EM i vægtløftning 2010


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

Gad viiiiiide hvem der vinder 105?

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Edit: Ok, jeg har sat'me brug for et kursus i moderne internetbrug. For H#%&/%¤%&de da, hvordan embedder man en /&%¤#"¤%& youtube video?????

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Gad viiiiiide hvem der vinder 105?

...

Edit: Ok, jeg har sat'me brug for et kursus i moderne internetbrug. For H#%&/%¤%&de da, hvordan embedder man en /&%¤#"¤%& youtube video?????

Du kopiere det rå youtube-link og indsætter i media-tag'et.

Linket:

Har du taget den kode youtube selv foreslår man embedder?

Den slags er sjovt nok ikke tilladt på boardet, da det er lidt en sikkerhedsrisiko at tillade hvad-som-helst at blive puttet ind på siden.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg er også sikker på at Aramnau vinder, men det er KUN, og jeg understreger, KUN fordi at kongen, løfternes løfter, manden de kaldte mand, alle menneskers forbillede, Marcin Dolega ikke stiller op.

...Han venter til VM, hvor han smadrer alle OG kvalificerer sig til OL2012!

Hehe, tror nu nok jeg ville sætte mine dollars på hviderusseren. Der er vist trukket 210 i træning...

Maxpower: Tak for hjælpen. Fatter det stadig ikke, idet jeg ikke ved hvad et råt link eller et media'tag er.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tror nu nok jeg ville sætte mine dollars på hviderusseren. Der er vist trukket 210 i træning...

Maxpower: Tak for hjælpen. Fatter det stadig ikke, idet jeg ikke ved hvad et råt link eller et media'tag er.

Rå link: linket der står i din browser når du ser den pågældende video

Media-tag: Se mambomads' indlæg eller brug knappen med de tre billeder i formateringsbjælken lige over selve tekstboksen du skriver indlæg i.

Og undskyld kodesproget, måtte lige trimme mit indlæg i første omgang, da det link jeg hev ud fra dit indlæg også fuckede lidt med mig inden jeg fik styr på sagerne. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tror nu nok jeg ville sætte mine dollars på hviderusseren. Der er vist trukket 210 i træning...

Hvad man har taget til træning er jo ligegyldigt, f.eks har Alexander Kurlovich taget 230kg i træk til træning! Jeg tror på at Marcin kan tryne Aramnau, bare se f.eks hvordan Chigishev fik ram på Steiner uden problemer, Steiner som altså vant OL2008.

Link to comment
Share on other sites

Hvad man har taget til træning er jo ligegyldigt, f.eks har Alexander Kurlovich taget 230kg i træk til træning! Jeg tror på at Marcin kan tryne Aramnau, bare se f.eks hvordan Chigishev fik ram på Steiner uden problemer, Steiner som altså vant OL2008.

At dømme efter forholdet mellem træningsløft og konkurrenceløft er Aramnau stærkere, men du har ret, det er ikke til at vide sig sikker på, før sidste stød er taget.

Hvad var Dolegas sidste internationale tokamp på? Aramnaus var 193/236 til ol'08, mener jeg. Så blev han suspenderet af sit eget forbund for spritkørsel i et par år.

Personligt kan jeg se Aramnau gå superheawy og sætte verdensrekorder. Så kan Dolega klare 105 :tongue:

Kurlovich 230 træk i træning! For uglen i hulen da, hvor har du læst/set det? Krastevs bedste var vist 222.5 ifølge weighlifting encyclopedia? Tror på det, men det er bare svært at få hovedet rundt om et træk på 230...

Mambo og Mads - tak, jeg prøver at rode videre med det.

Link to comment
Share on other sites

At dømme efter forholdet mellem træningsløft og konkurrenceløft er Aramnau stærkere, men du har ret, det er ikke til at vide sig sikker på, før sidste stød er taget.

Hvad var Dolegas sidste internationale tokamp på? Aramnaus var 193/236 til ol'08, mener jeg. Så blev han suspenderet af sit eget forbund for spritkørsel i et par år.

Personligt kan jeg se Aramnau gå superheawy og sætte verdensrekorder. Så kan Dolega klare 105 tongue.gif

Kurlovich 230 træk i træning! For uglen i hulen da, hvor har du læst/set det? Krastevs bedste var vist 222.5 ifølge weighlifting encyclopedia? Tror på det, men det er bare svært at få hovedet rundt om et træk på 230...

Mambo og Mads - tak, jeg prøver at rode videre med det.

Tror også Aramnau kunne blive farlig i +105!

Kender nogen der kender nogen, der kender Kurlovich, får en masse røverhistorier, hvilket minder mig om:

Ifølge en kilde, lavede Oleg Perepetchenov 175/220 i 77kg klassen til et russisk stævne for cirka halvanden måned siden!

Link to comment
Share on other sites

Tror også Aramnau kunne blive farlig i +105!

Kender nogen der kender nogen, der kender Kurlovich, får en masse røverhistorier, hvilket minder mig om:

Ifølge en kilde, lavede Oleg Perepetchenov 175/220 i 77kg klassen til et russisk stævne for cirka halvanden måned siden!

Har set videoen på youtube med Perepetchenovs 220. Han gjorde det efter Beijing. Efter sigende for at vise kineserne, hvordan det havde set ud, hvis han havde haft mulighed for at træne op til OL under samme vilkår som dem - læs under politiets beskyttelse i forhold til at lade doping officials komme til atleterne under dække af at være et security measure. Bare en teori jeg er faldet over på fortified-iron. 2fucking20 i 77 :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Har set videoen på youtube med Perepetchenovs 220. Han gjorde det efter Beijing. Efter sigende for at vise kineserne, hvordan det havde set ud, hvis han havde haft mulighed for at træne op til OL under samme vilkår som dem - læs under politiets beskyttelse i forhold til at lade doping officials komme til atleterne under dække af at være et security measure. Bare en teori jeg er faldet over på fortified-iron. 2fucking20 i 77 crazy.gif

Har hverken set, eller hørt noget om at han har lavet 220 umiddelbart efter OL.

De 175/220 han efter sigende skulle have lavet, med en vægt under 77kg, var til et russisk stævne her i år.

Der er også video på youtube hvor han trækker 175kg, dog nok med en noget højere vægt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share