Hjælp til kostplan


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

En jeg kender skal have sig en kostplan til det træningsprogram jeg har strikket til ham... - men jeg kan ikke lave det... Jeg fik ham til at give nogle oplysninger om sig selv...

Højde: 170 cm

Vægt: 54 kg

BF%: Ca. 14,6

Jeg kopierer lige hvad han skrev om sin kost nu:

"Mogenmaden består ikke andet end en potion et-eller-andet. Frokosten består af en eller to blødkogte æg, et eller to skiver rugbrød og et glas mælk.

Eftermiddagen får jeg tit te med franskbrød (to skiver) med ost og pålægschokolade. Jeg går og småhaåser ind imellem lidt slik....

en typisk aftensmad er nok frikadeller! Spiser to frikadeller og 3-4 kartofler med sovs og rødkål.

Om natten går jeg mange gange op og tager en position af det morgenmad, en frikadelle og youghurt.."

Han vil gerne have noget "let bulk" altså hvor han får protein nok til at kunne vokse meget, men uden alt for meget fedt ved...

Træningen er udelukkende kropsvægt...

Håber nogen vil hjælpe... :)

Link to comment
Share on other sites

Dengang jeg trænede for at tage på, kunne en dag godt se sådan her ud for mig:

Morgenmad: 1 stor skål havregryn med mælk + en proteindrik + vitaminer/mineraler.

Formiddag: 2 tunsandwhich + 1 WG drik

Middag: ½ liter mælk + 4 stykker rugbrød

Eftermiddag: 2 tunsandwhich + 1 WG drik

Aftensmad: Eks. spagetti og kødsovs

Inden sengetid: 1 protein drik

De dage jeg trænede drak jeg en protein drik + 3 bananer efter træning. Plus jeg åd tit pizza og burgere sammen med gutterne, når muligheden bød sig. Der skal kalorier og protein til maskineriet, hvis du vil være større.

Jeg vil anbefale ham 6 daglige måltider, hvor han som min. får 30 gram protein ved hvert måltid. Morgenmad, frokost og aftensmad skal være de største. De andre skal primært være protein holdige. Lidt pizza og burgere engang imellem hjælper bare med til at skabe et kalorieoverskud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share