Vægttab.


Aggy
 Share

Recommended Posts

Hvad mener du med at maksimere sit vægttab? At tabe 10 kg på 1 dag - Nej

En sund kost er vejen frem, og ved siden af kan man så træne samtidigt.

For at tabe dig skal du ligge i "kalorie-underskud". Ergo skal du finde ud af flg:

1. Hvad er dit ligevægtindtag?

2. Hvor mange kalorier indtager du dagligt?

Efter dette kan du komme med et eksempel af hvad du spiser dagligt herinde og vi vil kunne hjælpe dig meget bedre :4mewantfood:

Du må specificere hvad du mener med "andre metoder" ? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

18 år

97 kg

183 cm

Hej, Jeg ved at kost og træning er det mest vigtige når man prøver at tabe sig, Men er der nogle andre metoder for at maksimere vægttab?

Tålmodighed er en dyd og hastværk er lastværk... De ordsprog passer utrolig godt når det kommer til vægttab ;-)

Der er ingen smutveje, som ikke får konsekvenser på den ene eller anden måde...

Link to comment
Share on other sites

juliemalou er nok en af dem som er kommet med bedst råd jeg har set herinde på motion online

og stenet denne side længe

jo man kan tabe nogle hurtige kg men det er ikke sundt for kroppen og man tager det hurtigt på igen

det er ligesom alle de der forbandede 3 dags kure og hvad de hedder

jeg trænet kampsport så ved da hvordan du kan tabe hurtige kg men jeg tager dem normalt på igen inden for et døgn

valgte ikke at komme med de metoder jeg bruger da der så er nogle dumme teenager (som mig selv :P) der vil tænke at det er sådan de taber sig ned i deres kjole eller lignende (ikke meningen dette skulle være hendvendt kun til piger)

så kostvaner, træning og tid er svaret

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share