Problemer med løb.


Holm84
 Share

Recommended Posts

Sådan ca. midt på yder siden af foden får jeg nogen som minder om krampe når jeg løber... det skal siges jeg ikke er for god i form men direkte at få krampe efter 50m-100m burde ikke være tilfældet :)

Min løbe sko er købt udfra en løbe test jeg fik ved forhandleren.

Nogen der har prøvet noget lignende eller har hørt om det, evt. har en løsning på problemet? :)

Steffen

Link to comment
Share on other sites

Tag dine sko med hen til løbebutikken og fortæl dem dit problem ! kan være en forkert sko!..

Evt. kan du prøve med forskellige løbe strømper - De kan virkelig gøre en forskel.

Af personlig erfaring:

Tennis strømper: Efter 3-5 km får jeg en stikken i foden og det gør møg ondt!

Tynde løbestrømper: Kan løbe 10 km herefter får jeg vabler under foden som nærmest føler at jeg har sprækker i foden!

Falke løbe strømer: Kan løbe en halv marathon uden at have mindste problem! Selvf kan jeg mærke kilometerne.

- Det er vigtigt at have strømper uden sygninger! Tennis strømper er NO-GO ! .. Strømper der nærmest har forstærkninger på under siden af strømpen ala "falke" er perfekte at løbe i!

Held og lykke ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som det samme jeg var udefor med min ene fod da jeg begyndte at løbetræne.

Det viste sig, efter besøg hos en fys, at jeg har nedfalden forfod, jeg troede ikke at smerterne kom derfra men det viste sig at han havde ret. Prøv at trykke din tommelfinger hårdt op i det midterste af din forfod mens du med den anden hånd trykker siderne af din fod ned, dette gøres mens der er smerter. Forsvinder smerterne? så skal du nok have indlæg til din forfod.

OBS. er ikke ekspert, taler kun om hvad jeg selv har været udefor, der er nok mange herinde der ved meget mere om emnet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share