Pulsmåling direkte på pc?


strandvasker
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Jeg købte en romaskine for et par måneder siden og giver den gas på den. Romaskinen har indbygget pulsmåler og jeg har et pulsbælte til at spænde om brystet og det virker helt fint, men nørd som jeg er kunne jeg godt tænke mig at se nogle grafer for hvor hurtigt min puls falder efter træningen, logge pulsen under træningen og for den sags skyld logge min puls mens jeg sover (af ren nysgerrighed).

Jeg er klar over at en del pulsure allerede har den slags funktioner og også findes med mulighed for at overføre til en PC efterfølgende, men når nu jeg ror 2 meter fra min pc kom jeg til at tænke over om der findes en mulighed for at springe pulsuret over og kommunikere direkte mellem pc og pulsbælte via en USB modtager?

Hygge..

Link to comment
Share on other sites

Polar har faktisk også en smart USB dims, som jeg selv bruger:

Windlink

Man skal have et brystbælte mærket "Wind" og Polar Protrainer 5 softwaren.

Tak for svaret.

Jeg bestilte en pod fra suunto igår, idet jeg allerede var lige på vippen til at købe et af deres t3d ure med dual bælte. Jeg har et bælte til min romaskine allerede som er ukodet, jeg håber på at suunto's usb pod virker med den, men hvis ikke den gør bliver næste skridt et t3d med bælte som bør kunne snakke med både usb pod og romaskinen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share