og kørte et motionsløb på 200 km- Sjælland på Tværs - Det var langt men fedt og efter 6 timer og 13 min endte jeg som dame nr 2. Om tirsdagen meldte jeg mig ind i triatlonklubben Tri4 og kørte test på "Tyren". 11,xx km på 17 min og 50 sek. Det gjorde naller i stængerne, men var faktisk mere "mig" end at køre 200.

Så mon alligevel ikke hun træder en god sveske? (hvad jeg lige hurtigt kunne google mig frem til, er det et snit på 39km/t)

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige sige til Martins forsvar at han ikke lignede en mand der havde kørt sig helt ud. Fandt lige at citat han gav efter EM 2. pladsen for 3 uger siden: "Jeg er super tilfreds med sølvmedaljen efter et rigtig hårdt race. Vi cyklede megahårdt, og Eneko Llanos hamrede afsted på næsten alle 120 km. Efter 50 km havde vi kørt 44 km/timen i snit selv om vi kørte i kuperet terræn. Llanos prøvede at køre væk fra mig efter 55 km, hvor han kørte rigtig hårdt over 10 km. Han følte sig helt sikkert sig presset af mig, og selvom han fik et hul på 150 meter, fik jeg hentet ham igen. Farten faldt lidt de sidste 30 km, da vi begge blev trætte, og vi kørte 122 km på 2:49, da cykelruten var to km for lang," fortæller 26-årige Martin Jensen.

. Når ja så havde han lige svømmet 4km på 50min inden + løb de afsluttede 30km med en gennemsnit hastighed under 4min pr/km...

Med hensyn til det med generne er Annika Langvad helt klart, en dame der har dem.

Annika Langvad (dansk elite MTB'er, der lige skulle prøve Landevej og endte som tre dobbelt Dansk mester i 2010 i måde holdløb, enkeltstart og linjeløb) hun begyndet først i en aldre af 22 år at køre MTB, i forbindelse med Adventure Race.

Link to comment
Share on other sites

Måske det bare illustrerer i hvor ekstrem høj grad dine gener afgør hvor stor din præstation i udholdenhedsidrætter kan blive/er.

Har du generne imod dig, er der nothing du kan gøre. Gener 80%, træning 10-15%, kost m.v. 5%...

Jeg er, desværre, enig med Spock. Forældre skal vælges med den allerstørste omhu og/eller også skal man prøve at finde en sport som man er programmeret til.

Vi har et irriterende fruentimmer i klubben - hun cykler ikke særligt tit men kører fra mange af de mænd som flittigt har passet træningen i flere år.

Maskinen er næppe mere upræcis lige den dag hun sidder på den, end de andre. Men nu skal man altså heller ikke kimse af skøjteløbere - som cykelryttere bruger de ben, baller og iltforsyning.

Men vi har stadig ikke noget info på om maskinen simulerer korrekt eller om den giver fordele til nogen og ikke til andre. Bare fordi det er en maskine betyder det jo ikke, at den kan være galt på den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Jeg synes stadig ikke jeg er overbevist. Kan han også skrive under på, at maskinen virker/simulerer som den skal?

Kan man forestille sig nybegyndere har lettere ved at lave noget godt på maskinen end i virkeligheden?

Bekæftede Nicolai Nordsborg, at målingerne blev lavet ens eller at maskinen simulerer korrekt?

Jamen jeg har det lidt ligesom dig. Hun smadrer en tid sat en af en mand, der konkurrerer mod R. Henning og resten af den internationale elite, og som jeg vil skyde til at kunne køre top 40 til dm i enkelstart (inklusive de professionelle). Dog skal vi her være opmærksomme på, at kondicykel og "rigtig" race er to forskellige ting, samt at Martin Jensen ikke mindst har vægten imod sig ift. Cathrine, når vi snakker bjergkørsel. Det har rigtig stor betydning, når han skal konkurrerer mod en kvinde, som åbenlyst er en genetisk freak (som skal forstås i bedste mening).

N. Nordsborg sagde noget i retning af, at han selv havde været ved at falde ned af sofaen, da han så Cathrines test direkte på tv, men at han nu havde gennemgået tallene og kunne sige "god nok" for resultatet.

Men han sagde ikke noget om, hvorvidt han havde undersøgt om disse tal, så også var fremkommet på den "korrekte" måde. Dvs. eventuelle fejlkilder. Det er vel lidt det du efterspørger Christian.

Dog må man forvente, at han som videnskabsmand, der nærmest er endnu mere skeptisk end visse af os, går grundigt til værks inden han verificerer resultatet.

Sakset fra Grages hjemmeside:

Så mon alligevel ikke hun træder en god sveske? (hvad jeg lige hurtigt kunne google mig frem til, er det et snit på 39km/t)

Lækkert Gregers, havde selv håbet jeg kunne støve noget ligende op. Sådan en tid på Tyren vidner helt sikkert om en super kondition og gode evner på en cykel!

Jeg vil lige sige til Martins forsvar at han ikke lignede en mand der havde kørt sig helt ud.

Jeg er nu tilgengæld rimelig sikker på, at det var tæt på en all out. Som konkurrence menneske og i direkte tv, tror jeg, at han vil give så meget som muligt. Men selvom vi lader tvivlen komme Martin til gode, og siger at han kørte ca. 95%, så er 4 minutter altså stadig helt vildt meget, og ikke bare noget han umiddelbart henter.

Hvor står vi så nu?

Jo jeg tror efterhånden, at jeg erkender, at jeg har været vidne til en fuldstændig overraskende og outstanding præstation, som burde give ekkoer ud i trænings- og specielt cykelkredse. DCU burde da lige kontakte hende.

Edited by sheriffen
Link to comment
Share on other sites

Hep, må hellere lige få opdateret lidt træning, så I ikke tror, at jeg er blevet en fysisk inaktiv lad stodder.

Den totale træningsvolumen siden Marmot er gået lidt ned. Dvs. jeg cykler nu lidt mindre, styrketræner og løber lidt mere, og svinger samtidig ketcheren på diverse grusbaner en anelse oftere. Jeg ligger nok på en 8-10 timers træning om ugen for tiden.

Jeg kan ikke rigtig huske, hvad jeg har lavet siden sidste opdatering, men i denne uge er der sket følgende:

Mandag 19/7: Hviledag, da jeg stadig var ramt af træthed efter voldsom, men yderst fornøjelig fødselsdagsfest hos Jens Pecs lørdag.

Tirsdag 20/7:

100 km solotur ud i det blå. Faktisk dejligt at køre uden rigtig at vide, hvor man skal hen. Målsætningen var egentlig bare, at den skulle have gas, og at turen skulle indeholde så mange bakker som muligt. Jeg kom vidt omkring, og i området omkring ganløse, stenløse, søsum var der masser af hidsige udfordringer. Turen inkluderede blandt halvanden omgang på Tyren og lidt af Challenge ruten, og blev gennemført med en gennemsnitsfart på 32,5 km/t. Benene var gode hele vejen, og kan godt mærke de generelt er lidt mere friske end i tiden op til Marmot, hvor der blev høvlet langt flere km af pr uge.

Om aftenen stod den på 45 min intens styrketræning, hvor sveden virkelig havlede af mig. Kom hele kroppen igennem med 3-4 sæt af 10-12 reps til hver muskelgruppe.

Onsdag 21/7:

Planen var egentlig, at jeg skulle have cyklet 160 km med mine 2 CC-mates, men de skulle lige svømme 3,8 km først og blev derfor 40 min forsinket. Jeg gad ikke vente, så tog endnu en solotur på 80 km. Var helt ristet efter 60 km, og lår og specielt lægge dirrede helt sindsygt i små kramper, da jeg kom hjem og de næste mange timer. I sidste ende var det faktisk meget heldigt, at jeg ikke kom med de 2 andre guter rundt, for de havde givet den maks gas og kørt med 37-38 km/t i snit.

Torsdag 22/7:

60 min spinning i morgenregnvejret kørt med moderat intensitet. Efterfølgende en times styrketræning, hvor intentionen idag var at løfte lidt tungere, så jeg langsomt kan indhente lidt af den tabte styrke. Byggede derfor progressivt op til nogle 5'ere i blandt andet db rows, bænk, military. Må endnu engang konstatere, at jeg sgu er blevet pænt slap i ovenstående øvelser og roder rundt med [email protected], [email protected], [email protected].

Og så vil jeg lige runde af med den fantastiske duel, som vi så mellem Alberto og Andy idag. To mænd på det yderste af deres ydeevne, som løbende prøvede hinanden af i en head to head :4thumbup: Det var sgu stort og helt vanvittigt, at de kørte de 18 km på 49 min :w00t:

Edited by sheriffen
Link to comment
Share on other sites

Du forsvandt?! :laugh:

Uha jeg var sgu næsten lige så hårdt ramt, som på vej op ad Alpe D'Huez. Du må tænke på, at jeg blot lige er startet med at bygge alkohol-formen op igen, hvorfor det er hårde løjer at være til fest med en mængde mennesker, der igennem forholdsvis lang tid har trænet i at fyre den af :superman: Ingen nævnt, ingen glemt.

Men absolut sjovt sålænge det varede.

Edited by sheriffen
Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over loggen og læste din beretning fra La Marmotte - virkelig inspirerende :smile: Flot kørt og (især) kæmpet! Inden havde jeg set TV2 Sports klip, hvor de følger 6 gutter til samme løb. Alt dette får pludselig ens lyst, til at deltage i et sådan arrangement, sparket i vejret. Tour de France har nok også en del at sige.

Kørte selv op ad Mont Ventoux sidste sommer, hvilket var en rigtig fed oplevelse, påtrods af jeg aldrig havde kørt racercykel før (lavede en lille beretning i min log dengang). Man får virkelig føling med hvilke strabadser tour-rytterne går igennem, påtrods af en enkelt bestigning af Mont Ventoux intet er i forhold til de 174 km du var igennem :smile:

Måske man skulle prøve La Marmotte en dag? Det bliver dog ikke før om nogle år.

Link to comment
Share on other sites

Forresten kørte Grage i dag op ad stigningen igen med 1:14.

Speedskatere er awesome, de har nemlig megastore lår.

Ja jeg så godt, at der lige blev føjet et nyt kapitel til Grage-historien, og at hun nu var blevet forfremmet til 19-nyhederne på TV2. 1.14 er absolut stadig en flot tid, men 10 min langsommere end første gang????? Hm alligevel forholdsvis meget.

Nå nu har jeg jo allerede en gang besluttet mig for at have tillid til første test, som hun lavede, så den må jeg hellere holde fast i.

Ja deres quads er meget voldsomme - de minder vel egentlig lidt om de eksemplarer, som du fremviste i din egen log. Lidt mere squat, så er den der!

Edited by sheriffen
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg så godt, at der lige blev føjet et nyt kapitel til Grage-historien, og at hun nu var blevet forfremmet til 19-nyhederne på TV2. 1.14 er absolut stadig en flot tid, men 10 min langsommere end første gang????? Hm alligevel forholdsvis meget.

Vand på min mølle :smile: Jeg tror ikke så meget på maskiner. Måske jeg er miljøskadet fra mit job :bigsmile: 10 min. synes jeg også lyder som ret meget.

Link to comment
Share on other sites

Vand på min mølle :smile: Jeg tror ikke så meget på maskiner. Måske jeg er miljøskadet fra mit job :bigsmile: 10 min. synes jeg også lyder som ret meget.

Synes det er åbenlyst at, der er noget galt med simuleringen. Lad hende cykle ved siden af ham triatleten op ad Tourmalet og se, hvem der kommer først.

Der må være noget med kropsvægt på en given stigning i forhold til hvor mange watt man yder, der ikke stemmer overens. Jeg har ikke selv set det, men kan forstå, at hun har store lår? Ligesom en sprinter... Ikke dem, der er hurtigst på Tourmalet normalt + hun er kvinde... Bliver der kompenseret for et eller andet i simulationen her? I alle fysiske sportsgrene er kvinder underlegne i forhold til mænd - det lyder simpelthen for urealistisk. Kvinder har jo en højere fedtprocent end mænd, men også en lavere kropsvægt. Kunne det tænkes, at simulatoren giver kvinder en fordel fordi de har lav kropsvægt? Fair nok, at hun så muligvis er et unikum og kan køre hurtigt ligeud, men op ad et bjerg...

Link to comment
Share on other sites

Synes det er åbenlyst at, der er noget galt med simuleringen. Lad hende cykle ved siden af ham triatleten op ad Tourmalet og se, hvem der kommer først.

Du får en masse med som jeg ikke havde tænkt på. Jeg fokuserede mere på kompleksiteten i at lave en ægte simulering. Altså programmeringen og opsætningen af maskinen. Det er nogen teknikere, der har lavet maskinen, højest sandsynligt i samarbejde med nogen cykelryttere. Dvs. cykelrytterne skal formidle alt ved cykling til en flok teknikere, der så skal omsætte den viden til mekanik og computer og få det til at spille sammen.

Der kan jo gå en milliard ting galt, eller i det mindste kan de ramme lidt ved siden af på en masse ting, der så har en stor effekt i den sidste ende.

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over loggen og læste din beretning fra La Marmotte - virkelig inspirerende :smile: Flot kørt og (især) kæmpet! Inden havde jeg set TV2 Sports klip, hvor de følger 6 gutter til samme løb. Alt dette får pludselig ens lyst, til at deltage i et sådan arrangement, sparket i vejret. Tour de France har nok også en del at sige.

Det er fan'me en fed dokumentar! Godt med humør.

Derudover:

Jeg tror nu godt man kan stole forholdsvist meget på de simulationscykler. Det er selvfølgelig ikke det samme som at køre op ad bjerget IRL, (hvad bl.a. Frank Høj pointerede sidste år/eller 2 år siden), men i forhold til andres tider er jeg overbevist om at det kan sammenlignes.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg så godt, at der lige blev føjet et nyt kapitel til Grage-historien, og at hun nu var blevet forfremmet til 19-nyhederne på TV2. 1.14 er absolut stadig en flot tid, men 10 min langsommere end første gang????? Hm alligevel forholdsvis meget.

Nå nu har jeg jo allerede en gang besluttet mig for at have tillid til første test, som hun lavede, så den må jeg hellere holde fast i.

Hun havde trænet hårdt samme morgen - idet hun ikke viste hun ville blive udfordret igen -sådet måske nok forklare de 10 min...

Tillykke med Murmeldyret i Frankrig - jeg har en mistanke om at jeg allerede har sagt tillykke i det virkelige liv - er det rigtigt?smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over loggen og læste din beretning fra La Marmotte - virkelig inspirerende :smile: Flot kørt og (især) kæmpet! Inden havde jeg set TV2 Sports klip, hvor de følger 6 gutter til samme løb. Alt dette får pludselig ens lyst, til at deltage i et sådan arrangement, sparket i vejret. Tour de France har nok også en del at sige.

Kørte selv op ad Mont Ventoux sidste sommer, hvilket var en rigtig fed oplevelse, påtrods af jeg aldrig havde kørt racercykel før (lavede en lille beretning i min log dengang). Man får virkelig føling med hvilke strabadser tour-rytterne går igennem, påtrods af en enkelt bestigning af Mont Ventoux intet er i forhold til de 174 km du var igennem :smile:

Måske man skulle prøve La Marmotte en dag? Det bliver dog ikke før om nogle år.

Jamen velkommen til loggen og tak for rosen :smile:

Som jeg har givet udtryk for tidligere kan jeg kun anbefale det løb, hvis man har bare lidt interesse/fascination af bjergkørsel, hvilket det jo lader til, at du har. Så jeg synes da, at du skal give det et skud engang.

Jeg læste lige din beretning fra Mont Ventoux, flot kørt, det er noget af et bjerg! Jeg var der selv sidste sommer, hvor jeg også cyklede op, og det var faktisk ved den lejlighed, at min kammerat og jeg fik ideen om La Marmotte.

Du har helt ret i, at man får bedre føling med, hvor sindsygt det er, det de professionelle cykelryttere laver nede i touren. Det eneste "ærgelige" ved cykelløb i tv, er nemlig, at man ikke rigtig kan fornemme, hvor vanvittigt stejlt 10-12% er.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er åbenlyst at, der er noget galt med simuleringen. Lad hende cykle ved siden af ham triatleten op ad Tourmalet og se, hvem der kommer først.

Der må være noget med kropsvægt på en given stigning i forhold til hvor mange watt man yder, der ikke stemmer overens. Jeg har ikke selv set det, men kan forstå, at hun har store lår? Ligesom en sprinter... Ikke dem, der er hurtigst på Tourmalet normalt + hun er kvinde... Bliver der kompenseret for et eller andet i simulationen her? I alle fysiske sportsgrene er kvinder underlegne i forhold til mænd - det lyder simpelthen for urealistisk. Kvinder har jo en højere fedtprocent end mænd, men også en lavere kropsvægt. Kunne det tænkes, at simulatoren giver kvinder en fordel fordi de har lav kropsvægt? Fair nok, at hun så muligvis er et unikum og kan køre hurtigt ligeud, men op ad et bjerg...

Ingen tvivl, det gør Martin Jensen, men som tidligere nævnt er simulator-cykel og "rigtig" bjergkørsel også to meget forskellige ting.

Du får en masse med som jeg ikke havde tænkt på. Jeg fokuserede mere på kompleksiteten i at lave en ægte simulering. Altså programmeringen og opsætningen af maskinen. Det er nogen teknikere, der har lavet maskinen, højest sandsynligt i samarbejde med nogen cykelryttere. Dvs. cykelrytterne skal formidle alt ved cykling til en flok teknikere, der så skal omsætte den viden til mekanik og computer og få det til at spille sammen.

Der kan jo gå en milliard ting galt, eller i det mindste kan de ramme lidt ved siden af på en masse ting, der så har en stor effekt i den sidste ende.

Jeg havde så sjovt nok tænkt på præcis mange af de ting/fejlkilder som Ulrik nævner i sit indlæg, men overhovedet ikke på den problemstillig, som du stiller op - interessant. Jeg ved jo, at du har forstand på den slags, men det har jeg overhovedet ikke, så det må jeg hellere lade være med at kommentere.

Det er fan'me en fed dokumentar! Godt med humør.

Derudover:

Jeg tror nu godt man kan stole forholdsvist meget på de simulationscykler. Det er selvfølgelig ikke det samme som at køre op ad bjerget IRL, (hvad bl.a. Frank Høj pointerede sidste år/eller 2 år siden), men i forhold til andres tider er jeg overbevist om at det kan sammenlignes.

Jeg havde set den dokumentar før, men det var helt vildt lang tid siden, og jeg havde nærmest glemt den. Nu så jeg den lige igen igår (mens den alligevel rimelig stenede tour etape kørte i baggrunden), og det var faktisk rigtig sjovt at se her på den anden side af min egen Marmot. Det havde dog været interessant, hvis kameraet også lige havde fanget dem i forbindelse med nogle af de store kriser, som visse af dem i hvertfald selv siger, at de var i undervejs. Iøvrigt imponerende kørt af alle 6, og specielt super flot af ham, der kommer ind i 7.50. Jeg ved, at han også er en rigtig dygtig triatlet.

God pointe med Frank Høj, den havde jeg helt glemt. Frank Høj kørte Ventoux sidste år i TV2-studiet, og havde kørt den selvsamme stigning ca. 1 måned tidligere IRL i forbindelse med et løb. Han fortalte, at han ca. havde været 20 min langsommere IRL, end den tid på lige omkring en time (hvis jeg husker nogenlunde rigtigt), som han satte på simulator-cyklen.

Hun havde trænet hårdt samme morgen - idet hun ikke viste hun ville blive udfordret igen -sådet måske nok forklare de 10 min...

Tillykke med Murmeldyret i Frankrig - jeg har en mistanke om at jeg allerede har sagt tillykke i det virkelige liv - er det rigtigt?smile.gif

Ok, den information om træning havde jeg ikke lige fået fat i. Synes du ikke stadig, at 10 min er forholdsvis meget?

Jo jo, den er god nok, det har du, men tak igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hvad sker der for resten her, fister?! :cool:

Tja bum bum, der sker som bekendt ikke så meget ved tastaturet, men træningen kører nu rigtig fint. En god blanding af styrke, løb, spin og landevejscykling. Ja jeg har gudhjælpende også klemt et enkelt svømmepas ind, da jeg stadig leger lidt med tanken om Copenhagen Challenge 2011. Puha sådan en gang crawl er hårdt, så hvis jeg beslutter mig for projektet er det ikke usandsynligt, at jeg lige prikker lidt til dig med henblik på lidt undervisning/gode fif.

Ellers har jeg besluttet mig for at køre Marmot igen i 2011, og alt tyder pt. på at vi tager en god flok afsted (6-7 personer), så det skal nok blive rigtig fedt. Derfor regner jeg også med at starte systematisk logbog op igen pr. 1/1, hvor træningen igen kommer ind i nogle fastere rammer.

Indtil da står den på lyst baseret træning ca. 6 dage om ugen, og med god plads til at fyre den af i weekenderne med god samvittighed.

Link to comment
Share on other sites

Tja bum bum, der sker som bekendt ikke så meget ved tastaturet, men træningen kører nu rigtig fint. En god blanding af styrke, løb, spin og landevejscykling. Ja jeg har gudhjælpende også klemt et enkelt svømmepas ind, da jeg stadig leger lidt med tanken om Copenhagen Challenge 2011. Puha sådan en gang crawl er hårdt, så hvis jeg beslutter mig for projektet er det ikke usandsynligt, at jeg lige prikker lidt til dig med henblik på lidt undervisning/gode fif.

Herligt. Jeg skal snart i gang med svømningen igen. Gerne en gang om ugen. Nu hvor wakeboard er stoppet burde der være tid til det. Så vi burde godt kunne finde ud af noget!

Ellers har jeg besluttet mig for at køre Marmot igen i 2011, og alt tyder pt. på at vi tager en god flok afsted (6-7 personer), så det skal nok blive rigtig fedt. Derfor regner jeg også med at starte systematisk logbog op igen pr. 1/1, hvor træningen igen kommer ind i nogle fastere rammer.

Det lyder som en fed tur! Der er godt nok lang tid til, men håber du laver samme logning op til og "under" løbet!

Indtil da står den på lyst baseret træning ca. 6 dage om ugen, og med god plads til at fyre den af i weekenderne med god samvittighed.

Lyder fornuftigt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share