Vil gerne tabe mig og spise sundere.


TheHandThatFeeds
 Share

Recommended Posts

Bare det at du har lagt planer for hvordan det hele skal gøres og at du har et samarbejde med din mor er et godt skridt i den rigtige retning.

Har ikke så meget tid så det bliver kun til en enkelt kommentar eller to:

Og så når jeg er kommet I noget bedre form efter sommerferien vil jeg gerne starte til enten boksning eller escrima
Hvis du har lysten til det nu så kom igang nu! Der vil sikkert være super kvalificerede folk begge steder og det er en god og underholdende måde at træne på. Har selv prøvet escrima et par gange og det er fedt!! Nå ja, og så sørgede vores træner for at de sidste 20-30 min var hard core træning hvor pulsen kom op, musklerne blev brugt og der blev forbrændt nogen kcal. Også det at der er andre som forventer at du møder op kan gøre en forskel når dagen har været hård og sofaen kalder.
Men tænkte på at gå med oppakning (Rygsæk med vanflasker eller mursten i) da det vil gavne min udholdenhed I hæren

Og hvis du overvejer dette så sørg for at have en rygsæk på som sidder ordentligt. Desuden er hverken vandflasker eller mursten er det mest behagelige at have stikkende ind i ryggen. Har du ikke andre ting at stoppe i tasken så sørg for at fore den med et par håndklæder - så gnaver skidtet mindre, vægtfordelingene kan blive lidt bedre i kraft af at alt ikke ender i bunden af tasken og det hele hopper mindre når du går. :wink:

Held og lykke med projektet - vi gælder os til at se din fremgang

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for dit svar :)Jeg tænkte også på at starte til sport med det samme men tænkte jeg hellere vil vente siden at I et motions-center eller på en løbetur så handler det kun om mig men vis jeg skal gå til noget sammen med andre så kræver det at jeg følger deres tempo og ikke så godt "lige kan tage en pause", vil helst ikke se alt for forpustet ud når jeg laver noget sammen med en del andre som jeg vil komme til at se igen etc, og så er jeg jo heller ikke super glad for at "vise min krop frem" som den er lige nu.

Kunne ikke lade være med lige at knytte en kommentar til det sidste. Jeg synes ligesom den anden trådstarter at det vil være super godt at starte på et hold uanset hvad næsten. Alene det at kunne snakke med andre om sine oplevelser i forbindelse med motion tror jeg er utrolig vigtigt for motivationen. Du kan selvfølgelig dele dine oplevelser med din mor, men det vil trods alt også være rart at kunne gøre dette med jævnaldrende. Det var nu mest til det sidste. Det er min oplevelse at i langt de fleste klubber/hold er der stor forståelse for at du ikke kommer og er "superman" fra starten. Hvis du var det, var der jo ingen grund til at træne. Det er en generel tendens i vores samfund at vi tror man skal være god til noget inden man overhovedet er startet. Det er der sgu ingen der er! Så tag mod til dig og begynd med det samme:)

Derudover tror jeg også vi generelt tror folk er meget mere fokuseret på vores krop end de egentlig er. Du føler måske at alle kigger på hvor stor du er, men min påstand er at folk er rimelig ligeglade i den sammenhæng. Der vil måske være enkelte der tænker at det er sgu sejt han gør noget ved det, men det er jo kun godt:) Hvis det fx er badesituationen efter træning du tænker på, så er min påstand generelt at folk er rimelig ligeglade. Hvis der skulle være en enkelt idiot der kigger skævt, ja så må det jo være sådan, det skal ikke afholde dig fra at komme i gang hvis du har lyst!

Håber en lille peptalk kunne hjælpe lidt:)

/fcqv1st

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share