Ondt i knæet når jeg slapper af?


Tjockis
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har fået ondt i mit højre knæ gennem det seneste stykke tid, og det har været tiltagende her på det sidste. Det virkede som om det startede ved at jeg har vredet mit knæ lidt rundt (fordi jeg sidder på gulvet ofte med mine børn og tumler lidt rundt). Det kom, og gik igen. Her på det seneste har det dog desværre været mere konstant smerte.

Det mærkelige er faktisk, at det er når jeg slapper af ... Dvs. når jeg skal sove og ligger ned - nogle gange kan jeg ikke finde nogen position der er rar, særligt kan knæet ikke lide, at jeg ligger på siden, på ryggen er bedre. Derudover hvis jeg sidder på en stol og lader underbenene hænge, så gør det også ondt. Det gør også ondt når jeg går på den måde, at når jeg tager et skridt med venstre, så gør det ondt i højre, når jeg skal hive det ben frem.

Det gør ondt på indersiden og lidt fremad indeni knæet, så jeg har selv konkluderet mig frem til en skade på den inderste menisk, eller evt. noget omkring ledbåndene? I modsætning til mange andre, så gør det egentlig ikke ondt når jeg træner, det virker som om at så længe jeg spænder op i knæet, så gør det ikke ondt. Det forværres heller ikke af træning.

Jeg har fået venstre knæ opereret for korsbåndsskade og fjernelse af helt ødelagt menisk, men det var også på baggrund af flere uheld. Og jeg synes ikke jeg kan genkalde at det var samme smerte, da det også er mange år siden.

Er der nogen, der kender til sådan en skade? Jeg skal til læge mandag, men jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer.

På forhånd tak for jeres svar!

Mvh Fadia

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share