Hva har I gang i...


allerup
 Share

Hvilken form for konditionstræning dyrker I mest?  

116 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ved ikke hvorfor, men jeg kan bedst lide at løbe i forhold til at styrketræne, men resultaterne man kan opnå med styrketræning er yderst gode, og dem vil jeg også gerne opnå. Jeg gad godt man fik store muskler og tabte sig af at løbe. ;)

Men jeg har da sat i løber :)

Og rigtig nok...der er lige lovlig mange styrkeguruer herinde. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

-> Allerup, har aldrig/sjældent hørt om folk der fik andet end fingerforstuvninger og måske en enkelt flænge. Kender en enkelt, der har flækket en knogle i mellemhånden. Selv er jeg sluppet med et par let forstuvede fingre og et par nakkehold gennem årene (sparer ellers ikke mig selv).

Vandet tager langt de fleste stød, så skadefrekvensen i UV-rugby er langt mindre end "tørre" boldspil (håndbold, fodbold etc.). De store, svært behandlelige ledbåndsskader har vi faktisk ingen af :)

Link to comment
Share on other sites

......og skal til igang med undervandsrugby :angelgrin:

Undervandsrugby........ det lyder sq voldsomt! Er det en officiel sport eller sådan lidt a'la øldrikning kombineret med dværgkast?

Findes der et regelsæt tilgængeligt på nettet?

*hopper i badekaret og laver en undervands bodyslam på en gul gummiand*

Link to comment
Share on other sites

skal til igang med undervandsrugby :angelgrin:

Det er nok den sjoveste vandsport jeg endnu har prøvet... Desværre er skadefaktoren lidt stor.. Fik næsten revet en arm af af en gut med Matildekakaooverskæg...

Har også spillet UV-rugby for år tilbage. Der var sjovt - og hårdt.

Lige i tiden er det bodybuilding 3 gange om ugen, så dykkerklubben er valgt fra.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

-> Henning: Det er rigtigt ;) (vi har haft det oppe og vende før, kan jeg huske)...

AF > Ja, det er rigtigt, det var vist endda i en tråd med næsten samme emne.

For mit vedkommende, var uv-rugby før jeg startede bodybuilding, eller lige i starten,

men nu fylder træningen, (computeren) og andre ting så meget, at der ikke er tid til det mere.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share