MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Så var det vist på tide jeg fik startet en log! :)

Mig selv:

Alder - 22 år

Vægt - 82kg (dengang :) )

Højde - 1.82m

Jeg studerer på DTU i lyngby, hvor de har et udmærket træningscenter til 400kr pr. halvår. Det er svært at sige nej til :bigsmile:

De har 2 bænkpres-stativer, skrå bænk, squat, frit stativ (til f.eks. dødløft, BOBR, miltary), håndvægte op til 60kg, dip-stativ, pullup-stang osv, en hulens masse maskiner - og selvfølgelig det famøse skidt-stativ.

Mine mål:

Målet med træningen er kort og godt at få en veltrænet, muskuløs krop.

I mit studie sidder jeg meget foran computeren :stupidpc:, så jeg bliver nødt til at lave noget motion for at holde gang i kroppen. :pumpin:

Mine kropsmål pr. 11-01-2003 (alle i cm):

overarm, afslappet strakt - 31

overarm, spændt - 35

lår - 60 (hver!!!)

bryst - 100

skulder - 120

underarm, afslappet - 30

underarm, spændt - 31

talje - 79

Og der skulle meget snart komme billeder :lol:

Min træningserfaring:

Da jeg startede med at træne i januar 2002 synes jeg selv jeg var ret spinkel - pånær lårene :blink:, de har altid være ret massive måske fordi jeg har cyklet til skole "næsten" hver dag siden 3. klasse.

Jeg forsøgte at sætte mig nogenlunde ind i tingene og læste en del på www.bodybuilder.dk - mest om hvilke øvelser der var gode.

På det tidspunkt havde jeg ikke lyst til at træne mange dage om ugen, så jeg kørte et "klassisk" spilt-program med bryst-triceps-skulder den ene dag og ryg-biceps-mave den anden. Stort set ingen bentræning :retard:

Jeg kørte med 8-12

På trods af det "knap-så-optimale" program havde jeg alligevel pæn fremgang (alt er relativt) - både på udseende og styrke.

Et par eksempler:

Bænkpres: fra 40/10 til 70/8

Pulldown: fra 35/10 til 70/10

Dip: fra ca 6 med kropsvægt til 21 med kropsvægt