Købes: Kettlebells 16-20-24-28-32kg


Cucumber
 Share

Recommended Posts

Er blevet varm på idéen om svedige havetræninger med kettlebells, så hvis der er nogle som ikke får brugt deres kettlebells mellem 16 og 32kg, er jeg en MEGET interesseret køber! :)

Mvh. Kasper

Jeg har 2x 16 kg og 1x 24 kg, som jeg gerne vil af med. De befinder sig i Aalborg. KBsene er af mærket CoC.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 2x 16 kg og 1x 24 kg, som jeg gerne vil af med. De befinder sig i Aalborg. KBsene er af mærket CoC.

Hej Lundique! Jeg ved der er forskel på kvaliteten af forskellige producenter... Hvad var købsprisen? Kender ikke lige mærket - er håndtagene gode?

Uf, Aalborg er sgu et stykke væk fra Odense... Men det kan godt være vi kan finde ud af noget :) Hvad skal du have for en 16kg og en 24 kg i alt?

Edited by Cucumber
Link to comment
Share on other sites

Hov, jeg skrev forkert :sneaky2:

900 kr for 24 kg + 16 kg

For 2x 16 kg og 1x 24 kg vil jeg gå med til 1200 kr.

Var nyprisen for alle 3 ikke 1100-1200 kr? Har fundet 2x16 og 1x24 kg af mærket coc til 155-160€ på en tysk side, men du købte måske i DK?

Under alle omstændigheder skal jeg lige finde ud af hvad det koster at få fragtet dem til Odense inden jeg kan tage stilling til det tilbud... Jeg tror umiddelbart at det er for dyrt til at det er en gunstig handel for mig, men jeg vender lige tilbage.

Edited by Cucumber
Link to comment
Share on other sites

Hey agurk der er ikke nogen der vil købe min kettlebell på 48kg til 700kr syntes du skal købe den. det er en god kettlebell at starte op med helt bestemt :tongue:

Hehe... Det lyder ellers som et godt tilbud, men jeg har på fornemmelsen at mit øvelsesrepertoire vil blive indskrænket til squat- og dødløftvarianter! Du har ikke mulighed for at dele den i to 24'ere? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Flere brugte kettlebells til salg ? Kom med en ordentlig pris på jeres brugte kettlebells over 20KG..

Derudover til jer der ikke vil sælge dem.. Hvad er jeres erfaring med dem? Føler i det giver en go' træning at smide rundt med dem? Eller er det bare noget pjat, der lyder sejt fordi man kan sige noget med nogle russere i samme sætning?

CLUBBELL ? Nogen erfaring ? Tænker på at lave min egen i ren VVS stil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share