Hvilket Rulleskøjter skal jeg købe?


Seberg
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Overvejer at købe nogle nye rulleskøjter til sommer sæsonen, men har intet forstand på hvad jeg skal købe.

Jeg løber meget til dagligt og skal løbe marathon til sommer, men kunne være rart med lidt afveksling en gang i mellem.

Skal gerne være noget letvægt, som jeg kan bruge lidt som løbesko til at koordinere interval træning og til lange ture.

Ved ikke om der laves specielle rulleskøjter?

Har nogle gamle rampe / skater rulleskøjter liggende fra de unge dage, og dem kommer jeg ikke så langt på rundt omkring på landevejene :)

Håber i kan give mig nogle gode råd.

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Prøv at kigge forbi skatepro.dk

Der står nogle udmærkede råd om køb af rulleskøjter. Desuden har de rimelige priser.

Jeg kører selv på K2, som jeg synes laver de fedeste rulleskøjter. Men det er jo ikke ensbetydende med at du mener det samme.

Dermed også sagt at du skal prøve nogle forskellige mærker og modeller før du beslutter dig.

Link to comment
Share on other sites

Prøv at kigge forbi skatepro.dk

Der står nogle udmærkede råd om køb af rulleskøjter. Desuden har de rimelige priser.

Jeg kører selv på K2, som jeg synes laver de fedeste rulleskøjter. Men det er jo ikke ensbetydende med at du mener det samme.

Dermed også sagt at du skal prøve nogle forskellige mærker og modeller før du beslutter dig.

prøver at læse lidt om hvad de skriver.. udseende har ikke så meget at sige for mig. bare de er funktionelle og lette så man triller derud af ..

Link to comment
Share on other sites

prøver at læse lidt om hvad de skriver.. udseende har ikke så meget at sige for mig. bare de er funktionelle og lette så man triller derud af ..

Ingen andre der har nogen gode råd og ting man generelt skal være opmærksom på ved køb af rulleskøjter?

Link to comment
Share on other sites

Ingen andre der har nogen gode råd og ting man generelt skal være opmærksom på ved køb af rulleskøjter?

Jeg er også glad for mine K2, men tror ikke rigtig jeg kan bidrage med så meget andet. Det er selvfølgelig vigtigt, at den sidder godt på foden, men det kræver jo at du tager ud og prøver nogle forskellige modeller.

Ved ikke om det stadig bliver benyttet som salgsfinte, men den skinne som hjulene sidder i findes både i plast og metal (kan ikke huske hvilket). Metal er dyrere men også mere holdbart. Hvis du kun skal bruge dine rulleskøjter til at køre ture på, så er plast rigeligt fint, hvis du skal køre tricks, skal du vælge metal.

Jeg har ikke lige kigget på linket, så det kan være jeg gentager noget, der allerede står der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share