Ny løbe-trend: barfodsløb


Morten Z
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg er vild med at gå med bare fødder...

Jeg smider sko og strømper når jeg er hjemme - hver dag året rundt. Og så tit det er muligt når jeg ikke er hjemme....

Jeg løber en del ( har dog lige haft en knæskade og skal snart igang med genoptræning) og jeg ville super gerne løbe med bare fødder....

MEN jeg har problemer med vabler.... jeg løber på løbebånd - så kan jeg være hjemme hos ungerne imens.... men båndet bliver varmt og jeg får derfor vabler...

Er der et (par) gode råd til vordan man undgår det? Jeg har overvejet at købe et par gammeldags gymnastiksko ....

Håber på et rigtig godt svar :4thumbup:

ezmaralda

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vild med at gå med bare fødder...

Jeg smider sko og strømper når jeg er hjemme - hver dag året rundt. Og så tit det er muligt når jeg ikke er hjemme....

Jeg løber en del ( har dog lige haft en knæskade og skal snart igang med genoptræning) og jeg ville super gerne løbe med bare fødder....

MEN jeg har problemer med vabler.... jeg løber på løbebånd - så kan jeg være hjemme hos ungerne imens.... men båndet bliver varmt og jeg får derfor vabler...

Er der et (par) gode råd til vordan man undgår det? Jeg har overvejet at købe et par gammeldags gymnastiksko ....Håber på et rigtig godt svar :4thumbup:

ezmaralda

FiveFingers, er vejen for dig. :cool:

Link to comment
Share on other sites

 Share