Sign in to follow this  
Famle

Kan jeg nå at blive sommerklar? :)

Recommended Posts

Hej folk fra Motion-Online! :)

Nu er vinteren endelig væk og sommeren nærmere sig og jeg vil gerne være sommerklar - Badebukser lader jo ikke meget til fantasien, så jeg vil gerne se lidt bedre ud.

Og vil gerne vide om jeg overhovedet kan nå at tabe mig 10-15 kilo inden den 30 juni hvor jeg har sommerferie?

Jeg tager gerne alle metoder i brug, jeg vil virkelig forsøge at finde min viljestykrke frem! :)

- Ha' en god dag! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej folk fra Motion-Online! :)

Nu er vinteren endelig væk og sommeren nærmere sig og jeg vil gerne være sommerklar - Badebukser lader jo ikke meget til fantasien, så jeg vil gerne se lidt bedre ud.

Og vil gerne vide om jeg overhovedet kan nå at tabe mig 10-15 kilo inden den 30 juni hvor jeg har sommerferie?

Jeg tager gerne alle metoder i brug, jeg vil virkelig forsøge at finde min viljestykrke frem! :)

- Ha' en god dag! :)

Det går galt på mange punkter for dig og ovenstående er bare en af dem. Det lyder som om du er villig til at gå på suppekur mm.

Desuden snakker du kun om vægttab som om det positivt i sig selv. Du bliver nødt til at ændre dit syn på tingene. Det er ikke vægttab du er interesseret i, det er fedttab. Du kan sagtens tabe de første 3-4 kg på under en uge men du vil stadig være lige fed om man så måp sige

10-15 kg fedttab med din tidshorisont er urealistisk, 10-15kg hvor du er ligelgad med hvor vægttabet kommer fra er nok rimelig realistisk, du bliver bare ikke kønnere af det

Du har en hel del ting du skal have læst op på hvis du gerne vil have et sundt og varigt FEDTTAB :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du skal bare bruge dette produkt:

2.jpg

PS. 15kg på 3 måneder er muligt, men IKKE hvis du ikke har sat dig ind i tingene. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kan formodentlig godt nå at tabe dig omkring 10-12 kilo inden udgangen af juni. Hvis du ønsker et vægttab, der holder ud over din sommerferie, så skal du ændre din kost - både sammensætning og mængde. Undlad alle vidunderkurene, der ofte kan give et hurtigt vægttab, men yderst sjældent (aldrig?) giver et varigt vægttab...

Hvordan ser din kost (sammensætning og mængde) ud i dag?

Som TLunau er inde på, så "redder" et vægttab på 10 eller 15 kilo ikke dit udseende på stranden - du skal også gøre noget for at stramme dine muskler op. Derfor vil det være en god ide at supplere din kostomlægning med regelmæssig motion. En kombination af konditionstræning og styrketræning er effektiv.

Edited by KåreS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså - I har fuldstændigt ret, jeg ved ikke så meget om hvordan og hvorledes. Men jeg skal nok læse på det.

Der er selvfølgelig den "måde" hvor der er størst synlig forandring, jeg vil jo gerne se bedre ud om sommeren.

- Jeg spiser normalt sundt mad, jeg spiser måske lidt for meget af det, men jeg skal somsagt nok gøre alt for at ændre på det, hvis bare I kan hjælpe mig til et spark i røven :-)

Ha' en forsat god mandag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan jeg hitte pointen :)..

Men er det folk skriver onvenover at der ikke vil ske en synligt forandring ved vægttab, men med fedttab? - hvordan forbrænder jeg mest muligt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan jeg hitte pointen :)..

Men er det folk skriver onvenover at der ikke vil ske en synligt forandring ved vægttab, men med fedttab? - hvordan forbrænder jeg mest muligt?

Pointen er, at du ikke taber dig ved at snakke om at tabe dig.

Du taber dig ved at indtage mindre end du forbruger. Så kan du selv bestemme om du regulerer fødeindtaget eller motionsniveauet; en blanding er bedst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pointen er, at du ikke taber dig ved at snakke om at tabe dig.

Du taber dig ved at indtage mindre end du forbruger. Så kan du selv bestemme om du regulerer fødeindtaget eller motionsniveauet; en blanding er bedst.

Enig.

Det er fuldstændig lige meget om vi synes det er realistisk at du taber 15 kilo, for hvis du kun taber 8 er du under alle omstændigheder bedre stillet end nu. Spis mindre, dyrk mere motion... det kan selv en 3-årig forstå. Problemet opstår når folk skal væk fra skærmen og faktisk bestille noget, så i praksis burde rådet være: slip tasterne, let røven, hæng i til du er tilfreds med resultatet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej folk fra Motion-Online! :)

Nu er vinteren endelig væk og sommeren nærmere sig og jeg vil gerne være sommerklar - Badebukser lader jo ikke meget til fantasien, så jeg vil gerne se lidt bedre ud.

Og vil gerne vide om jeg overhovedet kan nå at tabe mig 10-15 kilo inden den 30 juni hvor jeg har sommerferie?

Jeg tager gerne alle metoder i brug, jeg vil virkelig forsøge at finde min viljestykrke frem! :)

- Ha' en god dag! :)

Hej Famle

Alt kan lade sig gøre. Tilgengæld ender det sandsynligvis ligesom for 90 ud af 100 personer som opnår et hurtigt vægttab...man tager på igen efter kort tid.

For at du skal smide 10-15 kg fedt, så skal du inden din deadline have haft et underskud på 90.000-140.000 kalorier. (der er ca. 9000 kalorier pr. kg fedt.). Nu kan du sådan set bare dividere det tal med det antal dage du har sat dig for. lad os bare sige 100 dage. dvs. du skal have skabt dig et kalorieunderskud på 900-1400 kalorier pr. dag i gennemsnit.

Læser man forskellige lødige kilder for vægttab igennem, så bør man ikke indtage færre end 1200 kalorier i en begrænset periode. Alene det at du lever giver et forbrug på et sted mellem 1700-1900 kalorier. Lægger du motion oveni, så øges dit kalorieforbrug også.

sagen er bare den, at disse tal rent regnemæssigt passer. men når man ser på de fleste mennesker dagligdag, så kan du godt skyde en hvid pind efter dem, medmindre du lukker dig ind i en osteklokke af slankemad og masser af motion......den dag du træder ud af osteklokken igen vil der - med overvejende sandsynlighed - ske det,at du går madamok og fucker motionen...og vupti, så har du taget det hele på igen.

Mit tip: Start med at acceptere som du ser ud nu.

Dernæst ændre den ting dine overvægtsfremmende vaner som er nemmest at ændre for dig, som samtidig har den største fysiologiske effekt (sandsynligvis en madvane...det er nemmest at skabe kalorieunderskud ved ændringer af kosten...motion kan du bruge til at udbygge kalorieunderskudet, hvis du vil...men selve underskuddet skabes via kostændring).

Giv dig tid! Tænk ikke i dage, uger....snarere i måneder og år. Det fedeste vil vel være, at du bliver overvægten kvit den ene gang? Eller hvad?

med venlig hilsen

Carsten Riis

www.de3faktorer.dk (Hjerne, hjerte, indkøbskurv...vejen til varigt vægttab)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der er 7000 kcal i et kilo kropsfedt ikke 9000.

Træn hver dag og drop kulhydraterne, så spis fedtfattigt kød og grøntsager. Drop indtag af kalorieholdige drikke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg lader Henry Ford besvare dette indlæg:

If you think you can - you can!

If you think you can't - you can't!

Så svaret er helt op til dig og dine overbevisninger ;-)

Hvis du sigter højt, så når du højere end hvis du sigter lavt.

- Hvis du siger "nej det kan ikke lade sig gøre", så taber du måske kun et par kilo (i værste fald 0!)

- Hvis du siger "hvis jeg giver den gas, starter NU og får AL den eksperthjælp og støtte jeg har brug for, så kan jeg SAGTENS!", så kan det være du ligger på stranden 15 kg lettere (i værste fald, smider du måske "kun" 10!)

...Uanset hvad, bestemmer dit udgangspunkt også hvor langt du når.

GO FOR IT!

Edited by Lana Bos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this